About You ervaringen en reviews
Inhoudsopgave
About You is uniek in haar visie. Het bedrijf wat in 2014 haar deuren opende wil dat je op haar website de laatste mode ontdekt. About You schrijft op haar website dat dit voorheen alleen mogelijk was als je door de grote winkelstraten liep en de etalages bekeek. Het Duitse bedrijf wil dat je dit vanaf nu overal vanaf je het wereldwijde web kan doen. Ongeacht hoe groot je scherm, je zult altijd het gevoel hebben dat je aan het window shoppen bent.
Op de website van About You koop je eenvoudig de kleding die bij jou past. Zowel mannen, vrouwen, als kinderen kunnen allemaal bij de webshop terecht. Met een ontzettend ruim assortiment, dat bestaat uit kleding, ondergoed en pyjama’s, schoenen, accessoires en sportkleding, hoef je geen andere kledingwinkel meer te bezoeken.
Scoor een volledig nieuwe outfit bij About You
Na het landen op de homepage kies je eenvoudig je geslacht en browse je vervolgens door de categorie van jouw voorkeur. Wil je meteen schoenen van bijvoorbeeld Nike of Adidas bekijken of heb je nieuwe sportspullen nodig? Het kan allemaal op de website. Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om gehele outfits te browsen. Je kan kiezen tussen de stijl die je aanspreekt of de gelegenheid waarvoor je kleren aan wil schaffen. Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om eens een kijkje te nemen bij Stars. Daar zie je wat mensen als Rafael van der Vaart of Gregory van der Wiel dragen. Vervolgens klik je eenvoudig op koop stijl en voordat je het weet draag je dezelfde kleren.
About You is een unieke en vooruitstrevende webshop met meer dan 1000 merken. Met deze ruime keuze en de insteek van de website vind je altijd de outfit die je wil. Daarnaast krijg je alles supersnel thuisbezorgd en is zowel de verzending als de retournering altijd gratis. Na het ontvangen van je artikelen heb je ook nog eens 100 dagen bedenktijd.
Is About You betrouwbaar?
Voordelen merkkleding bestellen bij Aboutyou.nl:
- Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel van Hamburg (Duitsland), onder nummer: HRB 120869
- Adresgegevens staan weergegeven op de website (Domstraße 10, 20095 Hamburg)
- Meer dan 1000 topmerken en 200 000 verschillende producten in de webshop
- Hoge naamsbekendheid door grote landelijke reclamecampagne
- Thuiswinkel Waarborg
De About You klantenservice
Service | Kenmerken |
---|---|
Betaalmethoden | o.a. iDEAL, PayPal, creditcard en Bancontact |
Verzendkosten | Gratis |
Levertijd | 2-4 werkdagen |
Bedenktijd | 100 dagen |
Retourneren | Gratis |
About You klachten
Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets mis gaat bij een bestelling, er werken immers mensen, en waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden. Wij adviseren bezoekers om bij problemen altijd eerst contact op te nemen met de webshop waar jij een aankoop hebt gedaan. Over het algemeen doet een webshop haar best om problemen zo efficiënt mogelijk op te lossen. Lukt het niet met de webshop en heb je toch een About You klacht? Dan kun je hier je ervaring achterlaten. Houd je wel aan de richtlijnen die wij hebben opgesteld. Als jouw About You review in strijd is met onze regels, dan kunnen wij jouw bericht weigeren of aanpassen.
About You kortingscode
Wil jij kleding kopen met extra korting? Dat is mogelijk met een About You kortingscode. Op 123Klantervaringen bieden wij naast reviews, ook de mogelijkheid om meer te weten te komen over het bedrijf én alle actuele acties. Zo heb je alles eenvoudig op één plek. De codes zijn over het algemeen geldig op het gehele assortiment. Mochten er speciale voorwaarden zijn dan tonen wij dat ook op de website. Indien er een About You kortingscode beschikbaar is wordt deze op de website getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.
Is About You betrouwbaar?
Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van About You of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of About You een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen About You ervaring te delen met andere gebruikers.
Kan ik hier mijn eigen About You ervaring delen?
Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen About You review te delen met onze bezoekers. Je About You beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).
Wat voor bedrijf is About You?
About You is vooral actief in de categorie Kleding en Mode. Het kan zo zijn dat About You ook actief is in andere sectoren.
Wordt mijn About You review geplaatst?
Wanneer een review in strijd is met onze regels dan behouden wij het recht om de review niet te publiceren. Bijvoorbeeld bij grof taalgebruik of negatieve reviews die geplaatst zijn via een proxy.
Laatst heb ik een bestelling geplaatst van over de €400,- met kleding en een paar schoenen van About you. Bij het open maken van het pakket bleek het dat ik compleet de verkeerde bestelling had gekregen, erg vervelend maar met de gedachte dit kan een keer gebeuren de klantenservice opgebeld met de vraag hoe nu verder. Zij gaven aan ik het pakket kon retourneren en het geld binnen 14 dagen retour zou ontvangen op mijn rekening en de bestelde producten maar zelf opnieuw moest bestellen, dit noem ik geen SERVICE. Dit is eerder een help desk wat ik vreemd vind voor zo’n groot bedrijf dat de klant zoveel moeite moet doen terwijl ABOUT YOU in deze compleet fout zit, maar goed met enige tegen zin toch maar gedaan. Een paar dagen later meerdere malen contact gezocht met de ‘klantenservice’ per mail in eerste instantie 0 reactie op vernomen maar naar veel proberen uiteindelijk toch een mail mogen ontvangen. Hierin wordt hetzelfde aangegeven als eerder in het telefoon gesprek een paar dagen geduld te hebben tot het geld terug wordt gestort. Echter zijn de 14 dagen verstreken en is mijn geld nog steeds niet retour zonder enige reactie op mijn verdere mails of social media berichten. Al met al een WAARDELOZE AFHANDELING!
Lees meer...Zeer slechte bedrijf. Hoewel bestelling onmiddellijk teruggestuurd met ingesloten labels en verzendbewijs meermaals bezorgd aan hun klantendienst, blijven ze me achtervolgen met betalingsherinneringen.
Lees meer...Hoe ga je met je klanten/klachten om.
Natuurlijk gaat het in de meeste gevallen goed. Iedereen blij, leuk product met een leuke prijsje. Daarom geef je gauw een 5 sterren review. Maar is dat een goede indicatie?
Ik vind een 5 sterren waardering pas waard als een probleem netjes wordt opgelost .
Hoe sterk staat je dan als gerenommeerde webwinkel? Hoe goed ga je met je klanten om?
Ben je dan ook 5 sterren waard?
In mijn geval kreeg ik een nieuwsbrief van AboutYou met een actiekorting van 20%. Dat is mooi meegenomen.
Lekker zitten surfen op de website en een mooie jas gevonden.
Eentje van Ralph Lauren. Toch bij elkaar een korting van een kleine € 50,00
Op de website stond dat de korting bij de betaling automatisch wordt verrekend.
Helaas er gebeurd niets. Het volledige bedrag bleef staan.
Contact opgenomen met de klantenservice en wat bleek nu.
O.a. merken zoals Ralph Lauren waren toevallig uitgesloten voor korting. Ff snel de voorwaarden gelezen en natuurlijk ook de nieuwsbrief maar ik kon niets vinden.
Ik heb natuurlijk de klantenservice hierop geattendeerd met een verzoek waar het staat.
Ik kreeg inderdaad een verborgen link waarin stond dat bepaalde merken uitgesloten waren.
Maar hier gaat het om waardebonnen en niet om kortingen. Verder was de voorwaarden al in 2019 verlopen.
Kijk. In mijn ogen noem ik dat volksverlakkerij. Veel beloven en weinig geven, doet gekken in vreugde leven. Geef het in je nieuwsbrief meteen aan. Dan weet je meteen waar je aan toe ben. Dan maak je iedereen blij. Nu neem je je klanten in de maling
Mijn vraag blijft staan; Hoe goed ga je met je klanten om?
Lees meer...Ben je dan nog steeds 5 sterren waard. Mijn waardering kom in dit geval niet verder dan één ster.
Mooie kleding, maar erg slechte ervaring met klantenservice!! Heb een extra grote bestelling gedaan omdat ik een kortingscode had. Deze is echter niet verwerkt. Schijnbaar is het niet mogelijk om een nieuwe nota op te maken waarop de korting is verwerkt. Advies is dat ik alles moet terug sturen en opnieuw moet bestellen om te kijken of de code het dan wel doet?!? Maar niet alle producten zijn meer op voorraad. Dit is toch te gek voor woorden?!? Het enige wat ik te horen krijg (tot vier keer toe) is dat het systeem het niet toelaat. Maar dat is toch niet mijn probleem….?
Lees meer...Bestelling niet compleet maar wel volledig betaald.
Mis nog steeds een broek maar geen oplossing. Weg geld en zeer slechte klantenservice.
Bestel elders aub dut bedrijf verdiend niet eens 1 ster
Een maand geleden heb ik twee mondkapjes besteld welke per 1 juni verplicht gesteld zijn in het OV. Op de website was te lezen dat levering vóór 1 juni zou plaatsvinden. Tot de dag van vandaag heb ik geen bestelling ontvangen. Vorige week heb ik dan ook een mail gestuurd dat ik inmiddels voorzien ben en de bestelling wil annuleren, waar deze zich ook mag bevinden. In het track en trace systeem van PostNL is te zien dat de bestelling nooit geleverd is.
Wie moet er een formulier invullen? Ik. Vind ik bijzonder, want het is duidelijk dat het pakket ergens is kwijtgeraakt. Maar oké, doe ik. Dit moest omdat ik anders mijn geld niet terug zou krijgen. Nu krijg ik, een paar dagen later, een mail waarin staat dat het klantnummer ontbreekt (deze kon ik nergens vinden) en dat mijn handtekening digitaal is gezet en dat ze een handtekening op papier willen hebben.
Een digitale handtekening is volgens het burgerlijke wetboek gewoon rechtsgeldig, zeker bij zulke onnozele belangen. Ik heb het document ge-update met mijn klantnummer. Beetje jammer dat ik, terwijl duidelijk aantoonbaar is dat de bestelling mij nooit bereikt heeft, formulieren moet invullen om mijn geld terug te krijgen. Het is de fout van AboutYou, danwel PostNL, maar zeker niet mijn fout. Ik bestel hier dus NOOIT meer wat. Wat een slechte bureaucratische service. Lekker verdien modelletje wel hoor. Er zullen vast mensen zijn die denken: laat maar zitten voor die €15,00. Ik zal AY nu even een ingebreke stelling sturen en vervolgens een zaak aanspannen als ik mijn geld niet asap terug krijg zonder dat rare, klantonvriendelijke en bureaucratieze gedoe.
Wat een vreselijke onbetrouwbaar bedrijf!!! Nu 1,5 jaar verder nadat de problemen begonnen en het is nog niet opgelost. Iedere week een andere medewerker die het denkt te kunnen oplossen. Echt vreselijk. KOOP HIER NIETS!!!!!!!
Lees meer...April 2019 heb ik een bestelling gedaan en een aantal artikelen retour gestuurd. Dit werd door hun niet correct verwerkt waardoor ik bericht en extra kosten kreeg van een incassobureau!!! Duizend x excuus gehad en iedere week krijg ik te horen dat het nu echt wordt opgelost!! Nu 1,5 jaar verder nog steeds mijn geld niet ontvangen van deze oplichters. Mijn dossier was zoek. Ik moet hun vertellen hoe het zit. Echt niet te geloven. Wat een amateurs! Bel je… dan word je gewoon weggedrukt. Diep triest hoe dit bedrijf aan zijn geld wil komen. Trap er niet in. Koop hier niets!
Ik ben trouwe klant van whekamp, 10 x beter en nooit gedoe gehad. Mensen wees gewaarschuwd!!
About You is About money en je bent het kwijt.
I ordered a shoe on 30 november. I did not receive it by 9 december. Even though I ringed the customer service twice regarding this. At this moment they tell me the shoe may have been lost in shipping. I have not yet been reimbursed for the costs. This was my first experience with this shop, and my final. Extremely dissapointed and poor customer service, with limited aid and understanding.
Lees meer...Slechtste ervaring ooit!!!
Lees meer...Besteld op 1 nov, het is 15 nov en nog niks binnen. Vorige week gevraagd bij de klantenservice of ik de bestelling nog kan verwachten, vervolgens zeggen ze dat het niet leverbaar is en ik dit zelf maar moet annuleren, ZELF??? Als jullie iets niet kunnen leveren dat annuleer je dat zelf… Vervolgens krijg ik vandaag een factuur doorgestuurd en heb ik nog steeds geen geld terug gezien. Ik verwacht een reactie anders ga ik een advocaat inschakelen.
Ik heb deze jas gekocht bij AboutYou, en ze hebben mij het tussenstuk waarmee je je baby in de jas kan dragen niet gestuurd. Ik vroeg of ze dat nog even na konden sturen…en toen begon het dilemma. Ze konden niets voor mij betekenen, ik kon alleen maar de jas terug sturen en mijn geld terug krijgen. Ik heb lang op deze jas moeten wachten en heb nu niets voor als mijn baby straks geboren is (die kan elk moment komen). Je kan dus niet op AboutYou vertrouwen, en ik dacht dat ze minstens iets zouden doen (bijvoorbeeld een nieuwe toesturen) om mij tevreden te houden na dat zij een fout hadden gemaakt…maar nee hoor niets. Ik heb vooral een hele slechte ervaring met Leonora van klantenservice gehad. Zij is totaal niet klant gericht. Het is alsof ik alleen maar automatische template mails van haar heb ontvangen…echt heel vervelend.
Lees meer...