fonQ ervaringen en reviews

TipEen rekening van ABN Amro? Via de &meer app ontvang je nu een gratis 10% fonQ kortingscode.
8 Opmerkingen van fonQ
Toon alles Handigst Hoogste Beoordeling Laagste Beoordeling Uw recensie toevoegen
  1. 5
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    100
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

    Mooie klassieke keukenklok gekocht van Wesco. Fonq was niet alleen de goedkoopste, maar kon het ook de volgende dag bezorgen. Alle verwachtingen waargemaakt.

    Lees meer...
    + Pluspunten: Goedkoop Snel Mooie webshop
    - Minpunten: Spam in de doos (kortingsbonnen enzo wat ik toch weggooi)
    Nuttig(1) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  2. 0.75
    Bestelgemak
    30
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Ik heb een bureau besteld bij Fonq, maar dat deugt van geen kant. Eén poot is te kort en schuin afgezaagd, en de schroeven grijpen niet goed aan in de pluggen in het tafelblad. Eén ervan blijft überhaupt niet zitten.

    Overigens is het pakket op straat gezet zonder dat er aangebeld is, op een dag dat het de hele dag regende. Ook niet een goed idee met een houten product. Daar is Fonq niet eens op ingegaan in de mailwisseling.

    Dat kan gebeuren, maar als ik dit meld bij Fonq, dan moet ik het zelf maar gaan uitzoeken met de fabrikant. En dan kom je in een spel waarbij je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Fonq ontwijkt zijn verantwoordelijkheid en biedt geen enkele service.

    Lees meer...
    - Minpunten: Klantenservice biedt geen hulp Prijzig en geen deugdelijk product pakket in de regen op de stoep gezet
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  3. Waardeloos bedrijf. Op 23 november bestelling gedaan om 28 november te leveren!!! Je raad het al pakket is nu nog niet verstuurd! 2x gebeld 2x 40 minuten in de wacht en nog geen oplossing en nog geen pakket ontvangen. Reageren niet op mail bieden geen oplossing. Stond ik zonder cadeau bij mijn zoon grrrrr……

  4. Afgelopen week een dressoir gekregen, die ik de week ervoor besteld had voor mijn vader. De kast afgelopen zondag bij mijn vader in elkaar gezet. Bij het open maken van de dozen viel mij al gelijk op dat het al eerder in elkaar gezet was. Daarna stapelde de problemen en mankementen zich op.
    Poot los (zelf geschroefd) kras op een paneel. Afgebroken magneet. Te kleine inkeping voor de handvatten. Uitgeboord gat in handgreep (waarschijnlijk door de vorige eigenaar). Deurtjes schreef. En tot overmaat van dit alles een gebroken dwarslatje boven de deur. Ik wilde alles terug sturen, maar omdat mijn vader pas in een verzorgingshuis zit en zo graag de boel gezellig wilde hebben, stond hij erop om de kast te houden en alles zo goed en kwaad te herstellen. Persoonlijk vind ik het schandalig dat een bedrijf zo’n rotzooi durft af te sturen.

  5. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    I wanted to return two chairs (which are unnecessary packed in two enormous boxes) and trying to get them picked up by fonq for a week and a half. Their customer service screwed up so many times , not communicating properly with me and the pick up company with which they work. It costed me hours of writing mails back and forth and calling and today was supposed to be THE DAY just to get a laughable mail that it’s been delayed again – instead of asking when does it work for me or if does other day work for me THEY inform me that the packages will be picked up on SATURDAY 8-18h????? No exact time frame so customer sit on your ass at home the whole Saturday waiting for the most incapable company ever encountered. Their prices are also not super low that u can say.. ok well I pay what u get for. Customer service and organization is extremely bad AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS

    Lees meer...
    + Pluspunten: Nothing positive a about fonq
    - Minpunten: Customer service Retour process Pick up of retour products Unreliable Too expensive for the service they provide Waited 30 min on a phone line just so she tells me that someone’s gonna call back because they don’t speak English (telling me that in perfect English)
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  6. Ik zou liever 0 sterren willen geven aan dit bedrijf. Was een vaste klant, maar dit is de laatste keer dat ik hier iets bestel. Ik bestel een fauteuil wat op voorraad is en die de volgende dag geleverd moet worden door PostNL Extra@Home, zit de hele dag thuis en ontvang niks. Zelfs op de bezorgdag zeggen ze telefonisch dat ze het naar je verstuurd hebben. Daarna sturen jullie mij twee uur nadat ik gebeld heb een email dat de bestelling is vertraagd. Jullie hebben dus gewoon NIKS verstuurd.
    Het track and trace die jullie naar mij versturen werkt niet. Er staat PAKKET NIET GEVONDEN. Als jullie wel hadden verstuurd stond er PAKKET ONTVANGEN DOOR POSTNL. HET PAKKET IS ZELFS NIET AANGEMELD. Is dit nou een OPLICHTING.
    Op de track and trace pagina van PostNL staat dat dit track and trace code NIET BESTAAT.

    Hieronder staat de email die ik heb ontvangen van fonq
    ———-
    Beste Dhr. Serhat Emeni,

    Onlangs heeft u een bestelling geplaatst met ordernummer ******** bij fonQ.

    Momenteel ervaren wij grote drukte waardoor uw bestelling helaas niet op tijd is verstuurd. Uw bestelling zal daarom vandaag niet geleverd kunnen worden.

    Wij doen ons uiterste best om er voor te zorgen dat de levering morgen alsnog bij u bezorgd wordt. Zodra de bestelling is ontvangen door de bezorgdienst ontvangt u per e-mail een Track & Trace-code.

    Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice fonQ
    ———-
    JULLIE GEVEN ZELF TOE DAT DE BESTELLING DOOR DE DRUKTE NIET AAN DE VERVOERDER KON WORDEN AFGEGEVEN. WAAROM ZEGGEN JULLIE DAN DAT DE BESTELLING IS VERZONDEN. WAAROM STUREN JULLIE MIJ EEN VALSE TRACK AND TRACE CODE.

    Als kers op de taart hangen jullie de telefoon op terwijl ik aan het praten ben met jullie collega. DAT IS NOG EENS SERVICE!!!

    Als laatste wil ik iedereen WAARSCHUWEN die hier iets willen bestellen, met name grote artikelen zoals meubels. Bespaar je de moeite en doe het ALSTUBLIEFT NIET, ze zeggen dat ze verstuurd hebben, maar je ontvangt NIKS.

  7. 0.6
    Bestelgemak
    50
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    0
    Verzending
    0

    Echte oplichters de firma Foncq! Slechtste firma ooit ronduit bedrogen
    Foute artikel minder in waarde geleverd, 5 maal moeten bellen en dan hebben we op ons eigenkosten het product moeten opsturen de post op onze eigen kosten met belofte op terugbetaling van het artikel en zelfs dan hebben we niks teruggekregen!
    Ik raad iedereen af daar iets te kopen, zo mijn best gedaan om vriendelijk te blijven wetende dat de mensen die je aan de lijn krijgt er niks aan kunnen doen maar daar maken ze gwn misbruik van vriendelijke mensen. Hoop dat zo een firma failliet gaat dat is het enige dat ze verdienen, het zijn gewoon dieven… bij deze ben je gewaarschuwd

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  8. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Helaas een slechte ervaring met het bestellen.
    Ik ging een LetzQ spit bestellen voor op de BBQ en kreeg daarbij een suggestie; bestel een Brabantia aansteker mee (en ontvang daarbij nog een gratis afwasborstel). Daarbij stonden géén voorwaarden, niet op de bestel/overzicht pagina, niet in de winkelwagen, helemaal nergens. Medewerkers via de chat geven mij gelijk, het is inderdaad onduidelijk en dit had ik niet kunnen weten. (Gelukkig hebben we de chatlogs nog). Maar oplossen kunnen en mogen ze niet.

    Dé oplossing zou kunnen zijn;
    – geen producten als suggestie waar je gratis dingen bij krijgt waar wel extra voorwaarden aan zitten suggereren bij een ander besteld product.
    – eventuele voorwaarden duidelijk vermelden met een link waar deze te vinden zijn

    En als voormalig klantenservice manager zou mijn oplossing zijn; klant tevreden stellen, bedanken voor de suggesties en zorgen dat dit niet meer voor kán komen middels een van de aangedragen (of andere) oplossingen.

    Eigenlijk had ik de aansteker niet nodig maar goed; voor € 10 een aansteker én afwasborstel is een goede deal.

    Bij het ontvangen ontbreekt de afwasborstel en beroepen ze zich op voorwaarden die ik blijkbaar zelf had mogen zoeken ergens op een andere pagina. Ik had voor €35 aan Brabantia spullen moeten bestellen om recht te hebben op de gratis afwasborstel. De aansteker met gratis afwasborstel was toch niet zo’n goede deal als het leek.

    Klantenservice hoef je dus zeker niet te verwachten. Een officiële klacht indienen via de door hen gewenste methode wordt niet meer beantwoord na een reactie. Die willen je niet helpen en ze doen niet ook aan terugbelverzoeken. De voorwaarden waren inderdaad niet duidelijk en zeker niet correct ter hand gesteld (ook volgens hen!) maar helpen doen ze ook niet want ik had het best ergens kunnen vinden via een omweg.

    Bestelde er best wel eens maar dit was de laatste keer. Coolblue, de Bijenkorf of bol.com zijn de betere keus wat mij betreft. Gemiste kans op een potentiële fan als klant.

    Blijf hier ver weg van, het is niet goedkoop en ze misleiden je met alle plezier.

    Lees meer...
    - Minpunten: Helaas een slechte ervaring met het bestellen. Ik ging een LetzQ spit bestellen voor op de BBQ en kreeg daarbij een suggestie; bestel een Brabantia aansteker mee (en ontvang daarbij nog een gratis afwasborstel). Daarbij stonden géén voorwaarden, niet op de bestel/overzicht pagina, niet in de winkelwagen, helemaal nergens. Medewerkers via de chat geven mij gelijk, het is inderdaad onduidelijk en dit had ik niet kunnen weten. (Gelukkig hebben we de chatlogs nog). Maar oplossen kunnen en mogen ze niet. Dé oplossing zou kunnen zijn; - geen producten als suggestie waar je gratis dingen bij krijgt waar wel extra voorwaarden aan zitten suggereren bij een ander besteld product. - eventuele voorwaarden duidelijk vermelden met een link waar deze te vinden zijn En als voormalig klantenservice manager zou mijn oplossing zijn; klant tevreden stellen, bedanken voor de suggesties en zorgen dat dit niet meer voor kán komen middels een van de aangedragen (of andere) oplossingen. Eigenlijk had ik de aansteker niet nodig maar goed; voor € 10 een aansteker én afwasborstel is een goede deal. Bij het ontvangen ontbreekt de afwasborstel en beroepen ze zich op voorwaarden die ik blijkbaar zelf had mogen zoeken ergens op een andere pagina. Ik had voor €35 aan Brabantia spullen moeten bestellen om recht te hebben op de gratis afwasborstel. De aansteker met gratis afwasborstel was toch niet zo’n goede deal als het leek. Klantenservice hoef je dus zeker niet te verwachten. Een officiële klacht indienen via de door hen gewenste methode wordt niet meer beantwoord na een reactie. Die willen je niet helpen en ze doen niet ook aan terugbelverzoeken. De voorwaarden waren inderdaad niet duidelijk en zeker niet correct ter hand gesteld (ook volgens hen!) maar helpen doen ze ook niet want ik had het best ergens kunnen vinden via een omweg. Bestelde er best wel eens maar dit was de laatste keer. Coolblue, de Bijenkorf of bol.com zijn de betere keus wat mij betreft. Gemiste kans op een potentiële fan als klant. Blijf hier ver weg van, het is niet goedkoop en ze misleiden je met alle plezier.
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd

Laat een reactie achter

Uw totale score

€€ korting bij FonQ
Nu de zesde stoel gratis bij alle Vitra eetkamerstoelen

FonQ staat voor fonqelend, helder. De webshop is gespecialiseerd op het gebied van wonen, koken en leefstijl. Bij fonQ vind je altijd dat wat je nodig hebt om je huis er net wat sprankelender uit te laten zien. Het bedrijf opende haar deuren in 2003 als Warenhuis fonQ.nl. Het hoofdkantoor bevindt zich in Utrecht en naast Nederland heeft fonQ webshops in landen als Duitsland, Frankrijk en België. Vandaag de dag vind je veel meer dan alleen artikelen voor je huis. Je koopt alles van sport en fitness artikelen, tot koffers en reisbagage tot kampeerartikelen bij fonQ.nl. Met meer dan 60.000 artikelen is het assortiment oneindig. Je kunt kiezen uit merken als Fatboy, Brabantia, Coleman, Jamie Oliver, Simplehuman, Moleskine, Kartell, KitchenAid en ga zo maar door.

Op de website kom je gemakkelijk bij de voor jou relevante producten terecht. Je kan beginnen met zoeken op “ruimtes” of “productsoort”. Na het kiezen van een potentiële aankoop word je voorzien van uitgebreide productdetails, klantbeoordelingen en andere belangrijke informatie. Dit helpt je een compleet beeld te schetsen en vergemakkelijkt het vergelijken met andere producten. Ben je inspiratieloos? Kijk dan bij “inspiratie” en laat je inbeeldingsvermogen stimuleren door de door fonQ gekozen stijlcombinaties. Op die manier kom je er toch achter wat je mooi en niet mooi vindt. Hierna kan je dit omzetten naar een mooie aankoop voor je huis.

Bekijk alles in het echt in de fonQ showroom in Utrecht

Als je er op de website niet uit komt, kun je altijd nog even bij de Showroom van fonQ.nl langs. Deze bevindt zich bij het hoofdkantoor in Utrecht. Met deze centrale ligging is het voor vrijwel alle Nederlanders mogelijk om, met een beperkte reistijd, een echte blik te werpen op de producten van dit bedrijf.

FonQ blinkt uit met een snelle levertijd, gratis verzending vanaf 30 euro en een hoogwaardige klantenervaring. Het team is altijd aanspreekbaar via een uitstekende klantenservice en helpt je altijd bij het kiezen van de juiste aankoop. Een bewijs van deze kwaliteit is het feit dat het bedrijf al twee jaar op rij de ABN AMRO Webshop Awards heeft gewonnen in de categorie “Wonen”.

Wil jij je als leverancier of producent van interessante producten aan fonQ verbinden, dan kun je contact opnemen via de website. Fonq.nl geeft duidelijk aan dat ze altijd op zoek zijn naar nieuwe merken om hun assortiment uit te breiden.

Heb je iets gezien bij fonQ? Check altijd even de ervaringen en reviews van mensen die hier eerder een aankoop hebben gedaan. Zo kun je gemakkelijk bepalen of fonQ voor jou betrouwbaar is en interessant is om een aankoop te doen. Op 123Klantervaringen kunnen bezoekers hun review achterlaten en zo heb jij een eenvoudig overzicht van alle fonQ beoordelingen. Lees eenvoudig ervaringen van andere klanten, die geschreven zijn door bezoekers zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw fonQ review te laten lezen.

Is fonQ betrouwbaar?

Voordelen bestellen bij fonq.nl:

  • Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (30193631)
  • Adresgegevens staan weergegeven op de website (Kobaltweg 50, 3542 CE Utrecht)
  • Gratis verzending vanaf € 30, gratis retourneren en avondbezorging
  • Winnaar ABN Amro webshop awards 2018/2019
  • Hoge naamsbekendheid

De fonQ klantenservice

Service Kenmerken
Betaalmethoden o.a. iDEAL, Paypal, AfterPay en Bancontact
Verzendkosten Gratis vanaf € 30, anders € 4,95
Levertijd Voor 23:00 besteld, morgen in huis
Bedenktijd 30 dagen
Retourneren Gratis

fonQ klachten

Waar mensen werken kunnen wel eens foutjes voorkomen en bij eerlijke reviews horen ook klachten. De meeste webshops doen hard hun best om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij adviseren dan ook om eerst contact op te nemen met fonQ bij problemen. Is er contact geweest en wil je toch je verhaal kwijt? Doe dit dan netjes, anders zijn wij genoodzaakt je review te bewerken of te weigeren.

fonQ kortingscode

Voor deze webshop is vrijwel altijd een fonQ kortingscode te vinden. De code wordt verspreid vanwege een speciale gelegenheid, zoals bijvoorbeeld black friday of Kerstmis. Deze codes zijn meestal geldig op het gehele assortiment en pas geldig vanaf een minimale besteding. Bij 123Klantervaringen plaatsen wij ook direct alle beschikbare kortingscodes, zodat je niet alleen alle ervaringen bij de hand hebt, maar ook alle voordelen. Indien er een fonQ kortingscode beschikbaar is wordt deze hieronder getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.

fonQ
2.9 Totale Score
5 recensies
Uw recensie toevoegen
Bestelgemak
4.0
Klantenservice
2.6
Prijs/Kwaliteit
2.6
Verzending
2.6

Is fonQ betrouwbaar?

Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van fonQ of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of fonQ een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen fonQ ervaring te delen met andere gebruikers.

Kan ik hier mijn eigen fonQ ervaring delen?

Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen fonQ review te delen met onze bezoekers. Je fonQ beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).

Wat voor bedrijf is fonQ?

fonQ is vooral actief in de categorie Wonen huis en tuin. Het kan zo zijn dat fonQ ook actief is in andere sectoren.

Wordt mijn fonQ review geplaatst?

Wanneer een review in strijd is met onze regels dan behouden wij het recht om de review niet te publiceren. Bijvoorbeeld bij grof taalgebruik of negatieve reviews die geplaatst zijn via een proxy.

123Klantervaringen
Logo