vidaXL ervaringen en reviews

10% Kortingscode
10% Kortingscode
vidaXL
10% Kortingscode
10% Kortingscode
33 Reviews van vidaXL
Alles Nuttigst Hoogste Beoordeling Laagste Beoordeling Schrijf een review
  1. 4.85
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    90
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

    Heel erg tevreden over de service van vida xl. Ik snap niet waarom men zo negatief is over dit bedrijf. Redelijk grote fitness apparaat inclusief gewichten hier besteld. Levertijd was zoals aangegeven 6 werkdagen. Ondanks het gewicht werd het gratis geleverd. Netjes op tijd en zoals verwacht na 6 werkdagen.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Levertijd was zoals belooft Grote en zware bestellingen worden gratis verzonden Goede prijs/kwaliteit verhouding. Was de goedkoopste voor deze fitness bench
    Nuttig(3) Niet nuttig(2)Je hebt al gestemd
    • Mijn man kocht hier een kippenhok van hoogwaardige kwaliteit was de belofte. Met waterdicht groen doek op het dak. Hoe durven jullie dit te verkopen!!! De beschrijving zou moeten zijn; gammel waaibomen hokje voor veel te duur. (Ruim 150 euro betaald). Materiaal in beits gedompeld sigarenkistjes hout, met veel ventilatie omdat de onderdelen te kort verzaagd zijn. Leuk voor iemand die graag een ritje naar de houthandel maakt om hout te halen voor de ontbrekende stukken (te kort geleverde stukken) boven en onder de legkast. En die graag dakbedekking gaat kopen bij de doe-het-zelf winkel omdat het waterdichte doek al na een miezerbuitje vocht doorlaat en tussen het dak en doek blijft liggen. Als mijn man niet ijverig het hok voor mij als kado in elkaar gepoogt had te zetten had ik het met gillende spoed terug gestuurd. Dat jullie DIT DURVEN te verkopen!!! Ik noem dit oplichterij van de bovenste plank. Ik ben zeeeer teleurgesteld en raad iedereen af hier dierenverblijven aan te schaffen.

      • Op de foto een prachtige tuinkas. Daar ook direct alles mee gezegd. Een perfecte levering precies zoals beloofd. Maar dan begint de ellende. Eenmaal de verpakking open een zeer onduidelijke beschrijving. En een kwaliteit waar je je echt voor mag schamen.
        Dat je dit als bedrijf in je assortiment hebt dat zou ik als baas niet willen.
        Om op deze manier spullen aan de mens te brengen gaat je gewoon de kop kosten. Of je hebt echt geen idee wat je verkoopt of je hebt schijt aan al je klanten. Ik zou graag de uitdaging met de beide bazen willen aangaan. Om te kijken of zij deze kas in 1a2 dagen op een mooie en nette manier in elkaar kunnen zetten. Of een goed gesprek om ze te helpen om er wel een mooi bedrijf van te maken.
        Met vriendelijke groet Vincent de vente

      • Blij dat ik uw verhaal lees.
        Ga mijn bestelling waar ook al problemen mee zijn nu annuleren.

        En Vida Xl gaat uit mijn systeem.

        groet JGH

  2. Reageer
    Marga den Hartigh 9 juni 2020 om 19:23
    4.6
    Bestelgemak
    70
    Klantenservice
    100
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

    Ik ben zeer tevreden over Vida xl , zoals er staat binnen 6 dagen de levering ik kreeg het.
    En ben zeer tevreden over de mooie stoeltjes die we mochten ontvangen.

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(1)Je hebt al gestemd
  3. wordt er een product afgeleverd met niet passende onderdelen. Twee verschillende scharnieren van een wc-bril zodat het niet passend is.
    Wil je daar contact over dan is de klantenservice dus niet bereikbaar. Geen telefoonnummer voor de klantrenservice. De website om in je account te komen werkt niet naar behoren, je komt er niet eens in. Chat werkt niet. Nu maar hopen dat ze op de mail reageren…

  4. 1.75
    Bestelgemak
    80
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    40
    Verzending
    10

    op 28-06 een knik-arm zonnescherm besteld en betaald.
    website meldt: u vermeld dat;
    binnen één werkdag reactie met track& trace code [T&T] en factuur, binnen 2 werkdagen na ontvangst verzend; binnen 3 werkdagen levering;
    na 3 dagen maar een mailtje gestuurd omdat ik niets vernomen had;
    excuse mail, wordt verzonden, geen factuur niet werkende T&T;
    3 dagen later levering, niet compleet, wel arm geen scherm;
    weer een mail gestuurd, weer excuses, even geduld 2 a 3 dagen is onderweg, geen factuur, geen T&T;
    na 5 dagen maar weer een mail, na 2 dagen antwoord, mogelijk zoek gaan wij onderzoeken;
    na 2 dagen maar weer een mail gestuurd, na een 2 dagen antwoord;
    bestelling zoek: “Om ervoor te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt, hebben we ons distributiecentrum al geïnstrueerd om een nieuw product te verzenden. U kunt het product binnen 3-8 werkdagen verwachten.
    Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen als u het pakket of een melding van de vervoerder niet hebt ontvangen nadat deze vertraging is verstreken.”
    nu ruim verstreken weer een mail en een retour antwoord zonder factuur, zonder T&T maar:”Beste Ferdie, Hartelijk dank voor uw bericht. Onze excuses voor het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt.Het item **46830.A** is klaar voor verzending, **neem** even de tijd voor ons.Zoals altijd wordt uw geduld en medewerking zeer op prijs gesteld.Wij wensen u een hele fijne dag toe.
    Ning
    vidaXL
    Maar nog steeds geen scherm!!
    Dat noem ik dus K.U.T.Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, vidaXL een echte afrader dus !!

    Lees meer...
    + Positieve Punten: zo geregld, snel kunnen betalen
    - Negatieve Punten: slechte communicatie incompleet product wordt aan het lijntje gehouden desinteresse straalt er af klant is geen koning maar een zeur
    Nuttig(1) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  5. een luifel gekocht in de zomer van…
    een luifel gekocht in de zomer van 2019, na 3 maanden gaf de motor kortsluiting , wij deden een oproep bij vidaxl maar helaas tot nu toe geen deftig antwoord, al de antwoorden zijn door een computer , zelfs een aangetekend schrijven lost niets op, we hebben 2 jaar garantie maar daar trekken ze hun niets aan – ik raad de mensen af van nog iets te kopen bij vidaxl – ge kunt ze ook niet bereiken per telefoon.

  6. 0.75
    Bestelgemak
    20
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    20

    Op 4 februari hadden wij een product ontvangen van VidaXL waarna bij openmaken bleek dat product beschadigd was EN van zeer ondeugdelijke kwaliteit, Na contact te hebben gehad met het bedrijf een retour label ontvangen om het product te retourneren. Alles volgens hun spelregels uitgevoerd. Geld zou tussen 3 en 5 werkdagen retour komen doch na weken wachten en chatten (iemand die alleen Engels kan en dat door een vertaal computer wordt gehaald) wordt steeds beloofd dat men contact opneemt en dat geld retour komt. Daarna wordt het stil op de lijn en heb ik tot heden dage nog steeds geen geld retour. Dat is dus nu al een maand geleden. Dat is iets meer dan 3 en 5 werkdagen. Je wordt aan het lijntje gehouden doch geld krijg je niet retour.

    Lees meer...
    - Negatieve Punten: Erg slechte kwaliteit product Moeilijk doen omtrent retourneren Herroepingsrecht niet respecteren Geen geld terug storten Mensen aan het lijntje houden Buitenlandse (engels sprekende helpdesk die niet meewerkt.
    Nuttig(1) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  7. Reageer
    marijke de weger 29 mei 2021 om 03:44

    Wat een waardeloos bedrijf zeg, VidaXL. Bestellen is zo gebeurd en betalen, maar ik ben al 3 maanden bezig om een product te retourneren. Via de website lukt het niet, ik heb al 3 keer gebeld en dan wordt een retourlabel beloofd. Ik heb al een klacht ingediend, geen reactie. En dat allemaal voor 40 euro. Sjonge jonge, dit was de laatste keer dat ik wat bij VidaXL heb gekocht.

  8. 3.85
    Bestelgemak
    80
    Klantenservice
    80
    Prijs/Kwaliteit
    70
    Verzending
    80

    Zonneluifel op tijd gekregen maar vind de handleiding erg onduidelijk. Het is meer een gebruikershandleiding en afbeeldingen van de onderdelen. Omdat het een bouwpakket is (wat wij niet wisten) is het een hele puzzel om het in elkaar te zetten. We moeten er nog aan beginnen

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  9. ALI EXPRESS ROMMEL, BESTEL HIER NEVER NOOIT MEER!

    Op hun website zien de dingen er leuk uit tegen een redelijke prijs, maar het is allemaal rommel! En wanneer men producten terug wilt sturen gaat dit zeer moeizaam.
    De klantenservice van VidaXL is amper te bereiken en zeer ondeskundig. VidaXL houd zich stelselmatig niet aan hun gemaakte afspraken. Ik heb na ruim 8 mailtjes en 7 telefoongesprekken ruim 4 weken op een retourlabel moeten wachten. Vervolgens ben ik weer 3 weken verder en nog steeds geen geld terug!

    Overal op internet lees ik deze klachten, dat dit scam bedrijf überhaupt nog legaal mag bestaan is mij een vraag. Wat een verschrikking!

  10. 0.5
    Bestelgemak
    20
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Mijn man kocht hier een kippenhok van hoogwaardige kwaliteit was de belofte. Met waterdicht groen doek op het dak. Hoe durven jullie dit te verkopen!!! De beschrijving zou moeten zijn; gammel waaibomen hokje voor veel te duur. (Ruim 150 euro betaald). Materiaal in beits gedompeld sigarenkistjes hout, met veel ventilatie omdat de onderdelen te kort verzaagd zijn. Leuk voor iemand die graag een ritje naar de houthandel maakt om hout te halen voor de ontbrekende stukken (te kort geleverde stukken) boven en onder de legkast. En die graag dakbedekking gaat kopen bij de doe-het-zelf winkel omdat het waterdichte doek al na een miezerbuitje vocht doorlaat en tussen het dak en doek blijft liggen. Als mijn man niet ijverig het hok voor mij als kado in elkaar gepoogt had te zetten had ik het met gillende spoed terug gestuurd. Dat jullie DIT DURVEN te verkopen!!! Ik noem dit oplichterij van de bovenste plank. Ik ben zeeeer teleurgesteld en raad iedereen af hier dierenverblijven aan te schaffen.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Als ik iets positiefs kan bedenken laat ik het weten.
    - Negatieve Punten: DUUR. INCOMPLEET. NIET IN OVEREENSTEMMING MET BELOFTE. NIET WATERDICHT. ONDERDELEN NIET OP MAAT. WAARDELOZE KWALITEIT. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  11. Wij hebben hier een broeikast voor bijna 600€!!! gekocht, het zou een stevig aluminium moeten zijn. Na nog geen maand te staan valt het hele ding in duigen. De platen vallen er gewoon uit, amper wind voor nodig. De frame plooit gewoon waar je bij staat. Het is een regelrechte schande dat dit verkocht wordt voor dit bedrag!!! De klantendienst is evengoed een schande! Je moet het terug sturen in de originele verpakking in de staat waar je het gekocht hebt. Onmogelijk dus.
    Ter compensatie willen ze dan 50€ geven, dat is al helemaal een lachertje!!! Aub mensen koop nooit zoiets hier want het is rommel!!

  12. 2.6
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    100

    Op de foto een prachtige tuinkas. Daar ook direct alles mee gezegd. Een perfecte levering precies zoals beloofd. Maar dan begint de ellende. Eenmaal de verpakking open een zeer onduidelijke beschrijving. En een kwaliteit waar je je echt voor mag schamen.
    Dat je dit als bedrijf in je assortiment hebt dat zou ik als baas niet willen.
    Om op deze manier spullen aan de mens te brengen gaat je gewoon de kop kosten. Of je hebt echt geen idee wat je verkoopt of je hebt schijt aan al je klanten. Ik zou graag de uitdaging met de beide bazen willen aangaan. Om te kijken of zij deze kas in 1a2 dagen op een mooie en nette manier in elkaar kunnen zetten. Of een goed gesprek om ze te helpen om er wel een mooi bedrijf van te maken.
    Met vriendelijke groet Vincent de vente

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Goede levering Bestelgemak prima
    - Negatieve Punten: Materiaal kan echt niet Niet goed gezaagd Slechte beschrijving Echt een puinhoop wat er in de doos zat
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  13. 1
    Bestelgemak
    0
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    80
    Verzending
    0

    Zeer slecht
    Waardeloos bedrijf onervaren personeel. Keuken kastjes besteld na 2 maanden nog niet binnen. Meerdere malen bevestiging en bank betalingen gemaild nog niks oplichters

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  14. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Erg slecht! Bestelling geplaatst en verkeerd artikel geleverd en heel netjes kon ik het of retourneren of een cadeaubon krijgen.

    Cadeaubon gekozen omdat anders retourneren ook voor vidaxl extra kosten zijn en gelijk iets nieuws besteld met bijbetaling.

    Nu blijkt dit artikel anders te zijn dan de vorige dus ik wou het retourneren, dat was goed. Nu krijg ik alleen het extra betaalde bedrag terug. Gemaild, oké zeggen ze je kan dan je cadeaubon a 15 euro krijgen er vanuit gaande dat ik dus netjes mijn bon van 15 euro terug krijg plus het extra betaalde bedrag. Wat denk je? Nee, je mag maar 1 ding kiezen, of het teveel betaalde bedrag, of de cadeaubon.

    Nou echt, dit is toch absurd! Ik betaal een bedrag maar krijg maar gedeelte terug. Vind het echt niet normaal en totaal klantonvriendelijk! Het mag niet eens want ze zijn verplicht het gehele aankoopbedrag terug te betalen, let dus serieus op met deze oplichters!

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  15. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Zeer slecht koop hier niks, retourneren wordt bewust lastig gemaakt en het is bijna onmogelijk iets op een normale manier retour te sturen.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Niks, gewoon niks kopen hier.
    - Negatieve Punten: Retourneren wordt onmogelijk gemaakt, zou verboden moeten worden stelletje oplichters.
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  16. het is echt moeilijk met de klantenservice te communiceren.
    ik heb de bestelling niet ontvangen na 1 maand, en niemand kan mij bevestigen waar het is gebleven.
    niet tevreden.

  17. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Slechte ervaring mee.
    Geen levering.
    Leverdatum uitstllen.
    Slechte buitenlandse helpdesk.

    Lees meer...
    - Negatieve Punten: Geen levering Uistel leverdatums Slechte buitenlandse helpdesk
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  18. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Wij hebben voor een project een douchescherm besteld op 10 december. dit zou 1 a 2 werkdagen levertijd hebben. Wij hebben deze nodig voor een project van ons. In eerste instantie kreeg de volgende dag een mail terug dat de postcode niet klopte. Dat heb ik direct beantwoord met de juiste postcode en daar heb ik dezelfde dag bevestiging op gekregen.
    Een week later heb ik gevraagd hoe het met de bestel status was. Ik kreeg een zeer slecht Nederlands sprekende persoon aan de lijn die zei dat zij me terug ging bellen omdat ze het pakket kwijt zijn en ik krijg vandaag nog een update.
    Dit is niet meer gebeurd uiteraard en inmiddels heb ik het nog 4 x geprobeerd met elke keer hetzelfde verhaal. Dat ze het pakje kwijt zijn en dat ik vandaag nog word teruggebeld.
    Inmiddels zijn we ruim 3 weken verder. En vandaag wilde ik het pakketje cancelen. waarop geantwoord word meneer dit is niet meer mogelijk want het pakje is al verzonden we zijn het gewoon kwijt. Je moet met een Engels sprekende werknemer bellen (keuzemenu) want als je Nederlands kiest duurt het extreem lang voor je iemand aan de lijn krijgt die je ook niet helpt.
    Inmiddels heb ik het douchescherm ergens anders besteld en ga ik wel de strijd aan met dit bedrijf (alsof je het nog niet druk genoeg heb) maar ik maak er dan ook graag mijn levensmissie zoveel mogelijk mensen te bereiken om te voorkomen dat ook maar 1 iemand hier ooit nog iets besteld VIDAXL nooit maar dan ook nooit zaken mee doen.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: - ik zou ze niet weten nog nooit zo slecht bedrijf gezien
    - Negatieve Punten: Wij hebben voor een project een douchescherm besteld op 10 december. dit zou 1 a 2 werkdagen levertijd hebben. Wij hebben deze nodig voor een project van ons. In eerste instantie kreeg de volgende dag een mail terug dat de postcode niet klopte. Dat heb ik direct beantwoord met de juiste postcode en daar heb ik dezelfde dag bevestiging op gekregen. Een week later heb ik gevraagd hoe het met de bestel status was. Ik kreeg een zeer slecht Nederlands sprekende persoon aan de lijn die zei dat zij me terug ging bellen omdat ze het pakket kwijt zijn en ik krijg vandaag nog een update. Dit is niet meer gebeurd uiteraard en inmiddels heb ik het nog 4 x geprobeerd met elke keer hetzelfde verhaal. Dat ze het pakje kwijt zijn en dat ik vandaag nog word teruggebeld. Inmiddels zijn we ruim 3 weken verder. En vandaag wilde ik het pakketje cancelen. waarop geantwoord word meneer dit is niet meer mogelijk want het pakje is al verzonden we zijn het gewoon kwijt. Je moet met een Engels sprekende werknemer bellen (keuzemenu) want als je Nederlands kiest duurt het extreem lang voor je iemand aan de lijn krijgt die je ook niet helpt. Inmiddels heb ik het douchescherm ergens anders besteld en ga ik wel de strijd aan met dit bedrijf (alsof je het nog niet druk genoeg heb) maar ik maak er dan ook graag mijn levensmissie zoveel mogelijk mensen te bereiken om te voorkomen dat ook maar 1 iemand hier ooit nog iets besteld VIDAXL nooit maar dan ook nooit zaken mee doen.
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  19. 1.35
    Bestelgemak
    80
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Ze doen zich voor als een Nederlandse webshop die aanvankelijk leuke producten verkoopt. Zodra je hebt besteld, ben je aan je lot overgelaten.

    Er wordt letterlijk troep geleverd. Het materiaal is van erbarmelijke kwaliteit en als je het retour wil sturen, dan willen ze van niks weten. Grote artikelen moet je maar demonteren en in de juiste dozen terugstoppen. Indien je dit niet doet, dan is het heel jammer…

    De klantenservice wordt niet bemand door Nederlanders. Deze klantenservicemedewerkers zitten in het buitenland en gebruiken vertaalmachines en standaard vormgegeven mailtjes.

    Indien je dus niet tevreden bent met je aankoop van erbarmelijke kwaliteit, dan ben je 100 procent je aankoopbedrag kwijt!

    Nogmaals onthou dit goed:

    Niet tevreden met het product of kwaliteit = 100% je aankoopbedrag kwijt!

    Lees meer...
    - Negatieve Punten: - wat niet!?
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  20. 1.5
    Bestelgemak
    60
    Klantenservice
    20
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    30

    dit bedrijf is een grap, je denkt dat je een goede deal hebt door de zeer interessante prijs maar de kwaliteit is verschrikkelijk slecht. als je de kwaliteit in verhouding tot de prijs brengt dan betaal je veel te veel, sorry

    Lees meer...
    + Positieve Punten: ik zou het niet weten
    - Negatieve Punten: als je de prijs/kwaliteit neemt betaal je veel te veel voor hun producten
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  21. GEEN DANKJEWEL VOOR VIDA XL.
    We kochten 2 weken geleden (dachten we) een fietsen schuur voor in de voortuin bij Vida XL voor €499 dit hadden we nooit moeten doen!
    Het pakket werd incompleet geleverd en er waren planken stuk, hier kom je pas achter als je het uit de krimpfolie haalt en in elkaar aan het zetten bent.
    Geen noot dachten wij we bellen Vida XL en vragen of ze de 3 onderdelen, want daar gaat het om naar ons opsturen.
    Als je de serviceafdeling belt kom je bij Vida XL terecht bij de afdeling afschepen en de schuld bij de klant neerleggen.
    Na een week mailtjes gestuurd te hebben en te hebben gebeld blijkt de enige oplossing het schuurtje (waar natuurlijk al onderdelen van in elkaar gezet zijn met schroeven en spijkers) retour sturen in de originele verpakking??!! (DE VERPAKKING WAS KRIMPFOLIE HOE DAN!!!)
    Weer ging mijn vrouw bellen om te zeggen dat dit niet kan, ze kreeg te horen dat het schuurtje inderdaad in de originele verpakking en onbeschadigd retour gezonden moet worden omdat we anders niet het volledige bedrag retour krijgen!?
    (Het product was beschadigd geleverd door ons al gedeeltelijk gemonteerd en dus uitgepakt)
    Vandaag heeft mijn vrouw een uur en 10 minuten aan de telefoon gezeten voor een oplossing.
    Vida XL weigert een mail te sturen waarin ze zeggen dat je een volledige retourbetaling ontvangt als je product buiten jou schuld niet meer in krimpfolie verpakt is en montage sporen heeft( van het schroeven en spijkeren)
    Vida XL wil geld van je inhouden, dit terwijl wij alleen maar gevraagd hebben om de vervanging en levering van de missende en kapotte onderdelen.
    We krijgen nu dozen opgestuurd om een fietsenschuur in te retourneren.
    We hebben alle gesprekken opgenomen en mails uitgeprint ook gaan we het uitelkaar halen van de schuur en het ophalen filmen en op Facebook, Tiktok, Instagram en Twitter een mooie compulatie maken met de gesprekken van de serviceafdeling.
    We gaan nu eerst de schuur even demonteren en dan zal ik hier de naam van het filmpje weergeven ik denk iets in de trant van GEEN DANKJEWEL VOOR VIDA XL ik denk dat dit wel een pakkende slogan is.

  22. 1.5
    Bestelgemak
    30
    Klantenservice
    30
    Prijs/Kwaliteit
    20
    Verzending
    40

    Bamboe pergola besteld van VidaXL via Bol.com maar bij het in elkaar zetten klopt er niets van.
    De palen zijn krom en passen dus niet in de andere onderdelen. Schroeven kan je door 1 voorgeboord gat schroeven maar omdat ze te lang zijn en er geen boorgat aan de andere zijde zit zijn de delen niet vast te maken en of als je door schroeft splijt het bamboe. Er had door en door een gat moeten zitten zodat je aan de andere kant de schroef vast kan draaien met een moer of bout.
    Retour aangevraagd maar dan moet ik de verzendkosten zelf betalen voor een groot zwaar product, terwijl er anders beloofd word in de voorwaarden (lees onderaan dit bericht *)

    Contact opgenomen via mijn account bij XL maar daar kom je een vertaal robot tegen en na indienen van de klacht en een bel terug optie is er 2 x terug gebeld op een moment dat ik door werk niet kon opnemen. Dan krijg je een voicemailbericht met “Helaas kregen we geen gehoor met de mededeling om nogmaals een bel me terug optie met tot op heden geen reactie meer.

    Dit staat op Bol com vermeld maar klopt van geen meter

    *Je koopt bij onze partner vidaXL.nl. De verkoper is de eerste contactpersoon bij vragen en retourvoorwaarden na aankoop. Bestellen en betalen gaat via bol.com.

    Wat je kan verwachten:
    Bestellen en betalen via bol.com
    Gratis verzending door vidaXL.nl
    30 dagen bedenktijd en gratis retourneren
    Wettelijke garantie via vidaXL.nl
    Klantenservice
    Ook als je bij een partner koopt, kun je makkelijk contact opnemen. Stel je vragen via de bestelling in je account, de klantenservicepagina of bekijk de pagina van de verkoper.

    Kortom oplichters!

    Ik heb zelf een webwinkel en als een artikel kapot is, krijgt de klant altijd een nieuw artikel opgestuurd en kan het artikel retour worden gestuurd op mijn kosten dus is dit onbegrijpelijk dat zulke webshops hiermee wegkomen en slechte service mogen verlenen door de wet voor verkopen op afstand!

    Jammer dat een goed bedrijf als Bolcom zich hiermee inlaad of niet in de bres springt voor hun klanten die ervan uitgaan via hun bij vertrouwde webshop retailers te kopen.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Snel besteld
    - Negatieve Punten: Verzending van ondeugdelijke kwaliteit terug moet zelf betaald worden????????
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  23. 1
    Bestelgemak
    80
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    0
    Verzending
    0

    BESTEL HIER NOOIT!! ONGELOOFLIJK SLECHT BEDRIJF EN PRODUCTEN!! 3 MAANDEN WACHTEN OP OPLOSSING KLANTENSERVICE…
    Ik heb eind december een bank besteld bij VidaXL. De bank in elkaar gezet, en bleek dat het zijpaneel van de bank kapot was, waardoor je bijna door de bank heen zakte als je er op ging zitten (ik weeg 70kg). Buiten dat waren de zitkussens verpakt in een soort vacuüm verpakking, wat natuurlijk handig is om alles zo klein mogelijk in een doos te proppen voor de levering, maar van de 3 zitkussens waren er 2 die dus zo plat bleven waardoor je dus net zo goed op een kartonnetje kon gaan zitten. Dus toen de klantenservice gecontacteerd of er de mogelijkheid was die losse onderdelen te vervangen. Dit was al een heel gedoe met heel veel opties en heel veel stappen later werd er mij beloofd dat ze deze onderdelen zouden versturen (inmiddels al 2 weken verder). Ik dacht mooi dan is het opgelost, maar nee, na 2 weken nog niks ontvangen. Dus weer naar de klantenservice, ‘oh sorry we hebben deze onderdelen niet meer op voorraad’ was het antwoord. Had je ook even eerder kunnen zeggen toch?
    Maar goed, toen kreeg ik de keuze om of de bank te retourneren, of een coupon te krijgen ter waarde van €50,-. De optie voor de coupon is ronduit belachelijk aangezien de bank 6 keer zo duur was, en dan zou ik nog steeds thuis zitten met een kapotte bank.. Uiteindelijk voor de retour optie gekozen. Maar dan is het feest nog niet afgelopen, de bank moest in dozen verpakt worden en het liefst in de originele verpakking. We zijn inmiddels halverwege februari, dus 2 maanden later!! Ik heb dan die dozen natuurlijk al weggegooid. Ik vroeg of ze mij wat dozen uit hun magazijn konden versturen zodat ik de bank goed kon verpakken, want ik ga niet ook nog 30 euro aan karton uitgeven zodat ik hun fout kan oplossen.. Maar nee dit kon allemaal niet en uiteindelijk heb ik er toch aan moeten geloven en al het karton weer zelf moeten kopen. Toen de afspraak gemaakt dat ze het bij mij thuis kwamen ophalen. Hierbij een datum afgesproken en een bevestiging ontvangen dat ze zouden komen. Dit was op een doordeweekse dag, ik heb hier een hele dag voor vrij moeten nemen omdat er geen bepaald tijdslot was. Ze zijn die dag niet komen opdagen!! Ik heb hiervoor allerlei belangrijke afspraken moeten verplaatsen en afzeggen. Vervolgens ik weer naar de klanten service, ‘ooh ja sorry, hier kunnen we niks aan doen meneer, u moet een nieuwe afspraak maken’. Gelukkig kwamen ze bij de 2e afspraak wel opdraven. Vervolgens hadden ze mij belooft het geld terug te storten na 3 werkdagen. 2 weken later, u raad het al, nog steeds geen geld.. Ik moest dus weer naar de klantenservice om te vragen hoe dit weer zat. Uiteindelijk vandaag op 26 maart, 3 MAANDEN LATER!!!! Is het probleem ‘opgelost’ en heb ik m’n geld terug.
    En dat het enige goedmakertje wat er dan afkon was een mailtje met een kut excuus en een coupon van €25,- voor toekomstige bestellingen, nou ik kan je één ding vertellen, die ga ik nooit gebruiken..

    Lees meer...
    + Positieve Punten: snel besteld
    - Negatieve Punten: slechte producten slechte klantenservice alles is slecht
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  24. 0.75
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    20
    Verzending
    30

    Wij kochten een rolgordijn voor een groot dakraam. Daar waren we best tevreden mee en wilde er nog een voor een veel kleiner raam. Deze was van een hetzelfde serie alleen, deze was aanmerkelijk duurder !?!?!? Wij vroegen vidaXl uitleg maar daar konden ze geen goede verklaring voor geven, of erger, ze reageerden niet meer. Het lijkt ons logisch dat wij dit aankaarten bij ze maar, dat er niet meer gereageerd wordt blijkt toch dat de mensen van de z.g. klantenservice geen feeling hebben voor dit vak…….

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  25. Geen bestelbevestiging gekregen!

  26. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Levering gebeurt volgens afspraak. Echter mocht je willen retourneren dan volgt er een ingewikkeld proces. Ik heb een email gezonden volgens richtlijnen en daar zou dan binnen 24 uur op moeten worden geantwoord. Maar er volgt geen enkele terugkoppeling. Je kunt VidaXL ook niet telefonisch benaderen. Dus ik zal in iedergeval nooit meer gebruikmaken van de diensten van VidaXL.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: geen
    - Negatieve Punten: Niet telefonisch bereikbaar en heel slecht retourbeleid
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  27. 0.25
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    0
    Verzending
    10

    Kast gekocht. Helaas door omstandigheden pas later in staat geweest hem in elkaar te zetten. Alles volgens de instructies gedaan. Kast heeft lange planken die uit twee delen bestaan, het is vrijwel onmogelijk deze zonder schade in elkaar te zetten. De hele constructie is gammel, de kast gaat alleen met geweld open en dicht en als hij dicht zit en boven aansluit zit er onder een gapend gat van bijna een centimeter.

    Oplossing van VidaXL… wij willen de defecte onderdelen wel vervangen… hoe dan? Hoe maak je met onderdelen een kast die niet sluit wel sluitend? Hoe maak je dat de kast gemakkelijk open en dicht gaat als de constructie niet passend is?

    Geven geen geld terug omdat ik pas na 30 dagen heb gereclameerd. Hun goed recht maar ik zou iedereen af willen raden iets bij dit bedrijf te kopen. Niet alleen zit ik nu met een kast die waardeloos is, geld weg, maar ik moet ook nog kosten maken om het ding naar de vuilnisbelt te brengen.

    Mijn advies. Ga naar een betrouwbaar bedrijf. Ikea, iedere willekeurige bouwmarkt maar koop niets bij VidaXL.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Geen
    - Negatieve Punten: Alles
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  28. Reageer
    Patrizia Habets 3 mei 2022 om 13:56
    4
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    100
    Prijs/Kwaliteit
    60
    Verzending
    60

    Mijn bestelling was beschadigd en niet compleet stuurde retour en ik had vrij snel mijn geld terug.Klantenservice had mij netjes te woord gestaan en mij stap voor stap gezegd hoe ik retourneren moest en waneer ik mijn geld terug kon verwachten top service

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Snelle levering en correcte klantenservice en snelle terug betaling bij retourzending
    - Negatieve Punten: Vaak beschadigd of niet compleet en kon beter ingepakt zijn
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  29. 1.35
    Bestelgemak
    80
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    VidaXL. Half maart 2022 “banaan”-bank besteld (via Fonq). Zat bij aflevering kapot in doos. Teruggestuurd, begin april geld terug. Direkt nieuwe besteld, nu rechtstreeks bij VidaXL. Opnieuw: bij aflevering kapot in doos. Na telefonisch overleg afgesproken het nog éénmaal te proberen. Na twee weken (begin mei) nog niets gehoord, dus weer gebeld: er was nog niets in gang gezet. Toen dus maar afbesteld.

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd
  30. 1.1
    Bestelgemak
    60
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Bestel niet bij dit bedrijf. Ben al 2 maanden bezig om de juiste onderdelen te krijgen voor een pergola.
    Er wordt alleen via mail gecommuniceerd via een vaag callcenter ergens in Verweggistan.
    Allemaal standaard teksten als reactie zonder daadwerkelijk een oplossing te bieden.
    Telefonisch contact tot dusver onmogelijk geweest.
    Hopeloos, frustrerend en kwaadmakend.
    Ik snap niet waar die goede reviews vandaan komen.

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)Je hebt al gestemd

Schrijf jouw beoordeling

Eindscore

10% kortingscode bij Vidaxl
Early Birds Black Friday: 10% extra korting op geselecteerde artikelen

VidaXL is een internationale online verkoper met een verrassend assortiment. Bij vidaXL vind je een ruim aanbod op het gebied van huis, tuin, garage, doe-het-zelf en kleding. Het bedrijf is groeiende en verkoopt via 31 webshops door heel Europa, Australië en de Verenigde Staten. Het bedrijf begon ooit met online verkopen van producten op kleine schaal. Na verloop van tijd en toenemend succes, ook met het eigen huismerk, startte vidaXL haar eigen online webshop.

Bij vidaXL garandeert het bedrijf continu scherpe prijzen. Dit doet het bedrijf door goed te kijken naar welke producten vraag is, en deze vervolgens direct bij de bron op grote schaal in te kopen. VidaXL heeft de mogelijkheid om zowel het ontwerp als de verpakking te beïnvloeden. Hiermee kan het bedrijf direct de producten aanpassen voor de hele productieketen. Met het gevolg dat jij altijd tegen goede prijzen je aankopen doet bij vidaXL.

Bij de webshop koop je alles van je meubelen, huis en tuin, sportartikelen, speelgoed en spellen, dierbenodigdheden, voertuig en onderdelen en noem het maar op. Bedden, ledikanten, fitnessbankjes, slacklines, potten en pannen, het kan niet gek genoeg bij vidaXL.

Bij vidaXL worden je producten altijd gratis verzonden en kun je altijd gratis retourneren

Verder kun je je als business klant ook bij vidaXL terecht. Met vidaXL’s dropshipment kun je als verkoper gebruik maken van het vidaXL magazijn. Jij verkoopt de producten aan jouw klanten voor een door jou gesteld prijs. Als verkoper heb je de mogelijkheid om de producten van vidaXL tegen verlaagde prijzen in te kopen. Bovendien is vidaXL je magazijn, verzorgt ze de logistiek en bezorgt het pakketje bij jouw klant thuis. Dit betekent dat je als verkoper geen magazijn hoeft te hebben, en naar het grootste gedeelte van het verkoopproces geen omkijken hebt.

VidaXL is een uitgebreide webshop met scherpe prijzen, een verfrissend en uitgebreid assortiment waar je aankopen altijd gratis verzonden worden. Met haar aanwezigheid in vele landen kun je op grote delen van de wereld bij de webshop terecht. Bovendien is niet alleen het verzenden gratis, maar ook het retourneren van producten die niet aan je wensen voldoen.

Heb je iets gezien bij vidaXL? Check altijd even de ervaringen en reviews van mensen die hier eerder een aankoop hebben gedaan. Zo kun je gemakkelijk bepalen of vidaXL voor jou betrouwbaar is en interessant is om een aankoop te doen. Op 123Klantervaringen kunnen bezoekers hun review achterlaten en zo heb jij een eenvoudig overzicht van alle vidaXL beoordelingen. Lees eenvoudig ervaringen van andere klanten, die geschreven zijn door bezoekers zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw vidaXL review te laten lezen.

Is vidaXL betrouwbaar?

Voordelen bestellen bij vidaxl.nl:

  • Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (52904822)
  • Adresgegevens staan weergegeven op de website (Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo)
  • Altijd gratis verzending naar Nederland
  • Altijd gratis retourneren in Nederland
  • Gegarandeerd lage prijzen

De vidaXL klantenservice

Service Kenmerken
Betaalmethoden o.a. iDEAL, Paypal, Klarna en Bancontact
Verzendkosten Gratis
Levertijd 2-3 werkdagen
Bedenktijd 30 dagen
Retourneren Op rekening van de koper

vidaXL klachten

Waar mensen werken kunnen wel eens foutjes voorkomen en bij eerlijke reviews horen ook klachten. De meeste webshops doen hard hun best om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij adviseren dan ook om eerst contact op te nemen met vidaXL bij problemen. Is er contact geweest en wil je toch je verhaal kwijt? Doe dit dan netjes, anders zijn wij genoodzaakt je review te bewerken of te weigeren.

vidaXL kortingscode

Profiteer van extra korting met een vidaXL kortingscode. Deze code’s zijn geldig op het gehele assortiment. Bij 123Klantervaringen plaatsen wij ook direct alle beschikbare kortingscodes, zodat je niet alleen alle ervaringen bij de hand hebt, maar ook alle voordelen. Indien er een vidaXL kortingscode beschikbaar is wordt deze hieronder getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.

vidaXL
3.4 Score
23 reviews
Schrijf een review
Bestelgemak
4.9
Klantenservice
2.6
Prijs/Kwaliteit
3.0
Verzending
3.3

Is vidaXL betrouwbaar?

Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van vidaXL of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of vidaXL een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen vidaXL ervaring te delen met andere gebruikers.

Kan ik hier mijn eigen vidaXL ervaring delen?

Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen vidaXL review te delen met onze bezoekers. Je vidaXL beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).

Wat voor bedrijf is vidaXL?

vidaXL is vooral actief in de categorie Elektronica Hobby en Vrije Tijd. Het kan zo zijn dat vidaXL ook actief is in andere sectoren.

Wordt mijn vidaXL review geplaatst?

Wanneer een review in strijd is met onze regels dan behouden wij het recht om de review niet te publiceren. Bijvoorbeeld bij grof taalgebruik of negatieve reviews die geplaatst zijn via een proxy.

123Klantervaringen
Logo