Emob ervaringen en reviews

Altijd 5% Cashback
Altijd 5% Cashback
Emob
Altijd 5% Cashback
Altijd 5% Cashback
14 Reviews van Emob
Alles Nuttigst Hoogste Beoordeling Laagste Beoordeling Schrijf een review
  1. 1.5
    Bestelgemak
    60
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    60
    Verzending
    0

    De verantwoordelijke van de klantenservice, Laurie, is onvriendelijk en onredelijk. Ik heb een product dat volgens de website binnen een dag geleverd kon worden en waarop na bestelling toch 2 tot 4 weken levertijd op zat via email geannuleerd. Vervolgens is het toch opgestuurd en wil Emob de retourkosten niet op zich nemen. De reden volgens de klantenservice dat het product toch is verstuurd: ik had niet nogmaals via mail bevestigd dat het geannuleerd moest worden nadat Laurie mij daartoe een mailtje had gestuurd waarop ik niet spoedig genoeg had geantwoord. Leg mij maar uit waarom ik twee keer schriftelijk moet annuleren en waarom je iets zou opsturen als iemand al reeds geannuleerd heeft maar niet spoedig genoeg de annulering nogmaals bevestigd.. dan bel je toch even? Waardeloos!

    Lees meer...
    Nuttige Review (11) Geen Nuttige Review (0)Je hebt al gestemd
  2. 0.35
    Bestelgemak
    20
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    0
    Verzending
    0

    Je besteld. Je betaald. Dan krijg je een mail dat het product niet leverbaar is en dat het 1 tot 4 weken zal duren. Daarna doodse stilte. Zelf maar weer informeren, na een week of 6. Nee het zal over een week geleverd worden.
    Nu maar hopen dat de factuur die ik digitaal kreeg de voorbode is van de levering. Ik mis de proactiviteit: laat weten als levering weer verlaat is!

    Zucht in Belgie gaat het blijkbaar traaaaaaaaaaaag.

    Lees meer...
    - Negatieve Punten: Prijs/kwaliteit en verzending kan ik nog niet beoordelen want ik wacht al een week of zes.
    Nuttige Review (9) Geen Nuttige Review (0)Je hebt al gestemd
    • Wat een afschuwelijk winkel en service. Ik loop al ruim 3 weken te bellen over een annulering die ik had gedaan vlak nadat ik iets had besteld..en heb nog steeds geen geld terug op mijn rekening. Elke keer als ik bel wordt me beloofd dat het “morgen of overmorgen” wordt teruggestort. Nou we zijn al heel veel morgens voorbij. Echt om moe van te worden!!! Nooit meer bij emob bestellen

  3. 1.1
    Bestelgemak
    20
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    50
    Verzending
    10

    Mijn advies: koop niet bij Emob! Emob komt overeengekomen levertermijn niet na en stuurt aan op annulering in plaats van een oplossing. Wij wachten al meer dan 2 maanden op onze order, die binnen 2-4 weken geleverd zou worden. Indien wij annuleren door wanprestatie Emob moeten wij ook nog een 30 dagen wachten op ons geld. Klantenservice reageert middeld nietszeggende standaard zinnen die geen antwoord geven op vragen en klachten. Waardeloos!

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Prijs
    - Negatieve Punten: De rest, namelijk: je ontvangt je bestelling alsmaar niet, hoort niets van Emob daarover en als je Emob contacteert word je met een kluitje het riet in gestuurd.
    Nuttige Review (1) Geen Nuttige Review (0)Je hebt al gestemd
  4. 0.25
    Bestelgemak
    0
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    0

    De verantwoordelijke voor de service lijn is onvriendelijke en onredelijk.

    Ik heb een slaapkamer voor mijn zoon besteld voor meer dan 1400 euro, 1 doos minder geleverd voor de kast. Een email gestuurd, Ik krijg de volgende antwoord:

    De transportfirma heeft hun loods doorzocht, maar heeft helaas geen pakket meer gevonden.
    Zij bevestigen verder dat er 12 pakketten bij u geleverd werden. Waarom heeft u getekend voor levering van 12 pakketten terwijl er een pakket ontbreekt ?

    Bij levering is de klant steeds verantwoordelijk om na te gaan of de bestelling compleet is (correct aantal pakketten).

    Met vriendelijke groeten
    Delphine Verbrugghe
    Customer Support

    Ik heb hun gebeld en Ik wil een oplossing zoeken maar het was een slechte service, het was een Vrouw aan de lijn, maar sorry, Ik vind het erg jammer, nooit kopen, ik kan mijn kast niet monteren en ik kan de apart doos ook niet apart bestellen, het enigste aantwoord: je hebt voor getekend dat je 12 dozen ontvangen hebt, tijdens levering krijg je een digitale systeem om te tekenen maar staat niet dat je voor 12 dozen getekend hebt. Je kunt beter bij een andere leveranciers gaan kopen. Slechte van de slechte.

    Lees meer...
    - Negatieve Punten: Slechte service Onvriendelijk medewerker aan de lijn
    Nuttige Review (4) Geen Nuttige Review (2)Je hebt al gestemd
    • 1ste en laatste keer dat îdaar iets besteld heb! Kast gekocht, er stond bij 3 tot 4 weken, na de 3de week zelf maar eens een mail gestuurd omdat je er totaal niks van hoort! Heel kort antwoord terug gekregen dat er 3 tot 4 weken bij staat. Oké, goed ik heb daar niet op geantwoord en dacht zal maar een weekje wachten. Na 4.5 weken terug een mail gestuurd dat de 4 weken nu al wel voorbij zijn! Krijg je mailtje terug dat einde van de week het wellicht zou verstuurd worden. Uiteindelijk kast aangekomen na 6.5 weken! De kast opzich is ook niet echt kwaliteitsvol om boven de 130 euro te zitten, daar zou een 50- 60 euro beter voor zijn

  5. 4.75
    Bestelgemak
    90
    Klantenservice
    100
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    90

    Mijn bestelde peuterbed was snel geleverd, binnen de 2 dagen zoals online beloofd

    Lees meer...
    + Positieve Punten: snelle levering
    - Negatieve Punten: chauffeur van DPD is erg gehaast
    Nuttige Review (0) Geen Nuttige Review (0)Je hebt al gestemd
  6. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Delivery did not happen. After waiting for 6! weeks and chasing emob about the delivery, they advised to cancel this order as the waiting time now is longer – 6 more weeks. Worst online shop in Belgium! They cannot be trusted at all.

    Delphine Verbrugghe – Customer Support – in place of answering here and protecting Emob, you would better focus on the real orders that you got already! You better follow them up. Maybe the customers who paid will receive the products on time.

    That way your clients would not need to post negative feedback and you would not need to reply here.

    Lees meer...
    Nuttige Review (1) Geen Nuttige Review (0)Je hebt al gestemd
  7. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Slechtse service ooit, je hoeft niks van ze te verwachten als je een beschadigd bed geleverd krijgt die tijdens zijn retour zoek raakt. DHL vroeg alleen een mailtje met de bevestiging dat zij inderdaad geen retour melding hadden ontvangen maar dit was teveel gevraagd voor Emob. Doen ze niet want “het is niet hun schuld dat het bedje kwijt is en zij hebben niet gevraagd om een onderzoek”. Gelukkig heeft bol.com wel een goeie klantenservice en stond het geld nadat ik contact met ze had gehad de volgende dag weer op me rekening terwijl Emob in 4 weken tijd niet eens een simpel mailtje kan sturen.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Geen
    - Negatieve Punten: Slechte en brutale klantenservice Beschadigd bed Retourbeleid
    Nuttige Review (2) Geen Nuttige Review (0)Je hebt al gestemd
  8. Telefoon wordt NIET opgenomen. Mail je, wordt er gezegd dat ze ‘gewoon’ bereikbaar waren. Niet dus.
    Levering 1 tot 2 dagen. Per mail 4 tot 7 dagen. Vandaag dag 7; geen gehoor, geen levering. Uiteraard wél betaald (vooraf)

  9. 0.5
    Bestelgemak
    20
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    20
    Verzending
    0

    – verschrikkelijk ervaring
    – customer service is slecht
    – kast werd verkeerd geleverd EN was beschadigd
    – heeft drie weken, heel veel emails en telefoonsgesprekken geduurd om dit op te lossen
    – wanneer uiteindelijk nieuwe kast geleverd werd, was die ook beschadigd, vraag voor een terugbetaling werd niet aanvaard, enkel het antwoord da de beschadigde stukken vervangen konden worden
    – IK KOOP HIER NOOIT MEER IETS!

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Niets
    - Negatieve Punten: zie beoordeling
    Nuttige Review (2) Geen Nuttige Review (0)Je hebt al gestemd
  10. 1.35
    Bestelgemak
    80
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Op 6 Juni 2019 een kajuitbed besteld bij Emob voor mijn dochter. Deze was voorradig en leverbaar binnen 2 – 4 weken. Dit kwam mooi uit want de nieuwe kamer van mijn dochter zou klaar zijn binnen 4 weken.
    Bed besteld, direct betaald en na circa 3 weken een mailtje van Emob dat het bed niet leverbaar is.
    Wat is dit nu weer ? Besteld, betaald en na 3 weken niet leverbaar ??? Mijn dochter lag al bijna een week met haar matras op de vloer te wachten tot haar nieuwe bed zou komen ! En dat bed komt dus helemaal niet !
    Dus mailtje teruggestuurd met het verzoek om een oplossing. De volgende dag een mailtje terug van de klantenservice met de mededeling dat ik een duurder bed mocht uitzoeken met 5 % korting. Laat me niet lachen, zeg ! 5% korting ???
    Ik wilde mijn geld direct retour, zodat ik verder kon zoeken naar een ander bed bij een bedrijf wat wél een bed kan leveren. Die had ik dezelfde avond nog gevonden en wéér geëist bij Emob dat ik mijn geld z.s.m. terug wilde, omdat ik het nieuwe bed moest bestellen en betalen.
    Emob reageerde doodgewoon terug met de mededeling dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug zou krijgen op mijn rekening. Ik wilde het nu hebben en niet over 14 dagen pas. Ik ben niet in gebreke gebleven. Maar nee, pas vandaag, na 13 dagen wachten kreeg ik het teruggestort op mijn rekening. Pas na 13 dagen + de weken ervoor rente trekken van mijn geld, kreeg ik het terug en kon ik eindelijk het nieuwe bed van mijn dochter bestellen en betalen. Die word over 2 weken geleverd door een bedrijf die wél de afspraken nakomt. Al met al heeft mijn dochter straks wekenlang op een matras op de grond geslapen. Dank je wel Emob, geweldige service !!!

    Mijn conclusie is, ga met dit bedrijf niet in zee, lekker laten varen en op zoek naar een bedrijf die wel woord houd en kan leveren volgens afspraak. Emob houd je geld zo lang mogelijk vast, zodat ze rente ervan kunnen trekken.
    Ze zijn in mijn ogen onbetrouwbaar en ik zal hier nooit meer iets bestellen.

    Lees meer...
    + Positieve Punten: Zeer gemakkelijk om te bestellen, klantenservice reageert snel terug.
    - Negatieve Punten: Komen afspraken niet na. Storten jou betaalde geld niet direct terug als het artikel niet geleverd kan worden, zitten niet op 1 lijn met de klant, zijn niet behulpzaam.
    Nuttige Review (2) Geen Nuttige Review (0)Je hebt al gestemd
  11. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Ja, waar te beginnen? Is er ook een mogelijkheid om minder dan één ster te geven?

    Ons oog viel op een mooie buffetkast. Zonder ons al te veel in te lezen over dit bedrijf besloten we te bestellen. Grote fout. Speltip 1: lees je in over deze bende van ellende.

    Vijf dagen na de bestelling zou de kast geleverd worden. Mooi, lekker snel! De kast zou begin van de middag komen. Er werd een middag vrij genomen om de kast meteen in elkaar te zetten en daarmee ons nieuwe interieur af te ronden. Hoe anders liep het. Speltip 2: neem gelijk maar een week vrij als je hier een bestelling plaatst.

    De bezorger kwam keurig op de geplande tijd opdagen. De dozen werden neergezet en de pakbon getekend. Vol enthousiasme werd de eerste doos geopend. Er kwam echter een plank tevoorschijn die wel heel erg afweek van onze bestelling. Wat bleek? Er zat een bartafel in de doos in plaats van een buffetkast. Alsof Stevie Wonder in het magazijn de orders mag verzamelen. Speltip 3: kidnap de bezorger totdat je zeker weet dat hij het goede heeft meegekregen.

    Balen natuurlijk, maar een fout kan gebeuren. De klantenservice bleek op de dag van aflevering (donderdag) niet bereikbaar vanwege de Maria-Tenhemelopneming. Oh, en dat gold ook voor de vrijdag, zaterdag en zondag.

    We hadden gehoopt dat het herstellen van deze fout prioriteit zou krijgen en dat leek ook het geval. Na het weekend hadden we al snel een digitale reactie: er was iets fout gegaan in het magazijn (je meent het!) en er zou contact met ons worden opgenomen om het foutief bezorgde meubel op te halen en het juiste meubel af te leveren. Twee dagen later leek het alsof Emob, net als Maria, ook ten hemel was gegaan: een reactie bleef uit. Zelf bleven we in de tussentijd fanatiek het op de website genoemde 0858 nummer bellen, maar daar hebben we – na verschillende pogingen – precies nul medewerkers weten te bereiken. Speltip 4: u bereikt de klantenservice sneller per voet dan per telefoon of mail.

    Gelukkig werden we op de dag van de eerste levering gebeld door een medewerker. Zijn 06-nummer stond nog in de telefoongeschiedenis en dus hebben we de beste man maar gebeld. Hij bleek het incident hoog op te nemen en plande meteen een nieuwe bezorgafspraak in. Ondertussen zaten we al bijna twee weken met twee grote dozen opgescheept waar we niets mee konden, dus we keken uit naar de volgende bezorgpoging om deze tot nu toe teleurstellende ervaring af te ronden. Opnieuw werd er een middag vrij genomen om dit keer dan echt de kast te ontvangen en in elkaar te zetten. Speltip 5: heb je tot dusver al lage verwachtingen van dit bedrijf? Verlaag ze verder.

    De dinsdag was aangebroken en de bezorger was weer keurig op tijd. Hij belde aan en vertelde dat hij wat op kwam halen. We hadden de stille hoop dat deze man de voorgeschiedenis kende en een grapje maakte. Hij zou tenslotte ook het nieuwe meubel meebrengen, toch? Niets was minder waar. Hij kwam echt alleen wat ophalen en had geen meubel meegekregen. Direct namen we weer contact op met het 06-nummer van onze leverancier en die concludeerde dat er iets niet goed was gegaan. Dat hadden we zelf nog niet door en bracht ons echt verder! Gelukkig werd er nu extra spoed achter gezet en twee dagen later zou dan echt echt echt onze bestelling arriveren. Speltip 6: ben je op zoek naar iets specifieks bij Emob? Bestel gelijk het hele assortiment, dan zit het goede product er wellicht in één keer tussen.

    De Grote Donderdag was ondertussen aangebroken en we voelden ons als Maria die ten hemel ging. Drie keer zou scheepsrecht zijn, toch? De bezorger was wederom op tijd, liep naar de deur en vertelde dat hij een meubel kwam brengen. Jawel! De verwachtingen waren hooggespannen en met het nummer van de leverancier al ingetoetst liepen we naar de deur: zou het dan ein-de-lijk gebeuren? Twee dozen werden naar binnen gesjouwd en nadat we speltip 3 in de praktijk hadden gebracht en de dozen op de juiste inhoud hadden gecheckt, mocht de bezorger ons huis weer verlaten. Daar stonden ze dan. De twee langverwachte dozen mét de juiste inhoud! Veilig in onze huiskamer, wat kon er nog gebeuren? Alle inhoud werd rustig uitgepakt en al snel troffen we een vrij essentieel onderdeel met duidelijke beschadiging. Omdat we helemaal klaar waren met Emob, hebben we besloten daar maar doorheen te kijken en de kast in elkaar te zetten. Geen van ons zat immers te wachten op wéér een vrije middag in de hoop dat het juiste product afgeleverd wordt. Speltip 7: denk nóóit dat je klaar bent met Emob.

    Het in elkaar zetten van de kast ging gepaard met knetterende spanning. Zouden alle onderdelen er wel bij zitten? Zonder verdere teleurstellingen werd het in elkaar zetten afgerond en eindelijk stond daar onze buffetkast. Omdat het gehele traject nou niet bepaald vlekkeloos was verlopen, hebben we nog één keer contact gezocht met Emob. In een eerder telefoongesprek werd aangegeven dat intern nagegaan zou worden of we in aanmerking zouden komen voor compensatie. In onze naïveteit dachten we dat deze opeenstapeling van teleurstellingen en fouten wel op enige tegemoetkoming kon rekenen. Eerlijk is eerlijk: er werd een vervangend onderdeel aangeboden. Oh, óf een waardebon van €15 – uiteraard alleen te besteden bij Emob – als we niet voor vervanging kozen. Meer dan dit was het niet, want ‘onze fout is rechtgezet’ werd er letterlijk gezegd. Dat er DRIE grote fouten gemaakt zijn in dit bestelproces en dit ons heel veel tijd en geld heeft gekost, drong blijkbaar niet door. Aangezien we nog liever de rest van ons leven op een spijkerbed slapen dan ooit nog bij Emob te bestellen, hebben we besloten de tegoedbon af te slaan.

    Korter: bestel hier nóóit!

    Lees meer...
    Nuttige Review (0) Geen Nuttige Review (0)Je hebt al gestemd
  12. 1.75
    Bestelgemak
    50
    Klantenservice
    30
    Prijs/Kwaliteit
    30
    Verzending
    30

    Waarschuwing, zeer slechte service. Artikel besteld. Werd beschadigd geleverd. Aangemeld voor retour, hoor ik dat ze dat niet doen (terwijl dat juridisch verplicht is), en alleen onderdelen willen vervangen. Stem ik daarmee in, blijkt dat 3-4 weken te duren. Wil ik alsnog de kast retourneren, krijg ik als antwoord: beschadigde artikelen nemen wij niet retour. Ongelooflijk. Service is slecht, reacties traag en onbeschoft..

    Lees meer...
    - Negatieve Punten: Artikel beschadigd geleverd Trage reactie op mails Vervangende onderdelen sturen duurt 3-4 weken Retour geweigerd (wat wettelijk niet mag)
    Nuttige Review (0) Geen Nuttige Review (0)Je hebt al gestemd

    Schrijf jouw beoordeling

    Eindscore

    Emob.eu is een online meubelspecialist met een ruim assortiment aan scherp geprijsde meubels en decoratieartikelen. Emob startte in 2009 haar eerste webshop, Emob4kids, dat vooral op kinderkamers was gericht en dit groeide uit tot steeds meer webshops. In 2016 besloot dit bedrijf om alle webshops onder te brengen onder één overkoepelende webshop genaamd Emob.eu. De webshop werd volledig vernieuwd met een nieuw huisstijl, een nieuw logo en vele andere verbeteringen en dat is dan ook de webshop die wij vandaag de dag kennen. Het assortiment is dus redelijk divers en je zou er bij wijze van spreken je gehele huis, inclusief badkamer en tuin, kunnen restylen en een nieuwe look geven. Alle producten uit het assortiment worden geleverd uit eigen voorraad, waardoor het mogelijk wordt om de goederen zeer snel te leveren zonder op leveranciers te hoeven wachten. Alle producten worden opgeslagen in een zeer groot magazijn van 10 000m2 waar een Emob medewerker deskundig alle artikelen inpakt met de eigen verpakkingsdienst.

    De webshop dat gestart is als een kleine hobby webshop is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig online meubel webshop waar je alles kunt vinden voor in en rondom het huis. Denk hierbij aan nieuwe meubels voor in de woonkamer of compleet nieuw meubilair voor in de badkamer. Bij ieder product zie je een realistisch productafbeelding en worden de specificaties van het product getoond. De levertijd wordt bepaald door de voorraad en staat bij ieder product aangegeven. Mocht er een handleiding bij het product horen dan staat deze ook weergegeven bij het product. Vergeet niet om bij de Acties te kijken om alle aanbiedingen en uitverkoopartikelen van dit moment te bekijken. Het bedrijf en het magazijn is gevestigd in België, maar dat maakt uiteraard niets uit voor Nederlandse klanten. Producten worden ook naar Nederland gratis verzonden als je boven het minimale bedrag uit komt.

    Iets interessants gezien bij Emob? Het is altijd belangrijk om eerst even de ervaringen en reviews van anderen te lezen. Zo weet je direct waar je aan toe bent, hoe er met problemen wordt omgegaan en of de website wel betrouwbaar is. Op 123Klantervaringen staat een overzicht van recensies van klanten die al eerder ervaring hebben gehad met Emob. Zo lees je super makkelijk ervaringen van andere consumenten, die geschreven zijn door consumenten zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw Emob review te laten lezen.

    Is Emob betrouwbaar?

    Voordelen bestellen bij Emob.eu:

    • Ondernemingsnummer: BE0817.124.139 (Belgisch)
    • Adresgegevens staan weergegeven op de website (Deken de Bostraat 70a, 8791 Beveren-Leie)
    • Zeer groot magazijn van 10 000m2 en levering uit eigen voorraad
    • Klantenservice 7 dagen per week beschikbaar

    De Emob klantenservice

    ServiceKenmerken
    Betaalmethodeno.a. iDEAL, Paypal, creditcard en Mister Cash
    Verzendkosten tot 30kgGratis vanaf €50, anders € 3,95
    Verzendkosten tot 50kgGratis vanaf €200, anders € 9,95
    LevertijdVoor 14:00 besteld, morgen in huis
    Bedenktijd30 dagen
    RetournerenOp rekening van de koper

    Emob klachten

    Waar mensen werken kunnen wel eens foutjes voorkomen en bij eerlijke reviews horen ook klachten. De meeste webshops doen hard hun best om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij adviseren dan ook om eerst contact op te nemen met Emob bij problemen. Is er contact geweest en wil je toch je verhaal kwijt? Doe dit dan netjes, anders zijn wij genoodzaakt je review te bewerken of te weigeren.

    Emob kortingscode

    Veel websites stellen voor een klein groepje consumenten kortingscodes beschikbaar om ze te laten profiteren van extra korting op hun aankopen. Deze codes zijn meestal geldig op het gehele assortiment of slechts een klein productgroep. Bij 123Klantervaringen plaatsen wij ook direct alle beschikbare kortingscodes, zodat je niet alleen alle ervaringen bij de hand hebt, maar ook alle voordelen. Indien er een Emob kortingscode beschikbaar is wordt deze hieronder getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.

    Emob
    2.3 Score
    12 reviews
    Schrijf een review
    Bestelgemak
    3.5
    Klantenservice
    1.6
    Prijs/Kwaliteit
    2.8
    Verzending
    1.4