Budget Alles in 1 ervaringen en reviews

€ 25 per maand
€ 25 per maand
Budget Alles in 1
€ 25 per maand
€ 25 per maand
Let op:NLE Alles in 1 heeft onlangs haar naam gewijzigd in Budget Alles in 1.
25 Reviews van Budget Alles in 1
Alles Nuttigst Hoogste Beoordeling Laagste Beoordeling Schrijf een review
  1. 4.75
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    100
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    80

    Overgestapt van Ziggo naar nle, kreeg nog wel een aanbieding van Ziggo, maar deze bleek nog duurder te zijn dan nle. Overstappen duurt wel even, dik zes weken, en heb het nu een maand in gebruik. Snelheid is bijna gelijk aam dat van Ziggo en ik betaal 15 euro minder per maand voor exact hetzelfde. Tot nu toe helemaal top.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Snelheid even goed als Ziggo En erg goedkoop
    - Negatieve Punten: Zes weken overstaptijd
    Nuttig(6) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  2. 4.6
    Bestelgemak
    90
    Klantenservice
    100
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    80

    Begin februari internet, televisie en telefonie bij NLE aangevraagd, omdat ik begin maart zou intrekken in mijn nieuwe woning. Verwachte leverdatum was 17 maart, wat zou betekenen dat ik ruim 17 dagen zonder internet (en televisie) zou gaan zitten. Ik heb gewoon internet nodig, omdat ik vaak vanuit huis werk en daarvoor een internet verbinding nodig heb. Direct contact opgenomen met de helpdesk van NLE en mijn situatie uitgelegd. NLE kon gelukkig schikken en op zijn vroegst 6 maart internet leveren. Dat was voor mij prima, aangezien ik eerst nog moest klussen en schilderen in mijn huis. Een week voordat mijn verbinding werd geactiveerd ontving ik mijn router en wifi extender. Ze waren helaas vergeten mijn televisie in het pakketje te stoppen, dus deze zou ik later krijgen. De verbinding werd op 6 maart geactiveerd, zoals beloofd en mijn router had direct verbinding. Bij het aanvragen werd mij 55Mbit beloofd en ik haal met de verschillende speedtests zo’n 6,7 mb’s dat precies overeenkomt met 55Mbit. Televisie van itv werkt ook prima, het beeldkwaliteit is top en geen haperingen. Met ITV kun je ook gemakkelijk je Netflix bekijken, dat is een groot voordeel van mij, omdat ik weinig tv kijk, maar als ik tv wil kijken graag naar Netflix kijk.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Zeer goedkoop vergeleken met andere providers NLE denkt met je mee en kon eerder leveren dan 6 weken Levert de beloofde snelheid ITV werkt probleemloos en Netflix installatie mogelijk
    - Negatieve Punten: TV kast vergeten mee te sturen Niet overal 100Mbit over de koperlijn
    Nuttig(4) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  3. 4.75
    Bestelgemak
    90
    Klantenservice
    90
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

    Alles in één van NLE kwam bij vrijwel iedere vergelijker als goedkoopste naar voren. Aangezien ik gewoon alleen internet wilde, maakt het mij niet zoveel uit wie het levert, zolang het maar geleverd wordt. Via de postcodecheck kwam ik erachter dat op mijn adres maximaal 80 mb geleverd kan worden, en daar kan ik prima mee leven. Bij Ziggo betaal ik voor 150 mb ruim het dubbele. Inmiddels is alles geinstalleerd door de monteur die ik er extra bij geboekt heb, dat verliep vlekkeloos. Heb gekozen voor het alles in één pakket, omdat ik dit er toch gratis bij kreeg. Moet zeggen dat de interactieve televisie erg goed vind. Heb gekozen voor alleen televisie, maar ik kan ook pauzeren en “Bekijk vanaf begin” gebruiken. Dit zijn zaken waar ik nog geen ervaring mee had. Al met al ben ik erg te spreken over NLE, vandaar dat ik de moeite neem om dit te schrijven.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Momenteel de goedkoopste Prima snelheid, en gratis tv (en bellen) Alles wordt geinstalleerd door een monteur Meer opties bij TV kijken dan gedacht (opnemen, uitzending gemist, start vanaf begin etc. etc.)
    - Negatieve Punten: Relatief dure monteur 's nachts wordt er soms om een pincode gevraagd
    Nuttig(3) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
    • Zeer slecht bedrijf.
      Heeft mij een hoop geld gekost.

      Zijn hoop mensen met dezelfde klachten maar daar doen ze niks mee.

      En een oplossing zoeken hebben ze nog nooit van gehoord leugens

  4. 4.6
    Bestelgemak
    90
    Klantenservice
    90
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    90

    Ik ben zeer te spreken over de diensten die NLE levert en de communicatie van het bedrijf. Zeker als je de tarieven vergelijkt met die van KPN en je ziet dat je eigenlijk exact hetzelfde krijgt, maar dan voor een veel lagere prijs. Ik weet niet hoelang de levering is bij KPN, maar bij de Nederlandse Energie Maatschappij is dit iets langer dan 1 maand. Ik zat al jaren bij UPC (nu Ziggo) en betaalde hier ruim 50 euro per maand. De reden dat ik ben overgestapt was dat Ziggo voor de zoveelste keer weer de prijzen verhoogde. Ben toen opzoek gegaan naar een nieuwe provider en zag tot mijn verbazing dat nlex meer kan leveren tegen een lagere tarief. Ik zou ruim 20 euro minder per maand gaan betalen, en kan nu zelfs televisie pauzeren en lekker Netflixen zonder laptop. Levering verliep zeer goed en ik dacht dat dat juist een probleem zou worden. Je ontvangt netjes een notificatie wanneer er een incasso gedaan wordt, je alles-in-één pakket onderweg is en wanneer er daadwerkelijk geleverd wordt. De instructies waren duidelijk en ik hoefde alleen een stekker met vier pinnen in de muur te steken, router en tv kast aan te sluiten en ik kon internetten en televisie kijken. Makkelijker kan niet.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: 20 euro minder per maand Netflix via de tv Snelle installatie
    Nuttig(2) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  5. 2
    Bestelgemak
    40
    Klantenservice
    40
    Prijs/Kwaliteit
    40
    Verzending
    40

    Let op mensen! Ga niet in zee met dit bedrijf. De klantenservie is echt om te huilen. Kies beter voor een bedrijf met een klantenservice voor ietsje meer dan deze bende.

    Ben gelukkig geen klant meer, had alles in 1, krijg nogsteeds rekeningen voor maanden buiten mijn contractperiode. Er wordt toegegezegd dat het niet klopt maar ze lossen niets op.

    Dit bedrijf zit echt op het randje van instorten en proberen te innen wat ze kunnen. Pas op oplichters

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Prijs viel mee vorig jaar maar zijn nu een stuk duurder, prijs wordt teniet gedaan door ontbreken klantenservice
    - Negatieve Punten: Geen klantenservice Slecht facebook en whatsapp als contact Geen email Bellen gaat moeilijk
    Nuttig(5) Niet nuttig(3)Je hebt al gestemd
  6. 4.5
    Bestelgemak
    80
    Klantenservice
    80
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

    heel erg tevreden met nle. ben overgestapt van kpn naar deze provider en het kostte mij ruim 20 euro per maand minder. overstap ging vloeiend en heb naast het installeren van een nieuw kastje hier niks van gemerkt

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Vloeiende overstap 20 euro per maand goedkoper dan kpn
    Nuttig(3) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  7. 1.6
    Bestelgemak
    20
    Klantenservice
    30
    Prijs/Kwaliteit
    50
    Verzending
    30

    Verschrikkelijk, mijn god wat heb ik spijt dat ik deze provider heb genomen. Ongelooflijk. Vanaf moment 1 alleen maar ellende gehad met deze provider. Ik ben overgestap vanwege de prijs maar ik had eingelijk dat nooit moeten doen.
    1. Ten eerste 42 dagen voordat de service was opgeleverd. Belachelijk .
    2. Op de dag van oplevering gebeurt niets en een week later krijg ik te horen dat vanwege een issue met hun software nog eens 1.5 week moest wachten voor oplevering.
    3. Omdat hun klanten service zo ongelooflijk onduidelijk was over mijn ISRA punt heb ik nog eens bijna 80 euro extra betalen voor een monteur met iets waar ik misschien 5 minuten mee bezig zou zijn als hun klantenservice een beetje duideiljke was geweest.

    Kortom , niet overstappen ik kan jullie garanderen dat het absoluut niet de moeite waard is. betaal ietsjes meer per maand bij een provider waar je in ieder geval een duidelijke en eerlijk antwoord van kan verwachten.
    PS: klacht ingediend bij NLEx en na 1 maand wachten voor een reactie krijg ik te horen dat ze niets voor me kunnen betekenen.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Geen
    - Negatieve Punten: -Eerlijkheid -Duidelijkheid -klantenservice -Oplevertijd De ljist kan nog langer zijn.......
    Nuttig(4) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  8. 5
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    100
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

    Ik stap ieder jaar over van adsl provider. Zo kan ik altijd gebruikmaken van de welkomstkorting, en ik gebruik eigenlijk alleen het internet. De overstap van Youfone naar Budget Alles in 1 ging vloeiend (zoals het bij alle providers gaat). Als je de einddatum en de startdatum op dezelfde (werkdag) zet, dan is je internet perfect overgezet na je werkdag. Op die manier heb je geen downtime.

    De tarieven van Budget waren op dit moment het best. Internet is gewoon van KPN en meer dan prima. Trek de volleige 100 mb’s er uit. Over 3 maanden ook maar overstappen op hun energie om gebruik te maken van de combi korting.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: 100 mb's internet van KPN Overstap ging vlekkeloos
    Nuttig(2) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  9. 4.85
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    90
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

    Overstap ging prima

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  10. 4.75
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    100
    Prijs/Kwaliteit
    80
    Verzending
    100

    Betrouwbare provider. Er wordt weliswaar geen e- mailadres beschikbaar gesteld, maar die gebruik ik toch niet.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Alles is erg vlot ver;lopen en werkt perfect.
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  11. Goede provider. Alles is vlotverlopen en de kwaliteit is prima, zoals je van het KPN netwerk kan verwachten. Heb uiteindelijk ook de door mij gewenste BBC weer in het pakket.

  12. 4.75
    Bestelgemak
    80
    Klantenservice
    100
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

    Donderdagavond voor Pasen storing in modem, geen internet, geen radio/tv.
    Vrijdag contact met klantenservice,
    Zaterdagochtend een nieuw modem in huis.
    TOPSERVICE!

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  13. 4.5
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    60
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

    Over van KPN naar BUDGET glasvezel. werkt perfect 50-50 zoals beloofd. Wegens corona kon er geen monteur komen, zelf de glasmodem en de V10 modem aangesloten, in 10 min was het gepiept.
    Toen de monteur belde werkte alles al. Ben nu 15 euri minder in de maand kwijt.

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  14. 4.75
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    80
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

    Zelf ivm. de corona toestand het fibermodem en de normale modem geinstalleerd. Binnen 10 min. klaar en binnen een kwartier werkte alles, ook de juiste snelheid 50/50. Dus prima in orde.
    Overstap dus een fluitje van een cent. Over centen gesproken, bespaar nu zowat 20 euro in de maand dus.(zat bij KPN).
    Ben blij de stap gezet te hebben, krijg binnen kort ook energie van ze.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: alles ok
    - Negatieve Punten: geen
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  15. Reageer
    Theo van Schaik 29 juli 2020 om 14:03
    5
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    100
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

    Echt perfect
    Alles is goed
    Een dikke 10

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Blijv zo doorgaan 10
    - Negatieve Punten: Geen
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  16. 1.5
    Bestelgemak
    90
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Pure oplichterij!
    Wel al geld afschrijven, maar op de afgesproken datum niet leveren. En dan zeggen dat de fout bij KPN zit en dar er ergens volgende week naar gekeken wordt. Onbeschofte en incapabele klantenservice, passend bij een bedrijf dat zijn verplichtingen niet nakomt.

    De medewerkers van Budget lijken wel tijd te hebben om op internet positieve reviews te schrijven over hun eigen bedrijf

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Klant worden is eenvoudig.
    - Negatieve Punten: Klant zijn is een hel. Oplichters. Verschrikkelijke helpdeskscriptvoorlezers.
    Nuttig(2) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  17. Wat een slechte firma. Er is werkelijk niets positiefs te melden. Spullen te laat sturen zodat je bedenktijd voorbij is en er dan achter komen dat het niet werkt. Een hele slechte klantenservice. Wel het geld ruim van te voren afschrijven terwijl het niet werkt. Geen antwoord op je mail. Vaak telefonisch niet bereikbaar. Werkelijk heel erg slecht.

  18. 2.35
    Bestelgemak
    80
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    20
    Verzending
    80

    Heel slechte ervaringen met de administratie van dit bedrijf. Internet snelheid is 20% minder dan dit bedrijf belooft had. Combi korting wordt niet of niet op tijd uitbetaald conform de belofte. Om een ochtend journal te kunnen kijken moet je meestal 10 minuut wachten totdat de updates geïnstalleerd worden. Vervelend. Na opzegging van je contract krijg je nog eindnota voor niet afgeleverde diensten.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Na de installatie blijft internet stabiel.
    - Negatieve Punten: Ochtend journal/nieuws te kijken is vervelend door de updates installatie.
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  19. 1.25
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    70
    Verzending
    10

    Zeer duistere zaakjes wat betreft contracten. Heb 100% zeker telefonisch toestemming gegeven voor een 1 jarig contract en nu blijkt dat het contract over 2 jaar loopt. Geen getekend contract of geluidsopname beschikbaar. Zeer triest als je zo je geld moet verdienen. Tweede contact gehad aan de hand van mijn review maar Budget alles in 1 doet zich voor als bereidzaam om tot een oplossing te komen maar doen helmaal niets. Lang leve de DAS die we dan maar in gaan schakelen……

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Geen
    - Negatieve Punten: Telefonisch erin geluisd
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  20. 1.1
    Bestelgemak
    50
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    20
    Verzending
    20

    Na verhuizing bleek dat op mijn adres de snelheid erg slecht was. Omdat ze inmiddels ook niet echt concurrerend qua prijs waren besloten mijn contract op te zeggen. Na afloop van het contract kreeg ik alsnog een maandtermijnen in rekening gebracht. (Ik had wel bericht ontvangen dat het contract was beëindigd en dat er niets meer te verrekenen was.) dus die betaling laten storneren. Vervolgens incasso brief etc met incassokosten. Besloten die gewoon maar te betalen. Wordt een week later het onterecht geïncasseerde maand bedrag teruggestort. ECHTER ZONDER DE ONTERECHTE INCASSOKOSTEN….
    Gebeld met de klanten service, ik kan fluiten naar de incassokosten omdat ik had kunnen lezen in de eindafrekening dat als ik teveel betaald had, het teruggestort zou worden…. Zij mogen dus kennelijk ongestraft teveel incasseren, zonder consequenties en een klant die niet teveel wenst te betalen incassokosten in rekening brengen voor geld wat teveel geïncasseerd wordt…. Wat een waardeloze toko.

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  21. 0.6
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    20

    sinds vrijdag 11 dec’ 2020 om 21hr, heb ik geen tv-ontvangst meer.
    Zij hebben 1 keer een nieuw kastje toegezonden en vervolgens niet in het systeem gezet. Vervolgens heb ik aangegeven dat het nieuwe kastje niet laadt voorbij 85P. Hun oplossing? laten we kastje nr. 3 toezenden! Internet van BAI1 werk wel.

    Mijn controle
    Alle bekabeling werkt en mijn televisie werkt en is 6 maanden oud. Ook is alles goed aangesloten (anders kan ie ook niet laden).BAI1 wijdt alles aan defecte kastjes, verkeerd aangesloten abonnementen of defecte modems, maar internet werkt gewoon. Het bedrijf is constant schuld aan het verschuiven naar mij toe (suggesties: kortsluitng, stroomuitval, defecte bekabeling, tv verwerkt niet) en zoekt oplossing in een 2e modem en toezending 3e tv-ontvanger.

    tv-verzending is het probleem! Het kan BAI1 helemaal niets schelen. Ik heb een monteur voorgesteld. zij rekenen daarvoor 80 EUR p/u en 35 EUR voorrijdkosten. Dit ga ik niet betalen.

    GA NOOIT IN ZEE MET BAI1.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: geen
    - Negatieve Punten: waardeloze service
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  22. 4.5
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    90
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    70

    Goede service

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Makkelijk geregeld en lekker snel. Mooie, moderne website Goede service Goede prijs/kwaliteit verhouding
    - Negatieve Punten: Geen
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  23. 1.1
    Bestelgemak
    60
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Ongelooflijk

    11 januari een aanmelding gedaan met overstapservice.

    Je zou verwachten dat je 1 mnd later, dus 11 februari kan starten. Dit werd 24 febr. helaas. 2 weken extra kosten dus.
    Eind januari gebeld over de overstapservice gelukt is. Ik hoefde me geen zorgen te maken vertelde ze mij.
    Vervolgens op 5 febr een email gekregen dat de overstapservice niet gelukt is en dat ik het zelf moet doen! (Bij KPN).

    Verder enorme wachttijden aan de telefoon en van het kastje naar de muur gestuurd.

    Betekent dus per 10 maart stopzetting bij KPN.
    En er is nooit een opzegging van Budget Alles in 1 binnengekomen bij KPN.

    De 14 dagen bedenktijd zijn allang voorbij, dus nu zit ik vast bij Budget.

    1 maand extra kosten voor het KPN abonnement dus.

    Nu maar afwachten hoe de rest zal verlopen mbt internet snelheid, storingen etc:

    Ik hou mijn hart vast

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Goedkoop
    - Negatieve Punten: - Enorme lange wachttijd - Kastje naar de muur - Onwaarheden verkopen
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  24. 1.5
    Bestelgemak
    60
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    0
    Verzending
    60

    In februari aangemeld voor hun diensten Week later wordt ik gebeld dat hun een storing hebben gehad en mijn aanmelding niet doorgevoerd is. Overstap voor 19 maart kan vervolgens niet geregeld worden. Oude provider wordt niet opgezegd door hun. Er wordt wel een factuur gestuurd voor niet geleverde diensten. 12 april aansluiting bij hun, bel dat ik geen netwerk aansluiting heb en er wordt telefonisch niet geluisterd. Dinsdag 13 april weer gebeld, monteur komt pas op donderdag 15 april. Monteur op donderdag 15 april mag probleem niet oplossen, dit moet via KPN opgelost worden. Monteur KPN is vrijdag 16 april 10 min bij mij, om vervolgens te zeggen dat hij een aansluiting gemaakt heeft, wat niet zo is. Vrijdag neem ik weer contact met hun op, omdat er door 2 personen wordt aangegeven dat ik nog steeds geen aansluiting heb, ik spreek Farid en hij laat me niet uitpraten en als ik vraag of hij even in mijn dossier wil kijken, hangt Farid de telefoon neer. SCHANDALIG!!!! Ik bel nogmaals terug, leg het probleem uit en de jongen aan de telefoon helpt netjes en geeft aan dat de aansluiting veranderd is en wat ik moet doen. Vrijdagavond precies gedaan wat er volgens de KPN monteur moest gebeuren, maar nee niks. Er komt nog steeds geen internet mijn woning binnen. WEER gebeld met hun en de mevrouw aan de lijn heeft vervolgens een meting uitgevoerd en aangegeven dat ze inderdaad geen internet ziet binnenkomen. Zaterdag WEER met hun gebeld, met Louan en vanaf toen was ik helemaal 100% klaar met hun. Wat een onbeschoft persoon is dit. Gelukkig stond ze op luidspreker en heb ik hier bewijs van, maar wat zij allemaal gezegd heeft en vervolgens heeft gelogen toen mijn hulptroepen een uur later terugbelden. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet akkoord ga met een monteur op 30 april, dat ik niet tot die tijd zonder internet &tv ga zitten. Om haar vervolgens tegen mijn hulptroepen te horen zeggen dat ik niet direct een monteur wenste.

    KORT SAMENGEVAT: AANMELDING GEANNULEERD EN WEER TERUG NAAR ZIGGO

    Lees meer...
    + Positieve Punten: GEEN
    - Negatieve Punten: SERVICE en KOSTENDERVING
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd

Schrijf jouw beoordeling

Eindscore

Profiteer de eerste 4 maanden van extra korting en betaal slechts 25 euro per maand
Daarna betaal je voor ADSL slechts 30 euro per maand

De Nederlandse Energie Maatschappij Budget Alles-in-1 schudt alle internetproviders wakker met belachelijk lage prijzen voor internet, bellen en televisie.

Update 13 oktober 2019: NLE Alles-in-1 heeft haar naam gewijzigd in Budget Alles-in-1. Dit is onderdeel van Budget Energie. Dezelfde lage prijzen, maar dan onder een andere naam.

Voor 30 euro per maand krijg je bij Budget razendsnel internet over het netwerk van KPN, interactieve TV van KPN en telefonie. Wij kennen de Nederlandse Energiemaatschappij vooral van het opschudden van de energiemarkt 10 jaar geleden. Inmiddels beschikken zij over 1 miljoen klanten op de energiemarkt en hetzelfde willen zij bereiken met het alles in één pakket. Volgens Budget Alles-in-Een verschilt energie niet zoveel van internet, televisie of bellen, als het aanwezig is gebruik je het, maar als het niet werkt weet je pas wat je mist.

Budget Alles in 1 is transparant over welke snelheden je kunt halen, bij aanschaf van het abonnement kun je op basis van je postcode kijken wat de praktijksnelheid bij jou in de buurt is. Via het netwerk van KPN is maximaal 100MBit via de koperaansluiting te behalen. Het maandelijks tarief van € 30 staat vast voor 1 jaar en daarna wordt het abonnement omgezet in de prijzen die normaal gelden voor het pakket.

Neem je ook energie van Budget af dan ontvang je maandelijks 5 euro korting. Tijdelijk betaal je voor een Budget Alles in 1 pakket slechts 24 euro voor de eerste vier maanden.

Budget Alles in 1 wordt geleverd interactieve TV van KPN

Bij aflevering van het internet ontvang je een mooie witte Experia Box V10 modem dat bij elk interieur past. Deze modem ondersteunt het 5 Ghz netwerk. Glasvezel of ADSL het maakt niet uit, en in de meeste gevallen komt een monteur gratis langs om je te helpen bij de installatie. Bijvoorbeeld bij het installeren van glasvezel of wanneer je overstapt van Ziggo.

Met de interactieve TV van KPN heb je toegang tot 45 televisiezenders en 100 radiozenders. Dit pakket is uit te breiden met extra zenderpakketten, zoals Fox Sports, Film1 en/of het kids pakket. Bij aanschaf van extra pakketten worden de maandelijkse kosten hoger. Je kunt met het basispakket gratis tot zeven dagen terug uitzending gemist kijken, via Gids op de afstandbediening! Neem je zowel een alles in één pakket en energie af van Budget Alles-in-1 dan ontvang je nu € 5 combinatiekorting.

Bij Budget alles-in-1 ben je verzekerd van een blijvend lage prijs en een betrouwbaar KPN netwerk.

Iets interessants gezien bij Budget Alles-in-1? Het is altijd belangrijk om eerst even de ervaringen en reviews van anderen te lezen. Zo weet je direct waar je aan toe bent, hoe er met problemen wordt omgegaan en of de website wel betrouwbaar is. Op 123Klantervaringen staat een overzicht van recensies van klanten die al eerder ervaring hebben gehad met Budget alles in één. Zo lees je super makkelijk ervaringen van andere consumenten, die geschreven zijn door consumenten zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw Budget Alles-in-1 review te laten lezen.

Is Budget alles in één betrouwbaar?

Voordelen bestellen bij Budget alles-in-1:

  • Naamsbekendheid van Budget Energie
  • Vaste lage maandprijs voor een jaar
  • Netwerk en producten van KPN
  • ADSL of glasvezel
  • Gratis Experia Box V10
  • TV-ontvanger met Netflix en Videoland ondersteuning
  • Gratis overstappen met een gratis monteur

De Budgetthuis klantenservice

Service Kenmerken
Betaalmethoden Automatische incasso
Verzendkosten Gratis
Levertijd Minimaal 4 weken
Bedenktijd 14 dagen

Budget alles in 1 klachten

Budget levert energie en alles in één pakketten aan zoveel klanten, dat er wel eens iets mis kan gaan. Budget zal haar best doen om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij adviseren dan ook om eerst contact op te nemen met Budget bij problemen. Is er contact geweest en wil je toch je verhaal kwijt? Doe dit dan netjes, anders zijn wij genoodzaakt je review te bewerken of te weigeren.

Budget alles in 1 kortingscode

Veel websites stellen voor een klein groepje consumenten kortingscodes beschikbaar om ze te laten profiteren van extra korting op hun aankopen. Deze codes zijn meestal geldig op het gehele assortiment of slechts een klein productgroep. Bij 123Klantervaringen plaatsen wij ook direct alle beschikbare kortingscodes, zodat je niet alleen alle ervaringen bij de hand hebt, maar ook alle voordelen. Indien er een Budget alles in 1 kortingscode beschikbaar is wordt deze hieronder getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.

Budget Alles in 1
6.6 Score
27 reviews
Schrijf een review
Bestelgemak
7.2
Klantenservice
5.8
Prijs/Kwaliteit
6.9
Verzending
6.7

Is Budget Alles in 1 betrouwbaar?

Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van Budget Alles in 1 of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of Budget Alles in 1 een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen Budget Alles in 1 ervaring te delen met andere gebruikers.

Kan ik hier mijn eigen Budget Alles in 1 ervaring delen?

Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen Budget Alles in 1 review te delen met onze bezoekers. Je Budget Alles in 1 beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).

Wat voor bedrijf is Budget Alles in 1?

Budget Alles in 1 is vooral actief in de categorie Internet bellen en TV. Het kan zo zijn dat Budget Alles in 1 ook actief is in andere sectoren.

Wordt mijn Budget Alles in 1 review geplaatst?

Wanneer een review in strijd is met onze regels dan behouden wij het recht om de review niet te publiceren. Bijvoorbeeld bij grof taalgebruik of negatieve reviews die geplaatst zijn via een proxy.

123Klantervaringen
Logo