Toon alles Handigst Hoogste Beoordeling Laagste Beoordeling Uw recensie toevoegen
    Klantenservice
    90
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    90

Laatste voor mijn vriend een Playstation Network Card besteld super blij mee!! De code krijg je meteen via je Email en kan meteen gebruikt worden. De service was makkelijk en snel, binnen no time mijn kaart besteld.

Lees meer...
    + Pluspunten: Mooie prijzen Makkelijk te bestellen
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  2. 2.5
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    0

Neosurf kaart gekocht via daopay betaling voltooid maar geen code ontvangen ???

Lees meer...
    + Pluspunten: Goede site
    - Minpunten: Wel betalen maar niets van code ontvangen via mail
    Nuttig(2) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd

Laat een reactie achter

Uw totale score

Koop eenvoudig online gift cards voor PSN Store, XBOX, PC, iTunes en Spotify

Er zijn tegenwoordig nog weinig gamers die hun spellen fysiek in de winkel aanschaffen. Je kan vandaag namelijk net zo eenvoudig je favoriete games online bestellen en laten thuisbezorgen, of geheel online kopen en downloaden. Zodoende heb je alles direct aan bijvoorbeeld je Xbox of PlayStation account gekoppeld en kan je er waar je ook bent direct bij. Geen fysieke cd’s en doosjes dus waar je niet meer naar omkijkt! Gamecardsdirect.nl is een bedrijf wat hierop inspeelt.

Gamecardsdirect de online shop voor al je cadeaukaarten

Je koopt bijvoorbeeld eenvoudig een PSN Store Card of een Xbox Game Pass. De waarde van deze kaarten kun dan besteden in de desgewenste store. De ene keer betekent dit dat je een nieuw spel kan kopen, en de andere keer betekent het dat je voor een bepaalde tijd toegang krijgt tot meerdere games. Dit is meer het idee zoals Spotify dat met muziek doet en Netflix met films en series. Je hebt als het ware een game-abonnement.

De kracht van Gamescardsdirect.nl is dat je afhankelijk van je betaalmethode je gamecard direct in je mailbox geleverd krijgt. Zodoende kun je meteen na aankoop je nieuwe game spelen. Dit geldt ook voor wanneer je ’s nachts of op zondag bestelt. De service loopt gewoon door. Daarnaast kun je 6 dagen per week op de klantenservice rekenen als je vragen hebt of tegen problemen aanloopt.

Gamecardsdirect ervaringen zijn bij 8000 consumenten bijzonder goed

Vandaag de dag is Gamecardsdirect een goedlopend bedrijf met meerdere medewerkers. Maar dat was niet altijd zo. Sven Hanssen, de oprichter begon namelijk alleen. Na verloop van tijd groeide het bedrijf uit Heerlen erg snel. Dit had onder andere te maken met de booming gamemarkt en de verschillende nieuwe hardware die inspeelde op dit nieuwe verkoopprincipe. Game Cards Direct zorgt voor een snelle afhandeling van je bestellingen en staat altijd klaar voor haar consumenten. Dit blijkt ook uit de ontzettend hoge klantbeoordeling van meer dan 4.5/5 door meer dan 8000 consumenten. De populaire webshop doet er alles aan om jouw aankoop zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Wij adviseren onze bezoekers om altijd Gamecardsdirect ervaringen te lezen van consumenten die eerder een cadeaukaart hier gekocht hebben. Als potentiële klant weet je direct waar je aan toe bent en heb je inzicht in of het bedrijf haar klanten netjes behandeld. Op 123Klantervaringen bieden wij jou de mogelijkheid om een Gamecardsdirect review achter te laten of die van anderen te lezen. Zo zie jij eenvoudig alle ervaringen en reviews om een weloverwogen keuze te maken.

PSN Store kaarten digitaal kopen bij Gamecardsdirect

Bij Gamecardsdirect koop je eenvoudig je PSN Store kaarten digitaal via de webshop. Je kunt kiezen tussen kaarten van € 20 of € 50 die je direct via de PSN Store kunt inleveren. Zo hoef je je bankgegevens of creditcard gegevens niet te koppelen met je spelcomputer en kun je veilig via de PSN kaart je transactie doen. Ook weet je zo zeker dat je niet meer opmaakt dan je eigenlijk zou willen en stel je zo een limiet voor jezelf of je kind.

Is Gamecardsdirect betrouwbaar?

Voordelen gift cards bestellen bij gamecardsdirect.nl:

• Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (55457223, Online Gamecard Diensten B.V.)
  • Adresgegevens staan weergegeven op de website (Beersdalweg 93 6412 PE Heerlen)
  • 24/7 levering van gift card sleutels direct in je mailbox
  • Binnen 30 seconde geleverd (check ook je spam folder)
  • 6 dagen per week support

De Gamecardsdirect klantenservice

Service Kenmerken
Betaalmethoden o.a. iDEAL, PayPal, creditcard en Bancontact
Verzendkosten Gratis (digitaal)
Levertijd Binnen 30 seconden
Bedenktijd Geen, aankoop is definitief
Servicekosten € 1,45 per kaart

Gamecardsdirect klachten

Het komt natuurlijk wel eens voor dat een bedrijf een fout maakt. In de meeste gevallen is dit op te lossen door contact met het bedrijf op te nemen, en het probleem uit te leggen. Het bedrijf zal dan een passende oplossing verzinnen voor jouw probleem. In sommige gevallen kan het zijn dat je er niet uitkomt met de webshop. Indien je een Gamecardsdirect klacht hebt, én het al met het bedrijf besproken hebt, dan kun je deze hier achterlaten. Houd er wel rekening mee dat je je klacht netjes formuleert. Anders zijn wij genoodzaakt je review te bewerken of te weigeren.

Gamecardsdirect cadeaubon

Heb jij een Gamecardsdirect cadeaubon ontvangen? Dan ontvang jij direct korting op alle kaarten uit de webshop. Zonder zo’n cadeaubon is het niet mogelijk om te profiteren van extra kortingen. Het is ook niet mogelijk om een Gamecardsdirect kortingscode in te voeren, omdat er simpelweg geen codeveld is.

Gamecardsdirect
7.2 Totale Score
2 recensies
Uw recensie toevoegen
Bestelgemak
10.0
Klantenservice
4.5
Prijs/Kwaliteit
10.0
Verzending
4.5

Is Gamecardsdirect betrouwbaar?

Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van Gamecardsdirect of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of Gamecardsdirect een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen Gamecardsdirect ervaring te delen met andere gebruikers.

Kan ik hier mijn eigen Gamecardsdirect ervaring delen?

Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen Gamecardsdirect review te delen met onze bezoekers. Je Gamecardsdirect beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).

Wat voor bedrijf is Gamecardsdirect?

Gamecardsdirect is vooral actief in de categorie Games en spellen. Het kan zo zijn dat Gamecardsdirect ook actief is in andere sectoren.

Wordt mijn Gamecardsdirect review geplaatst?