Zooplus ervaringen en reviews
Inhoudsopgave
Je kunt het je zo gek nog niet bedenken en Zooplus heeft het te koop staan in de webshop. Bij ieder product kun je beoordelingen lezen van andere dierliefhebbers die het product eerder hebben aangekocht. Uiteraard zou het fijn zijn als jij na aankoop ook je mening achterlaat. Zo weet de volgende koper of het product goed bij zijn of haar huisdier past. Neem een kijkje in de webshop voor leuke accessoires, zoals kleding voor je hond of decoratie voor in je aquarium. De webshop zit vol met meer dan 8000 artikelen die direct uit voorraad geleverd kunnen worden. In de apotheek zijn speciale medicijnen voor dieren of dieetvoet aanwezig voor een optimale gezondheid van je trouwe rakker. Vanaf € 29 betaal je geen verzendkosten meer en wordt alles gratis naar het opgegeven adres verstuurd. Om te profiteren van extra kortingen kun je gebruikmaken van het bonusprogramma, vrienden werfprogramma of het fokkerprogramma. Lees op de website wat hier precies mee wordt bedoeld.
Iets interessants gezien bij Zooplus? Het is altijd belangrijk om eerst even de ervaringen en reviews van anderen te lezen. Zo weet je direct waar je aan toe bent, hoe er met problemen wordt omgegaan en of de website wel betrouwbaar is. Op 123Klantervaringen staat een overzicht van recensies van klanten die al eerder ervaring hebben gehad met Zooplus. Zo lees je super makkelijk ervaringen van andere consumenten, die geschreven zijn door consumenten zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw Zooplus review te laten lezen.
Is Zooplus betrouwbaar?
Voordelen bestellen bij Zooplus.nl:
- Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (56594631)
- Adresgegevens staan weergegeven op de website (Hart van Brabantlaan 10, 5038JL Tilburg)
- Speciale programma’s om te sparen voor extra korting
De Zooplus klantenservice
Service | Kenmerken |
---|---|
Betaalmethoden | o.a. iDEAL, Paypal, Credit Card en Mister Cash |
Verzendkosten | Gratis vanaf € 29, anders € 2,99 |
Levertijd | Voor 18:00 besteld, volgende werkdag in huis |
Bedenktijd | 14 dagen |
Retourneren | Op rekening van de koper |
Zooplus klachten
Waar mensen werken kunnen wel eens foutjes voorkomen en bij eerlijke reviews horen ook klachten. De meeste webshops doen hard hun best om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij adviseren dan ook om eerst contact op te nemen met Zooplus bij problemen. Is er contact geweest en wil je toch je verhaal kwijt? Doe dit dan netjes, anders zijn wij genoodzaakt je review te bewerken of te weigeren.
Zooplus kortingscode
Veel websites stellen voor een klein groepje consumenten kortingscodes beschikbaar om ze te laten profiteren van extra korting op hun aankopen. Deze codes zijn meestal geldig op het gehele assortiment of slechts een klein productgroep. Bij 123Klantervaringen plaatsen wij ook direct alle beschikbare kortingscodes, zodat je niet alleen alle ervaringen bij de hand hebt, maar ook alle voordelen. Indien er een Zooplus kortingscode beschikbaar is wordt deze hieronder getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.
Is Zooplus betrouwbaar?
Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van Zooplus of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of Zooplus een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen Zooplus ervaring te delen met andere gebruikers.
Kan ik hier mijn eigen Zooplus ervaring delen?
Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen Zooplus review te delen met onze bezoekers. Je Zooplus beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).
Wat voor bedrijf is Zooplus?
Zooplus is vooral actief in de categorie Dieren. Het kan zo zijn dat Zooplus ook actief is in andere sectoren.
Wordt mijn Zooplus review geplaatst?
Wanneer een review in strijd is met onze regels dan behouden wij het recht om de review niet te publiceren. Bijvoorbeeld bij grof taalgebruik of negatieve reviews die geplaatst zijn via een proxy.
Ben zwaar teleur gesteld over zooplus !!! en hun handelen naar de klant toe !!!
Lees meer...—————————————————————–
Ben al +- 10 jaar trouwe klant met een gemiddelde van +- 200a250 euro per maand . (( Maar dat zal voor hun niet voldoende zijn )) . De ene maal leveren de dag nadien , en langs de andere kant lukt het hun niet na 7 dagen , of zijn de dozen ergens geopend , maar daar hebben ze dan geen gehoor na , als men dan vraagt waarom de bestellingen zoveel keer verwisselen van leverancier, krijgt men geen antwoord , maar telkens een standaard uitleg en beloven wel dat ze na 2 dagen leveren . En de klant maar wachten en wachten , maar niets gebeurt er , zelfs weet ik niet eens waar nu mijn bestelling is en voor wanneer ze nu eens leveren .
Al gaat het hier om een grote hoeveelheid nat eten !!! Wie durft dit nu nog aan zijn geliefde dieren geven !!! …
Vandaar heb ik het gehad met hun geklungel en onkunde.
Van mijn kant zal ik deze instantie nergens meer aanbevelen , want bij deze manier van handelen stel ik me wel ernstige vragen .
Het is best jammer dat men zo met hun klanten omgaan , moest het bij een hogere instanties aankomen zou wel iets veranderen , maar wat kan men nu verwachten van gewone bediende , voor hun telt de klant niet eens , als er maar voldoende omzet is !!!
Dat men dit nu moet meemaken na zolang daar klant te zijn is bijzonder jammer gewoon .
Geen positive zaken te melden ze leveren niet en willen geen antwoord geven als je vraagt wanneer je betaalde goederen worden geleverd. NIET BESTELLEN DUS je kan beter je geld gelijk weg gooien
Voor de rest Teveel om op te noemen ik heb dit nog nooit mee gemaakt maar ze pikken je geld in en laten je dan gewoon hangen geen antwoorden je moet maar steeds terug bellen maar verder niets geen spullen en geen geld terug kortom OPLICHTERS let op—- Ik heb reeds aangifte gedaan bij de politie
Lees meer...Zeer slechte klantenservice. Medewerkers praten amper Nederlands en doen niet wat ze beloven. De levertijd van simpele en kleine bestellingen is standaard extreem laat. Bestellen kan beter via een andere winkel is mijn advies..
Lees meer...De laatste levering met DPD is waardeloos.
Je krijgt geen melding van tijdsduur dat er bezorgd gaat worden, alleen maar de dag dat er bezorgd wordt.
Je kan dus gaan zitten wachten.
Doe je een briefje op de deur waar het pakket neergezet kan worden dan wordt dit niet gelezen of men denkt je komt het maar afhalen.
Het is altijd goed gegaan met PostNl of DHL zij geven wel een tijd op, het zal wel met de prijs te maken hebben.
Nu moet ik kms. rijden om het pakket op te gaan halen.
Slechte zaak
Lees meer...Ik ben al jaren trouwe klant, en ben nu enorm teleurgesteld. Ik heb een bestelling gedaan die helaas terug moest, in principe niet erg. Maar vervolgens gaat het tot twee keer fout met een ophaal afspraak maken (wat blijkbaar moet). Ik blijf thuis, aangezien DHL overdag het pakket komt ophalen. Niemand gezien, tot twee keer toe.
Vervolgens kaart ik dit (twee keer) aan bij Zooplus, het is hun partner. Ik krijg niets, alleen: je moet een nieuwe afspraak maken. Geen excuses, geen compensatie, ze gaan niet even er achteraan. En ze weten echt hoe gefrustreerd ik ben.
Zo onklantvriendelijk, kan er niet met mijn hoofd bij.
Ik hoef er niets meer mee te maken hebben.
Lees meer...Altijd tevreden geweest sinds 2013. Daarom een spaarplan gekocht om 3 jaar lang 3% korting te krijgen. Regelmatig verblijven wij in spanje en daar wordt de spaarplan-korting ook toegepast. Toevallig waren wij weer in spanje toen het in Nederland gekochte spaarplan afliep, dus in spanje het spaarplan opnieuw gekocht.
Nu wil ik in Nederland bestellen, maar Zooplus Nederland accepteert mijn spaarplan niet.
In de voorwaarden staat dat het spaarplan klantgebonden is. Logisch. Maar nergens staat dat het ook landgebonden is.
Mijn Nederlandse klantnummer is hetzelfde als in spanje. De zoopoints worden ook bijelkaar opgeteld. Het factuuradres is hetzelfde. Alleen het bezorgadres niet.
Maar Nederland zegt doodleuk dat het de bedoeling is om nóg een spaarplan erbij te kopen voor de Nederlandse bestellingen.
Ik peins daar niet over en los daarvan kan dat niet eens.
Gelukkig zijn er meer webshops waar ik mijn producten kan bestellen.
Echt zwaar teleurgesteld. Jaren lang klant maar de service verslechterd per keer. De klantenservice is mega slecht de bezorgingen steeds later en later en tot overmaat van ramp
Laten ze je een spaarplan betalen om daarna te beweren dat je t niet hebt.
Na tig jaar een klant kwijt. Mijn hemel wat ben ik ontzettend kwaad.
Zooplus stuurt beschadigde producten op en geeft dan enkel een kortingscode van 30%. Na 2 weken mailen kreeg ik van een norse vrouw terug ‘u heeft uw vergoeding al gehad’ en daarnaast de leugen dat het product niet voorradig is en ik dus geen vervangend product kan krijgen. Ik kan ook gewoon de website checken – het product is er gewoon.
Lees meer...