Emob ervaringen en reviews

Altijd 5% Cashback
Altijd 5% Cashback
Emob
Altijd 5% Cashback
Altijd 5% Cashback
59 Opmerkingen van Emob
Toon alles Handigst Hoogste Beoordeling Laagste Beoordeling Uw recensie toevoegen
  1. 1.5
    Bestelgemak
    60
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    60
    Verzending
    0

    De verantwoordelijke van de klantenservice, Laurie, is onvriendelijk en onredelijk. Ik heb een product dat volgens de website binnen een dag geleverd kon worden en waarop na bestelling toch 2 tot 4 weken levertijd op zat via email geannuleerd. Vervolgens is het toch opgestuurd en wil Emob de retourkosten niet op zich nemen. De reden volgens de klantenservice dat het product toch is verstuurd: ik had niet nogmaals via mail bevestigd dat het geannuleerd moest worden nadat Laurie mij daartoe een mailtje had gestuurd waarop ik niet spoedig genoeg had geantwoord. Leg mij maar uit waarom ik twee keer schriftelijk moet annuleren en waarom je iets zou opsturen als iemand al reeds geannuleerd heeft maar niet spoedig genoeg de annulering nogmaals bevestigd.. dan bel je toch even? Waardeloos!

    Lees meer...
    Nuttig(22) Niet nuttig(1)U hebt al gestemd
  2. 0.35
    Bestelgemak
    20
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    0
    Verzending
    0

    Je besteld. Je betaald. Dan krijg je een mail dat het product niet leverbaar is en dat het 1 tot 4 weken zal duren. Daarna doodse stilte. Zelf maar weer informeren, na een week of 6. Nee het zal over een week geleverd worden.
    Nu maar hopen dat de factuur die ik digitaal kreeg de voorbode is van de levering. Ik mis de proactiviteit: laat weten als levering weer verlaat is!

    Zucht in Belgie gaat het blijkbaar traaaaaaaaaaaag.

    Lees meer...
    - Minpunten: Prijs/kwaliteit en verzending kan ik nog niet beoordelen want ik wacht al een week of zes.
    Nuttig(16) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
    • Wat een afschuwelijk winkel en service. Ik raad Emob NIET aan.

    • Slechte kwaliteit!!!!! Geen reactie op klachten via email. Zit nu met een kapot geleverd bed.

    • Ik heb bij embo besteld, waarvan werd aangegeven dat het binnen 3 weken thuis wordt geleverd. Dit was niet het geval! Ik moest namelijk meer dan 2 maanden wachten. Eenmaal binnen was het product beschadigd, netjes aangegeven dat het beschadigd is. Toch krijg ik te horen dat de retourkosten op mij zullen vallen, terwijl de schade niet door mij kwam. Heb het op dezelfde dag aangegeven dat het beschadigd is. De service is zo erg, ze denken niet in oplossing, maar alleen aan geld. De klant is geen koning bij emob dat kan ik je garanderen. Helaas heb ik deze reviews niet gezien voordat ik daar ging bestellen. Maar voor de gene die het wel lezen. Bestel daar niet. Ga ergens anders, geloof mij je gaat er spijt van krijgen!!

    • Wat een afschuwelijk winkel en service. Ik loop al ruim 3 weken te bellen over een annulering die ik had gedaan vlak nadat ik iets had besteld..en heb nog steeds geen geld terug op mijn rekening. Elke keer als ik bel wordt me beloofd dat het “morgen of overmorgen” wordt teruggestort. Nou we zijn al heel veel morgens voorbij. Echt om moe van te worden!!! Nooit meer bij emob bestellen

      • Zelfde verhaal als hierboven. Bed besteld. Zou er tussen de 2 en 5 dagen zijn staat op de site. Bed werd niet geleverd en toen hebben we een mail gestuurd. Reactie dat het 4 tot 6 weken duurt. Nu 8 weken verder nog steeds niets ontvangen en de klantenservice reageert niet en neemt ook niet meer op. Vraag me af of we het bed überhaupt nog wel geleverd krijgen en wat de prijs kwaliteit is nu ik bovenstaande revieuws lees. Advies hier niet kopen.

        • Ik wacht nu vanaf okt en steeds zeggen ze half of eind nov dan weer week v 7 dec dan bel je ze en is er nog geen datum besteld omdat de kasten er niet zijn ik ga denk hele zooi anuleren

      • Na 4 weken nog steeds geen levering . Telefonisch niet bereikbaar . Wordt niet geantwoord op mail . Slechte service geen aanrader !

        • Mijn bestelling was geplaatst op 14 april 2020. Nog geen levering. Telefonisch niet bereikbaar. Heb al 20 emails verzonden en nog geen antwoord ontvangen. Gaan ze failliet?

  3. 1.1
    Bestelgemak
    20
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    50
    Verzending
    10

    Mijn advies: koop niet bij Emob! Emob komt overeengekomen levertermijn niet na en stuurt aan op annulering in plaats van een oplossing. Wij wachten al meer dan 2 maanden op onze order, die binnen 2-4 weken geleverd zou worden. Indien wij annuleren door wanprestatie Emob moeten wij ook nog een 30 dagen wachten op ons geld. Klantenservice reageert middeld nietszeggende standaard zinnen die geen antwoord geven op vragen en klachten. Waardeloos!

    Lees meer...
    + Pluspunten: Prijs
    - Minpunten: De rest, namelijk: je ontvangt je bestelling alsmaar niet, hoort niets van Emob daarover en als je Emob contacteert word je met een kluitje het riet in gestuurd.
    Nuttig(6) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
    • 6 april keuken kast besteld morgen is het 1 augustus nog heb ik niks mails wordt niet beantwoord

      • Oooh neen waarom heb ik dit niet sneller gezien ik heb 3 bedden bestelt op 2 januari en ik heb de bedden nog niet ontvangen eerst hadden ze het nog niet ontvangen dan waren ze onderweg en nu zitten de bestelde bedden vast bij de duane 🤔😤😤 en die mevrouw aan de lijn echt onrespect vol.

    • 2.25
      Bestelgemak
      10
      Klantenservice
      10
      Prijs/Kwaliteit
      80
      Verzending
      80

      Verkeerde artikelen geleverd, artikelen kunnen niet retour. Geld is weg

      Lees meer...
      + Pluspunten: Niet
      - Minpunten: Verkeerde artikelen geleverd, artikelen kunnen niet retour. Geld is weg
      Nuttig(1) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  4. 0.25
    Bestelgemak
    0
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    0

    De verantwoordelijke voor de service lijn is onvriendelijke en onredelijk.

    Ik heb een slaapkamer voor mijn zoon besteld voor meer dan 1400 euro, 1 doos minder geleverd voor de kast. Een email gestuurd, Ik krijg de volgende antwoord:

    De transportfirma heeft hun loods doorzocht, maar heeft helaas geen pakket meer gevonden.
    Zij bevestigen verder dat er 12 pakketten bij u geleverd werden. Waarom heeft u getekend voor levering van 12 pakketten terwijl er een pakket ontbreekt ?

    Bij levering is de klant steeds verantwoordelijk om na te gaan of de bestelling compleet is (correct aantal pakketten).

    Met vriendelijke groeten
    Delphine Verbrugghe
    Customer Support

    Ik heb hun gebeld en Ik wil een oplossing zoeken maar het was een slechte service, het was een Vrouw aan de lijn, maar sorry, Ik vind het erg jammer, nooit kopen, ik kan mijn kast niet monteren en ik kan de apart doos ook niet apart bestellen, het enigste aantwoord: je hebt voor getekend dat je 12 dozen ontvangen hebt, tijdens levering krijg je een digitale systeem om te tekenen maar staat niet dat je voor 12 dozen getekend hebt. Je kunt beter bij een andere leveranciers gaan kopen. Slechte van de slechte.

    Lees meer...
    - Minpunten: Slechte service Onvriendelijk medewerker aan de lijn
    Nuttig(5) Niet nuttig(2)U hebt al gestemd
    • 1ste en laatste keer dat îdaar iets besteld heb! Kast gekocht, er stond bij 3 tot 4 weken, na de 3de week zelf maar eens een mail gestuurd omdat je er totaal niks van hoort! Heel kort antwoord terug gekregen dat er 3 tot 4 weken bij staat. Oké, goed ik heb daar niet op geantwoord en dacht zal maar een weekje wachten. Na 4.5 weken terug een mail gestuurd dat de 4 weken nu al wel voorbij zijn! Krijg je mailtje terug dat einde van de week het wellicht zou verstuurd worden. Uiteindelijk kast aangekomen na 6.5 weken! De kast opzich is ook niet echt kwaliteitsvol om boven de 130 euro te zitten, daar zou een 50- 60 euro beter voor zijn

      • Oooh neen waarom heb ik dit niet sneller gezien ik heb 3 bedden bestelt op 2 januari en ik heb de bedden nog niet ontvangen eerst hadden ze het nog niet ontvangen dan waren ze onderweg en nu zitten de bestelde bedden vast bij de duane 🤔😤😤 en die mevrouw aan de lijn echt onrespect vol.

  5. 4.75
    Bestelgemak
    90
    Klantenservice
    100
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    90

    Mijn bestelde peuterbed was snel geleverd, binnen de 2 dagen zoals online beloofd

    Lees meer...
    + Pluspunten: snelle levering
    - Minpunten: chauffeur van DPD is erg gehaast
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  6. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Delivery did not happen. After waiting for 6! weeks and chasing emob about the delivery, they advised to cancel this order as the waiting time now is longer – 6 more weeks. Worst online shop in Belgium! They cannot be trusted at all.

    Delphine Verbrugghe – Customer Support – in place of answering here and protecting Emob, you would better focus on the real orders that you got already! You better follow them up. Maybe the customers who paid will receive the products on time.

    That way your clients would not need to post negative feedback and you would not need to reply here.

    Lees meer...
    Nuttig(4) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  7. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Slechtse service ooit, je hoeft niks van ze te verwachten als je een beschadigd bed geleverd krijgt die tijdens zijn retour zoek raakt. DHL vroeg alleen een mailtje met de bevestiging dat zij inderdaad geen retour melding hadden ontvangen maar dit was teveel gevraagd voor Emob. Doen ze niet want “het is niet hun schuld dat het bedje kwijt is en zij hebben niet gevraagd om een onderzoek”. Gelukkig heeft bol.com wel een goeie klantenservice en stond het geld nadat ik contact met ze had gehad de volgende dag weer op me rekening terwijl Emob in 4 weken tijd niet eens een simpel mailtje kan sturen.

    Lees meer...
    + Pluspunten: Geen
    - Minpunten: Slechte en brutale klantenservice Beschadigd bed Retourbeleid
    Nuttig(4) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
    • Nooit kopen bij emob, kast gekocht op tijd geleverd maar alle gaten voor de vijzen zijn verkeert, dus kan de kast niet in elkaar zetten, niet bereikbaar via mail ook niet via telefoon echte oplichter.

    • Emob… Wat een slecht bedrijf.

      Een bestelling geplaatst toen toch geannuleerd 3x via formulier, 2x messenger en 3x via mail, 5x 30 min gebeld geen gehoor. Eind van de middag werden we terug gebeld en bestelling zou geannuleerd worden. Geld zou week erop terug gestort worden. De zelfde week kreeg ik een overzicht van mijn bestelling. Kon helaas geen contact opnemen want mail kreeg ik vrijdag om 18.00uur binnen. Maandag contact opgenomen dit mochten we negeren. Maandag avond een mail met een track en tracé code. Dinsdag ochtend weer gebeld en gezegt hoe dit nou kon en dat we niet thuis waren. Dinsdag middag kreeg ik een App van de buren met daarin dat het pakket geleverd was. Toen een boos massage gestuurd naar Emob vervolgens belt leverancier mij terug en vertelde dat hun wel wisten dat wij niet thuis waren.. Dit is dus wel doorgespeeld. Ondertussen nog steeds geld niet terug. Pakket is weer opgehaald. Dagen erna elke dag 3x gebeld wanneer geld is overgemaakt zou worden. Uiteindelijk hebben we geld pas na 3 weken ontvangen. Voor ons nooit geen Emob meer. Persoonneel is onvriendelijk en kunnen zo genaamt geen contact krijgen met verschillende afdelingen..

  8. Telefoon wordt NIET opgenomen. Mail je, wordt er gezegd dat ze ‘gewoon’ bereikbaar waren. Niet dus.
    Levering 1 tot 2 dagen. Per mail 4 tot 7 dagen. Vandaag dag 7; geen gehoor, geen levering. Uiteraard wél betaald (vooraf)

  9. 0.5
    Bestelgemak
    20
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    20
    Verzending
    0

    – verschrikkelijk ervaring
    – customer service is slecht
    – kast werd verkeerd geleverd EN was beschadigd
    – heeft drie weken, heel veel emails en telefoonsgesprekken geduurd om dit op te lossen
    – wanneer uiteindelijk nieuwe kast geleverd werd, was die ook beschadigd, vraag voor een terugbetaling werd niet aanvaard, enkel het antwoord da de beschadigde stukken vervangen konden worden
    – IK KOOP HIER NOOIT MEER IETS!

    Lees meer...
    + Pluspunten: Niets
    - Minpunten: zie beoordeling
    Nuttig(4) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  10. 1.35
    Bestelgemak
    80
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Op 6 Juni 2019 een kajuitbed besteld bij Emob voor mijn dochter. Deze was voorradig en leverbaar binnen 2 – 4 weken. Dit kwam mooi uit want de nieuwe kamer van mijn dochter zou klaar zijn binnen 4 weken.
    Bed besteld, direct betaald en na circa 3 weken een mailtje van Emob dat het bed niet leverbaar is.
    Wat is dit nu weer ? Besteld, betaald en na 3 weken niet leverbaar ??? Mijn dochter lag al bijna een week met haar matras op de vloer te wachten tot haar nieuwe bed zou komen ! En dat bed komt dus helemaal niet !
    Dus mailtje teruggestuurd met het verzoek om een oplossing. De volgende dag een mailtje terug van de klantenservice met de mededeling dat ik een duurder bed mocht uitzoeken met 5 % korting. Laat me niet lachen, zeg ! 5% korting ???
    Ik wilde mijn geld direct retour, zodat ik verder kon zoeken naar een ander bed bij een bedrijf wat wél een bed kan leveren. Die had ik dezelfde avond nog gevonden en wéér geëist bij Emob dat ik mijn geld z.s.m. terug wilde, omdat ik het nieuwe bed moest bestellen en betalen.
    Emob reageerde doodgewoon terug met de mededeling dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug zou krijgen op mijn rekening. Ik wilde het nu hebben en niet over 14 dagen pas. Ik ben niet in gebreke gebleven. Maar nee, pas vandaag, na 13 dagen wachten kreeg ik het teruggestort op mijn rekening. Pas na 13 dagen + de weken ervoor rente trekken van mijn geld, kreeg ik het terug en kon ik eindelijk het nieuwe bed van mijn dochter bestellen en betalen. Die word over 2 weken geleverd door een bedrijf die wél de afspraken nakomt. Al met al heeft mijn dochter straks wekenlang op een matras op de grond geslapen. Dank je wel Emob, geweldige service !!!

    Mijn conclusie is, ga met dit bedrijf niet in zee, lekker laten varen en op zoek naar een bedrijf die wel woord houd en kan leveren volgens afspraak. Emob houd je geld zo lang mogelijk vast, zodat ze rente ervan kunnen trekken.
    Ze zijn in mijn ogen onbetrouwbaar en ik zal hier nooit meer iets bestellen.

    Lees meer...
    + Pluspunten: Zeer gemakkelijk om te bestellen, klantenservice reageert snel terug.
    - Minpunten: Komen afspraken niet na. Storten jou betaalde geld niet direct terug als het artikel niet geleverd kan worden, zitten niet op 1 lijn met de klant, zijn niet behulpzaam.
    Nuttig(3) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  11. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Ja, waar te beginnen? Is er ook een mogelijkheid om minder dan één ster te geven?

    Ons oog viel op een mooie buffetkast. Zonder ons al te veel in te lezen over dit bedrijf besloten we te bestellen. Grote fout. Speltip 1: lees je in over deze bende van ellende.

    Vijf dagen na de bestelling zou de kast geleverd worden. Mooi, lekker snel! De kast zou begin van de middag komen. Er werd een middag vrij genomen om de kast meteen in elkaar te zetten en daarmee ons nieuwe interieur af te ronden. Hoe anders liep het. Speltip 2: neem gelijk maar een week vrij als je hier een bestelling plaatst.

    De bezorger kwam keurig op de geplande tijd opdagen. De dozen werden neergezet en de pakbon getekend. Vol enthousiasme werd de eerste doos geopend. Er kwam echter een plank tevoorschijn die wel heel erg afweek van onze bestelling. Wat bleek? Er zat een bartafel in de doos in plaats van een buffetkast. Alsof Stevie Wonder in het magazijn de orders mag verzamelen. Speltip 3: kidnap de bezorger totdat je zeker weet dat hij het goede heeft meegekregen.

    Balen natuurlijk, maar een fout kan gebeuren. De klantenservice bleek op de dag van aflevering (donderdag) niet bereikbaar vanwege de Maria-Tenhemelopneming. Oh, en dat gold ook voor de vrijdag, zaterdag en zondag.

    We hadden gehoopt dat het herstellen van deze fout prioriteit zou krijgen en dat leek ook het geval. Na het weekend hadden we al snel een digitale reactie: er was iets fout gegaan in het magazijn (je meent het!) en er zou contact met ons worden opgenomen om het foutief bezorgde meubel op te halen en het juiste meubel af te leveren. Twee dagen later leek het alsof Emob, net als Maria, ook ten hemel was gegaan: een reactie bleef uit. Zelf bleven we in de tussentijd fanatiek het op de website genoemde 0858 nummer bellen, maar daar hebben we – na verschillende pogingen – precies nul medewerkers weten te bereiken. Speltip 4: u bereikt de klantenservice sneller per voet dan per telefoon of mail.

    Gelukkig werden we op de dag van de eerste levering gebeld door een medewerker. Zijn 06-nummer stond nog in de telefoongeschiedenis en dus hebben we de beste man maar gebeld. Hij bleek het incident hoog op te nemen en plande meteen een nieuwe bezorgafspraak in. Ondertussen zaten we al bijna twee weken met twee grote dozen opgescheept waar we niets mee konden, dus we keken uit naar de volgende bezorgpoging om deze tot nu toe teleurstellende ervaring af te ronden. Opnieuw werd er een middag vrij genomen om dit keer dan echt de kast te ontvangen en in elkaar te zetten. Speltip 5: heb je tot dusver al lage verwachtingen van dit bedrijf? Verlaag ze verder.

    De dinsdag was aangebroken en de bezorger was weer keurig op tijd. Hij belde aan en vertelde dat hij wat op kwam halen. We hadden de stille hoop dat deze man de voorgeschiedenis kende en een grapje maakte. Hij zou tenslotte ook het nieuwe meubel meebrengen, toch? Niets was minder waar. Hij kwam echt alleen wat ophalen en had geen meubel meegekregen. Direct namen we weer contact op met het 06-nummer van onze leverancier en die concludeerde dat er iets niet goed was gegaan. Dat hadden we zelf nog niet door en bracht ons echt verder! Gelukkig werd er nu extra spoed achter gezet en twee dagen later zou dan echt echt echt onze bestelling arriveren. Speltip 6: ben je op zoek naar iets specifieks bij Emob? Bestel gelijk het hele assortiment, dan zit het goede product er wellicht in één keer tussen.

    De Grote Donderdag was ondertussen aangebroken en we voelden ons als Maria die ten hemel ging. Drie keer zou scheepsrecht zijn, toch? De bezorger was wederom op tijd, liep naar de deur en vertelde dat hij een meubel kwam brengen. Jawel! De verwachtingen waren hooggespannen en met het nummer van de leverancier al ingetoetst liepen we naar de deur: zou het dan ein-de-lijk gebeuren? Twee dozen werden naar binnen gesjouwd en nadat we speltip 3 in de praktijk hadden gebracht en de dozen op de juiste inhoud hadden gecheckt, mocht de bezorger ons huis weer verlaten. Daar stonden ze dan. De twee langverwachte dozen mét de juiste inhoud! Veilig in onze huiskamer, wat kon er nog gebeuren? Alle inhoud werd rustig uitgepakt en al snel troffen we een vrij essentieel onderdeel met duidelijke beschadiging. Omdat we helemaal klaar waren met Emob, hebben we besloten daar maar doorheen te kijken en de kast in elkaar te zetten. Geen van ons zat immers te wachten op wéér een vrije middag in de hoop dat het juiste product afgeleverd wordt. Speltip 7: denk nóóit dat je klaar bent met Emob.

    Het in elkaar zetten van de kast ging gepaard met knetterende spanning. Zouden alle onderdelen er wel bij zitten? Zonder verdere teleurstellingen werd het in elkaar zetten afgerond en eindelijk stond daar onze buffetkast. Omdat het gehele traject nou niet bepaald vlekkeloos was verlopen, hebben we nog één keer contact gezocht met Emob. In een eerder telefoongesprek werd aangegeven dat intern nagegaan zou worden of we in aanmerking zouden komen voor compensatie. In onze naïveteit dachten we dat deze opeenstapeling van teleurstellingen en fouten wel op enige tegemoetkoming kon rekenen. Eerlijk is eerlijk: er werd een vervangend onderdeel aangeboden. Oh, óf een waardebon van €15 – uiteraard alleen te besteden bij Emob – als we niet voor vervanging kozen. Meer dan dit was het niet, want ‘onze fout is rechtgezet’ werd er letterlijk gezegd. Dat er DRIE grote fouten gemaakt zijn in dit bestelproces en dit ons heel veel tijd en geld heeft gekost, drong blijkbaar niet door. Aangezien we nog liever de rest van ons leven op een spijkerbed slapen dan ooit nog bij Emob te bestellen, hebben we besloten de tegoedbon af te slaan.

    Korter: bestel hier nóóit!

    Lees meer...
    Nuttig(1) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  12. Slechtste bedrijf ooit. Order geplaatst, niet geleverd. Komen ze vertellen dat er is getekend. Heel vreemd dat de handtekening niet van ons is. Zijn te beroerd om klantgericht te denken. Gezien alle negatieve reviews is dit bedrijf een absolute afrader. Wij beraden ons nu op juridische stappen.

  13. 1.75
    Bestelgemak
    50
    Klantenservice
    30
    Prijs/Kwaliteit
    30
    Verzending
    30

    Waarschuwing, zeer slechte service. Artikel besteld. Werd beschadigd geleverd. Aangemeld voor retour, hoor ik dat ze dat niet doen (terwijl dat juridisch verplicht is), en alleen onderdelen willen vervangen. Stem ik daarmee in, blijkt dat 3-4 weken te duren. Wil ik alsnog de kast retourneren, krijg ik als antwoord: beschadigde artikelen nemen wij niet retour. Ongelooflijk. Service is slecht, reacties traag en onbeschoft..

    Lees meer...
    - Minpunten: Artikel beschadigd geleverd Trage reactie op mails Vervangende onderdelen sturen duurt 3-4 weken Retour geweigerd (wat wettelijk niet mag)
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  14. 1.6
    Bestelgemak
    40
    Klantenservice
    30
    Prijs/Kwaliteit
    30
    Verzending
    30

    Product met schade geleverd en de kosten voor het retour sturen zijn voor de onschuldige klant!

    Daarnaast zijn de producten de grootst mogelijke goedkoopste troep…!

    Lees meer...
    + Pluspunten: Geen positief punt
    - Minpunten: - geleverd vol met schades - terugsturen met schades zijn voor de klant ?!?! - troep kwaliteit - slechte klantenservice
    Nuttig(0) Niet nuttig(1)U hebt al gestemd
  15. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    2 nachtkastjes gekocht , toen we de pakjes openden blijken ze beiden beschadigd ,heb dan telefonisch contact in verband om ze terug te sturen maar nu blijkt dat als we ze terug sturen dat we rond de 19€ moeten betalen ,we vinden dat schandalig en wat als ze de volgende keer weer beschadigd zijn ? Dat is geen service .de eerste en de laatste keer dat we daar iets kopen

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  16. Wel geld aannemen, maar niets leveren. Meerdere emails gestuurd, maar die worden niet beantwoord. Herhaaldelijk proberen te bellen, maar of je krijgt een bandje aan de lijn, of je krijgt een bezet toon. Totaal onbereikbaar, geen enkele communicatie. Dit is gewoon oplichting. Bestel hier niet mensen!

  17. 1.35
    Bestelgemak
    40
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    50
    Verzending
    10

    Slechte klantenservice na defecte levering; 2 van de 3 tafelbladen kapot. Duurt lang voor je reactie krijgt na melding hiervan. We zouden binnen 2-3 weken nieuwe tafelbladen ontvangen, 4 weken verder en nog steeds niets ontvangen. Ook reactie van Emob blijft uit.
    Ik bestel hier niet weer wat

    Lees meer...
    + Pluspunten: Makkelijk te bestellen
    - Minpunten: Slechte bereikbaarheid klantenservice Niet nakomen van gemaakte afspraken
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  18. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Na weken en weken wachten nog geen kast. 140 euro betaald! Al 5x een mail gestuurd en geen reactie. Ook telefoon wordt niet opgenomen. Ik hoop mij kast nog te krijgen, maar na al die slechte reviews nog maar weinig vertrouwen in. Ik zou even niks bestellen hier!

    Lees meer...
    + Pluspunten: Eigenlijk geen halve ster waard
    - Minpunten: Ik heb nog steeds niks. Niet eens een mail
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  19. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    21 mei een kast gekocht, voor 200 euro. Het is nu 10 juni. Ze zouden het binnen 6 dagen leveren. Telefonisch onbereikbaar. Op mails geen antwoord. We komen er niet doorheen. We overwegen aangifte te doen!

    Lees meer...
    + Pluspunten: Helemaal geen ster is beter!
    - Minpunten: Het zijn oplichters
    Nuttig(1) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  20. Ik heb een kolomkast bij EMOB gekocht in april. De kast voldeed niet aan mijn verwachtingen en dus heb ik deze op 28 april terug verzonden. Ik heb mijn geld nooit meer teruggekregen. Gebeld en gemaild, maar geen reactie. Dit bedrijf is onbetrouwbaar. Ik ben aan het uitzoeken of aangifte van oplichting mogelijk is.

  21. 2.25
    Bestelgemak
    80
    Klantenservice
    20
    Prijs/Kwaliteit
    60
    Verzending
    20

    hele slechte service besteld betaald en dan stil bellen heeft geen zit hoor ligt naast de haak en op het moment dat lunch of einde werkdag volgt het bandje we zijn gesloten.
    mailen heeft geen zin antwoord blijft uit
    dus gewoon een oplichters webshop ga bi

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  22. KOOP NIKS BIJ DIE BEDRIJF !!!!!!!
    Een bed besteld voor me zoontje. Volgens emob binnen 5-6 dagen thuis. Ik heb 4 weken gewacht en als je hun wilt bereiken dat is dat ONMOGELIJK !!! E-mails worden niet beantwoord ( alleen van die automatische standaard mails) krijg je dan terug. Telefoon die is altijd uit of bezet. Uit eindelijk bed gekregen 480 euro betaald ((( Ikea bed van 100€ ))) ziet er 10x beter uit. Het zag heel goedkoop uit. Er ontbraken onderdelen. Ik heb niet eens moeite gedaan om dat met hun te regelen want dan komt er tog niks van. Zelf spullen gehaald weer geld betaald.
    Ik ben zwaar teleurgesteld en voel me zwaar belazerd. Mensen aub laat je niet je zelf zaaien en koop niks bij die bedrijf ik ben heel serieus.

  23. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    NIET BESTELLEN HIER. Leveren niet. Onbereikbaar. Verschuilen achter smoesjes. Niet goed, geld weg.

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  24. 0.1
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    0
    Verzending
    0

    Bestelling op 29 juni geplaatst en betaald en nog steeds niets ontvangen. Zijn zowel telefonisch of via mail niet te bereiken. Ik lees net als bestelling geannuleerd wordt het wel 14 dagen duurt voor dat aankoopbedrag terug word gestort. Ik vind dit tot nu toe allerslechtste webwinkel.

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  25. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Emob is denk de meest waardeloze bedrijf die ik ooit ben tegengekomen. Slecht contact, geen service.

    Enige wat ik nu wil is mijn geld terug en dat duurt al wéken. Terwijl het zo simpel is.

    Beste mensen, bestel hier niks.

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  26. 1.35
    Bestelgemak
    80
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Gewoon een regelrechte schande! AFZETTERS!
    Super slechte service van begin tot… (einde is er nog niet!)
    2 Maanden geleden een bed + matras voor mijn zoon besteld. Eerst krijg ik mail van TNT van dat er een levering gaat zijn, vervolgens ontvang ik niks en contacteer ik Emob. Blijkbaar een foutje in de communicatie, de verzending is nog niet gebeurd. Ok, kan gebeuren. Maar vanaf toen is alles misgelopen. Vervolgens krijg ik nieuwe leveringsdatum, ik pak speciaal vrij om thuis te zijn, er komt geen vervoerder lang. ’s avonds komt de buurman van 3 huizen verder langs (ik ken deze buurman overigens niet), en hij komt met een aantal pakketten die hij in zijn voortuin gevonden heeft. Er heeft zich geen vervoerder bij hem gemeld, vervoerder heeft dit gewoon gedumpt bij hem. Pakketten zijn al beschadigd en 1 pakket (matras) ontbreekt omdat het te beschadigd is. Ik laat dit direct weten bij EMOB en heb ook foto’s van beschadigingen doorgemaild. Ikzelf haal aan dat ik het pakket best niet verder open, gezien het anders niet retour gestuurd kan worden. EMob zegt mij het wel te openen en in elkaar te zetten en dan foto’s van de schade te bezorgen. Dit doe ik dus. Na heel wal mailverkeer op en neer, intentie komt steeds van mij uit, nooit een verwittiging van Emob, blijkt dat het ontbrekende pakket te beschadigd is en niet meer geleverd kan worden. Er zou een nieuwe matras besteld worden. Intussen meldt zich dan zomaar zonder aankondiging TNT met de beschadigde matras (verpakking volledig gescheurd en met plakband aan elkaar geplakt). Natuurlijk weiger ik deze levering (kwade chauffeur!) gezien het pakket zwaar beschadigd is en ik een mail had ontvangen dat Emob een nieuwe matras zou bestellen. Dit was een fout van TNT bevestigd EMob. Intussen zijn we 2 maanden verder (minstens 30 mails) en nog steeds geen matras, steeds wordt mij beloofd dat ze volgende week binnen zal komen. Zo ook vandaag weer, nu zou het zelfs 2-3 weken duren. Dit was echt een geslaagd verjaardagscadeau voor mijn zoon (dus NIET!). Vandaag krijg ik dan nog als kers op de taart te horen dat ik blij mag zijn dat ik al één pakket ontvangen heb. Hier bedoelen ze het beschadigde bed dus mee!!! Van klantenservice totaal geen sprake, eigenlijk loopt niks goed. Je betaalt direct bij bestelling en dan is de klant de pineut! NEVER again!

    Lees meer...
    - Minpunten: Niks is goed gelopen!
    Nuttig(1) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  27. Gewoon een regelrechte schande! AFZETTERS!
    Super slechte service van begin tot… (einde is er nog niet!)
    2 Maanden geleden een bed + matras voor mijn zoon besteld. Eerst krijg ik mail van TNT van dat er een levering gaat zijn, vervolgens ontvang ik niks en contacteer ik Emob. Blijkbaar een foutje in de communicatie, de verzending is nog niet gebeurd. Ok, kan gebeuren. Maar vanaf toen is alles misgelopen. Vervolgens krijg ik nieuwe leveringsdatum, ik pak speciaal vrij om thuis te zijn, er komt geen vervoerder lang. ’s avonds komt de buurman van 3 huizen verder langs (ik ken deze buurman overigens niet), en hij komt met een aantal pakketten die hij in zijn voortuin gevonden heeft. Er heeft zich geen vervoerder bij hem gemeld, vervoerder heeft dit gewoon gedumpt bij hem. Pakketten zijn al beschadigd en 1 pakket (matras) ontbreekt omdat het te beschadigd is. Ik laat dit direct weten bij EMOB en heb ook foto’s van beschadigingen doorgemaild. Ikzelf haal aan dat ik het pakket best niet verder open, gezien het anders niet retour gestuurd kan worden. EMob zegt mij het wel te openen en in elkaar te zetten en dan foto’s van de schade te bezorgen. Dit doe ik dus. Na heel wal mailverkeer op en neer, intentie komt steeds van mij uit, nooit een verwittiging van Emob, blijkt dat het ontbrekende pakket te beschadigd is en niet meer geleverd kan worden. Er zou een nieuwe matras besteld worden. Intussen meldt zich dan zomaar zonder aankondiging TNT met de beschadigde matras (verpakking volledig gescheurd en met plakband aan elkaar geplakt). Natuurlijk weiger ik deze levering (kwade chauffeur!) gezien het pakket zwaar beschadigd is en ik een mail had ontvangen dat Emob een nieuwe matras zou bestellen. Dit was een fout van TNT bevestigd EMob. Intussen zijn we 2 maanden verder (minstens 30 mails) en nog steeds geen matras, steeds wordt mij beloofd dat ze volgende week binnen zal komen. Zo ook vandaag weer, nu zou het zelfs 2-3 weken duren. Dit was echt een geslaagd verjaardagscadeau voor mijn zoon (dus NIET!). Vandaag krijg ik dan nog als kers op de taart te horen dat ik blij mag zijn dat ik al één pakket ontvangen heb. Hier bedoelen ze het beschadigde bed dus mee!!! Van klantenservice totaal geen sprake, eigenlijk loopt niks goed. Je betaalt direct bij bestelling en dan is de klant de pineut! NEVER again!

  28. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Wat ben ik teleurgesteld in dit bedrijf!

    Wij hebben op 17 oktober 2020 een bed aangekocht. Een levering van 3-4 weken zoals vermeld op jullie webshop wil concreet zeggen: een levering tussen 7 en 14 november 2020. We zijn intussen 18 november en ik heb NIKS vernomen van dit bedrijf. Ik heb zelf moeten mailen naar hen om te vernemen dat ‘het bed helaas niet in stock is en dat het binnenkomt de DERDE WEEK VAN JANUARI’.

    Jullie verkopen producten met valse informatie op jullie webshop. Want de levertermijn staat nog STEEDS zo vermeld op jullie webshop.

    Leveren eind januari wil zeggen een levertermijn van 15 weken, wat 4 à 5 keer LANGER is dan vermeld op jullie webshop. Hoe kan dat zelfs?

    Ik vind dit geen normale vertraging, en het is ook niet klantvriendelijk om jullie klanten niet op de hoogte te brengen over deze ‘vertraging’.

    Er wordt zelfs doodleuk vermeld dat er geen compensatie mogelijk is. Hoe kan dat zelfs? Dit is te belachelijk voor woorden. Ik eis een tegemoetkoming van jullie kant.

    Lees meer...
    + Pluspunten: Wat ben ik teleurgesteld in dit bedrijf! Wij hebben op 17 oktober 2020 een bed aangekocht. Een levering van 3-4 weken zoals vermeld op jullie webshop wil concreet zeggen: een levering tussen 7 en 14 november 2020. We zijn intussen 18 november en ik heb NIKS vernomen van dit bedrijf. Ik heb zelf moeten mailen naar hen om te vernemen dat 'het bed helaas niet in stock is en dat het binnenkomt de DERDE WEEK VAN JANUARI'. Jullie verkopen producten met valse informatie op jullie webshop. Want de levertermijn staat nog STEEDS zo vermeld op jullie webshop. Leveren eind januari wil zeggen een levertermijn van 15 weken, wat 4 à 5 keer LANGER is dan vermeld op jullie webshop. Hoe kan dat zelfs? Ik vind dit geen normale vertraging, en het is ook niet klantvriendelijk om jullie klanten niet op de hoogte te brengen over deze 'vertraging'. Er wordt zelfs doodleuk vermeld dat er geen compensatie mogelijk is. Hoe kan dat zelfs? Dit is te belachelijk voor woorden. Ik eis een tegemoetkoming van jullie kant.
    - Minpunten: Wat ben ik teleurgesteld in dit bedrijf! Wij hebben op 17 oktober 2020 een bed aangekocht. Een levering van 3-4 weken zoals vermeld op jullie webshop wil concreet zeggen: een levering tussen 7 en 14 november 2020. We zijn intussen 18 november en ik heb NIKS vernomen van dit bedrijf. Ik heb zelf moeten mailen naar hen om te vernemen dat 'het bed helaas niet in stock is en dat het binnenkomt de DERDE WEEK VAN JANUARI'. Jullie verkopen producten met valse informatie op jullie webshop. Want de levertermijn staat nog STEEDS zo vermeld op jullie webshop. Leveren eind januari wil zeggen een levertermijn van 15 weken, wat 4 à 5 keer LANGER is dan vermeld op jullie webshop. Hoe kan dat zelfs? Ik vind dit geen normale vertraging, en het is ook niet klantvriendelijk om jullie klanten niet op de hoogte te brengen over deze 'vertraging'. Er wordt zelfs doodleuk vermeld dat er geen compensatie mogelijk is. Hoe kan dat zelfs? Dit is te belachelijk voor woorden. Ik eis een tegemoetkoming van jullie kant.
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  29. 1.5
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    0

    mafiapraktijken !!

    bij bestellen stond er een levertijd van 1 tot 2 dagen
    na het bestellen werd dit veranderd naar 3 tot 4 weken

    na het annuleren word er ineens niet meer gereageerd
    gelukkig heb ik betaald met paypal en eis nu daar mijn geld terug

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  30. 1
    Bestelgemak
    60
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Bureau
    Op 26/11/2020 heb ik een bureau mijn geleverd gekregen. Bij het in elkaar zetten ontbrak het deurtje.
    dadelijk meerder malen gemaild naar Emob zonder reactie of antwoord. Bij telefonisch contact werd het gesprek gewoon verbroken.
    Na eindelijk iemand te bereiken deelde mij mee dat het deurtje was besteld en het 2-tot 5 weken kon duren.
    vandaag 17/01/2021 nog steeds geen deurtje of enige uitleg van Emob e-Mail weer geen antwoord.
    Ik wacht nu reeds bijna 8 weken op het deurtje.
    Service na verkoop = 0 – niet bestaande
    nooit meer iets kopen bij Emob

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  31. Salontafel bij hen besteld. Kwaliteit trekt echt op niks. Ziet er goedkoop uit. Daarbovenop vragen ze verzendkosten voor het te versturen en het terug te sturen. Afzetterij. Klantenservice trekt ook op niet veel.

  32. 0.5
    Bestelgemak
    0
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    40
    Verzending
    0

    We bestelden eind augustus twee keukenkasten. Levertijd was 4 tot 6 dagen.dit werd dan 4 tot 6 weken. Ondertussen zijn we meer dan 6 maanden verder en nog steeds geen levering. Elke keer dat we mailden om te weten hoe het zat werd er ons een andere lever datum beloofd en elke keer opnieuw niets. We hebben de kasten nu geannuleerd. Je kan niet rekenen op dit bedrijf en wat ze beloven klopt niet. Ik raad dit bedrijf sterk af!

    Lees meer...
    - Minpunten: Onprofessioneel!!!
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  33. 0.25
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    0

    We bestelden eind augustus 2 keukenkasten. De levertijd was 2 tot 6 dagen. Na een weekje een mail gestuurd, het zou 4 tot 6 weken sturen. Daarna terug gemaild en dan werd er gezegd eind oktober en zo ging dit maar steeds door en door. Elke keer opnieuw een leverdatum en elke keer opnieuw werd dit uitgesteld. Enorm frustrerend en uiterst onproffesioneel. We hebben nu na meer dan 6 maanden de bestelling geannuleerd. Emob verschuilt zich achter de fabrikant en achter corona. Maar zij moeten van in het begin duidelijk en eerlijk zijn. 4 tot 6 dagen naar meer dan 6 MAANDEN is wel een gigantisch verschil. Ook telkens een nieuwe datum voorliegen die elke keer opnieuw wordt verzet. Begripvol is de klantendienst ook niet. Ik raad dit bedrijf aan niemand aan!

    Lees meer...
    + Pluspunten: prijs leek goed
    - Minpunten: incompetent na meer dan 6 maanden nog geen levering en bij bestelling werd gezegd 2 tot 6 DAGEN
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  34. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    We kochten een kinderpicknicktafel voor 75 euro. Afgeleverd in nat karton, alleen een vel, niet eens een doos. Tafel volledig beschimmeld, heel gevaarlijk, zeker voor kinderen! Bij reclame zeer onprettig te woord gestaan, deze vrouw zou nooit mee met klanten moeten praten, wat een kreng! Ze wilden alleen de beschimmelde delen vervangen, die moesten we per onderdeel fotograferen en het nummer opzoeken. De onzichtbare schimmel op de rest van het product mocht ik mijn kinderen aan blootstellen. Nooit meer zaken doen met emob!

    Lees meer...
    + Pluspunten: geen
    - Minpunten: zeer slecht en gevaarlijk produkt superslechte service onbeschoft te woord gestaan geen garantie verleend
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  35. 0.75
    Bestelgemak
    30
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    30
    Verzending
    0

    Beste Emob, stop met je te verschuilen achter leveranciers, regeltjes en protocollen en zogenaamde fouten op de website.
    Neem je verantwoordelijk voor je eigen handelen en los het netjes op.

    Lees meer...
    - Minpunten: Vermelde levertijden blijken keer op keer niet te kloppen Geen communicatie over wat dan ook vanuit Emob Geen klantgerichte oplossing Starre houding telefoniste
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  36. 0.6
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    20
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Ten eerste kostte het hen 1 extra maand bovenop de 2 maanden vermeld op de website om een tafel en een kast te leveren.

    Ten tweede hebben ze het slechtste bezorgbedrijf ooit. Ze bezorgen ALLEEN op de begane grond dus als je geen lift hebt moet je 40 kg (per pakket) meubilair zelf naar boven brengen. Ik ben de Hulk niet, dus ik kon het niet. Ik moest de kast beneden uitpakken en stuk voor stuk naar mijn appartement brengen (let wel, net op de 1e verdieping en ze wilden me nog steeds niet helpen). Bovendien zeiden ze dat ze tussen 8.00-17.00 uur zouden komen en om 7.00 uur kwamen opdagen nadat ze me om 6.30 uur hadden gebeld. IN DE OCHTEND.

    Lees meer...
    + Pluspunten: geen
    - Minpunten: bezorging, bezorgtijd
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  37. Ik heb gisteren een bestelling geplaatst gelukkig nog niet betaald, wat ik ook niet van plan ben na alle rare reviews.Ik wil deze graag annuleren maar ik krijg geen contact met hun!! Wat een slechte service.ze krijgen van mij geen 1 cent geloof me!

  38. 5
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    100
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

    Alles netjes volgens afspraak

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  39. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Bestelling gedaan op 18 november 2021 voor een schoenenkast. Deze zou een levertijd hebben van 2-6 werkdagen. Dit staat ook in de bestelbevestiging. Hierna niets meer van Emob vernomen.
    Op 26 november zelf gebeld. Meneer van de klantenservice gaf aan dat het iets vertraging had omdat het een gewilde kast is, maar het zeker de week daarop geleverd zou worden.
    Op 2 december nog steeds niet gehoord. Wederom gebeld. Mevrouw van de klantenservice gaf aan dat zij het vervelend vond, er achteraan zou gaan en mij DEZELFDE dag nog zou terugbellen of mailen met informatie hoe nu verder.
    Vandaag, 6 december, opnieuw gebeld omdat de mevrouw niets meer van zich had laten horen. Een zeer onvriendelijke vrouwelijke medewerker gesproken, welke niet naar mijn verhaal wilde luisteren. Het enige wat zij bleef zeggen is dat het in behandeling is, punt. Het feit dat de collega mij nog zou bellen/mailen werd volledig aan voorbij gegaan. Ik moest gewoon maar afwachten. Toen ik aan gaf dat het wel netjes zou zijn om vanuit Emob zelf een bericht te krijgen dat er bijvoorbeeld vertraging is en hoe lang dat gaat duren, was zij het er niet mee eens. Mevrouw bleef met een zeer onvriendelijke toon tegen mij praten en heeft mij geen enkele zin fatsoenlijk laten afmaken. Toen ik dit aan haar aan gaf heeft zij de telefoon opgehangen.

    Helaas zijn eerder gelezen recensies waar. Een onvriendelijke klantenservice en slechte zaak. Ik heb het gevoel dat ik opgelicht ben door Emob en dat ik mijn kast nooit zal gaan zien.

    Lees meer...
    + Pluspunten: Geen
    - Minpunten: - Slechte service - Onvriendelijke medewerkers - Oplichterij
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  40. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Ordered something off their website that was supposed to arrive between 4 and 5 weeks. On the last day of these 5 weeks it still hadn’t arrived. Hadnt received any correspondence from them either. Not since the order conformation. Just complete silence. So I called them to check and the said it would arrive “this week” (when I called). She “assured” me. Needles to say it didn’t arrive. Called again this week as I hadn’t received my order ánd hadn’t received any correspondence from them whatsoever. This lady told me it was going to arrive next week. However I’ve lost my trust in them and I’ve cancelled my order. Especially after reading other people’s experences of never having received their orders or receiving their orders only after 6 months. The customer service is also everything but friendly.

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  41. 2.1
    Bestelgemak
    80
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    70

    Mijn ervaring met Emob is vergelijkbaar met de overige reviews hier.
    Dus koop hier niet, dat bespaart je een hoop ellende!

    Lees meer...
    - Minpunten: -fabricagefouten -slechte kwaliteit -onverschilligheid bij problemen -slechte na-verkoop diens -onbeschofte klantendienst - bij gebreken retourkosten voor eigen rekening -onbetrouwbaar
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  42. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Mega slechte service! Ik heb in oktober een bestelling geplaatst voor een tafel en mis een deel van de tafel. Ik ben al maanden erachteraan aan het gaan maar ontvang maar niets! Ik heb dus geld betaald voor een tafel die niet compleet is en ze helpen totaal niet! Zulke slechte service heb ik nog nooit gehad. Ze moeten zich schamen bij EMOB.

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  43. in juli 2021 een leuk bed gezien voor mijn dochter en besteld. de levering was snel maar we kwamen er al snel achter dat er een plank ontbrak. deze is opnieuw besteld maar met een levertijd van 2 tot 5 weken . na 7 weken zelf maar gebeld om te vragen hoe het zat en kreeg toen te horen dat het met de eerste levering mee zou komen . na verschillende telefoontjes die niet professioneel waren en ronduit onbeschoft kreeg we in december een mailtje dat de plank geleverd zou worden . nadat deze geleverd is maak ik het pakketje open om tot de conclusie te komen dat het een verkeerde plank was die totaal niet bij het bed hoort. weer gaan bellen wederom weer onbeschoft behandeld . intussen zijn we weer 3 weken verder en nog steeds niks gehoord . tegelijker tijd gaan we met deze review juridische informatie inwinnen welke stappen we kunnen ondernemen om ons geld terug te krijgen en dat de pakketten opgehaald worden op de kosten ven emob. tip van ons meld je personeel aan voor een communicatie training

  44. 2.25
    Bestelgemak
    60
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    40
    Verzending
    80

    Wat een afschuwelijk winkel en service. Ik raad Emob NIET aan

    Lees meer...
    + Pluspunten: Levering was netjes op tijd
    - Minpunten: Onvriendelijke klantenservice
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd

Laat een reactie achter

Uw totale score

Emob.eu is een online meubelspecialist met een ruim assortiment aan scherp geprijsde meubels en decoratieartikelen. Emob startte in 2009 haar eerste webshop, Emob4kids, dat vooral op kinderkamers was gericht en dit groeide uit tot steeds meer webshops. In 2016 besloot dit bedrijf om alle webshops onder te brengen onder één overkoepelende webshop genaamd Emob.eu. De webshop werd volledig vernieuwd met een nieuw huisstijl, een nieuw logo en vele andere verbeteringen en dat is dan ook de webshop die wij vandaag de dag kennen. Het assortiment is dus redelijk divers en je zou er bij wijze van spreken je gehele huis, inclusief badkamer en tuin, kunnen restylen en een nieuwe look geven. Alle producten uit het assortiment worden geleverd uit eigen voorraad, waardoor het mogelijk wordt om de goederen zeer snel te leveren zonder op leveranciers te hoeven wachten. Alle producten worden opgeslagen in een zeer groot magazijn van 10 000m2 waar een Emob medewerker deskundig alle artikelen inpakt met de eigen verpakkingsdienst.

De webshop dat gestart is als een kleine hobby webshop is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig online meubel webshop waar je alles kunt vinden voor in en rondom het huis. Denk hierbij aan nieuwe meubels voor in de woonkamer of compleet nieuw meubilair voor in de badkamer. Bij ieder product zie je een realistisch productafbeelding en worden de specificaties van het product getoond. De levertijd wordt bepaald door de voorraad en staat bij ieder product aangegeven. Mocht er een handleiding bij het product horen dan staat deze ook weergegeven bij het product. Vergeet niet om bij de Acties te kijken om alle aanbiedingen en uitverkoopartikelen van dit moment te bekijken. Het bedrijf en het magazijn is gevestigd in België, maar dat maakt uiteraard niets uit voor Nederlandse klanten. Producten worden ook naar Nederland gratis verzonden als je boven het minimale bedrag uit komt.

Iets interessants gezien bij Emob? Het is altijd belangrijk om eerst even de ervaringen en reviews van anderen te lezen. Zo weet je direct waar je aan toe bent, hoe er met problemen wordt omgegaan en of de website wel betrouwbaar is. Op 123Klantervaringen staat een overzicht van recensies van klanten die al eerder ervaring hebben gehad met Emob. Zo lees je super makkelijk ervaringen van andere consumenten, die geschreven zijn door consumenten zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw Emob review te laten lezen.

Is Emob betrouwbaar?

Voordelen bestellen bij Emob.eu:

  • Ondernemingsnummer: BE0817.124.139 (Belgisch)
  • Adresgegevens staan weergegeven op de website (Deken de Bostraat 70a, 8791 Beveren-Leie)
  • Zeer groot magazijn van 10 000m2 en levering uit eigen voorraad
  • Klantenservice 7 dagen per week beschikbaar

De Emob klantenservice

Service Kenmerken
Betaalmethoden o.a. iDEAL, Paypal, creditcard en Mister Cash
Verzendkosten tot 30kg Gratis vanaf €50, anders € 3,95
Verzendkosten tot 50kg Gratis vanaf €200, anders € 9,95
Levertijd Voor 14:00 besteld, morgen in huis
Bedenktijd 30 dagen
Retourneren Op rekening van de koper

Emob klachten

Waar mensen werken kunnen wel eens foutjes voorkomen en bij eerlijke reviews horen ook klachten. De meeste webshops doen hard hun best om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij adviseren dan ook om eerst contact op te nemen met Emob bij problemen. Is er contact geweest en wil je toch je verhaal kwijt? Doe dit dan netjes, anders zijn wij genoodzaakt je review te bewerken of te weigeren.

Emob kortingscode

Veel websites stellen voor een klein groepje consumenten kortingscodes beschikbaar om ze te laten profiteren van extra korting op hun aankopen. Deze codes zijn meestal geldig op het gehele assortiment of slechts een klein productgroep. Bij 123Klantervaringen plaatsen wij ook direct alle beschikbare kortingscodes, zodat je niet alleen alle ervaringen bij de hand hebt, maar ook alle voordelen. Indien er een Emob kortingscode beschikbaar is wordt deze hieronder getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.

Emob
2.2 Totale Score
39 recensies
Uw recensie toevoegen
Bestelgemak
3.2
Klantenservice
1.3
Prijs/Kwaliteit
2.6
Verzending
2.0

Is Emob betrouwbaar?

Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van Emob of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of Emob een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen Emob ervaring te delen met andere gebruikers.

Kan ik hier mijn eigen Emob ervaring delen?

Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen Emob review te delen met onze bezoekers. Je Emob beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).

Wat voor bedrijf is Emob?

Emob is vooral actief in de categorie Wonen huis en tuin. Het kan zo zijn dat Emob ook actief is in andere sectoren.

Wordt mijn Emob review geplaatst?

Wanneer een review in strijd is met onze regels dan behouden wij het recht om de review niet te publiceren. Bijvoorbeeld bij grof taalgebruik of negatieve reviews die geplaatst zijn via een proxy.

123Klantervaringen
Logo