Woonexpress ervaringen en reviews

8 Opmerkingen van Woonexpress
Toon alles Handigst Hoogste Beoordeling Laagste Beoordeling Uw recensie toevoegen
  1. 0.85
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    40
    Verzending
    10

    Online bestellen bij woonexpress.nl NOOIT MEER! Een NACHTMERRIE voor een klant.
    Zo 17 mei een bureau besteld, betaald en tot op heden niet geleverd. Geen bevestiging ontvangen. Direct hierover een e-mail verstuurd. 20 mei gebeld, men kan niks vinden. Betalingsbewijs per e-mail verstuurd. Betaling kunnen ze vinden, overige gegevens schijnt niet te zijn gevonden. Bureau is niet meer op voorraad, wel elders in het land. Zou worden teruggebeld. Telefoon bleef uit. 2 juni gebeld: nergens meer op voorraad! Mededeling: Begin week 24 nieuwe voorraad door leverancier geleverd, wordt gebeld. Internetsite: ma 8, di 9 juni niet op voorraad. Wo 10 juni op voorraad, maar nog niet gebeld. Opnieuw e-mail verstuurd en hopen op een levering. Inmiddels bijna een maand verder! Te gek voor woorden! Heden een bericht ontvangen. De levering vindt pas plaats op 26 juni! Wat een ballentent zeg.

    Lees meer...
    + Pluspunten: mooie bureau
    - Minpunten: Geen betalings/orderbevestiging bij online bestellen. Gegevens kwijt en of verwisseld met andere klant (?? AVG?) Niet meer op voorraad. Zeeer late levering. 17 mei besteld/betaald--levring d.d. 26 juni.
    Nuttig(1) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
    • Totaal niet tevreden. Balie medewerker staat glashard in je gezicht te liege in waalwijk. Zegt dat het afhaalmagazijn 2 weken collectief was gesloten. Medewerker van dat afhaal punt zegt nee mevrouw wij zijn gewoon geopend voor afhalen. Nou ja zeg Belachelijk gewoon. Terwijl mijn item daar al ruim twee weken stond.

  2. Online bestellen is er waardeloos!
    1 tot 2 weken levertijd op een schilderij en 2 kussentjes word met alle gemak 9 weken!!! Nooit maar dan ook nóóit meer!!

  3. 1.75
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    60
    Verzending
    60

    WoW zo denk je wat een leuke winkel, daar ga ik vaker dingen bestellen.
    Daar kom ik snel van terug. Op 23 januari me bestelling geplaatst.
    Ik had een bon van huis&tuin liggen dus ik dacht die kan ik mooi gebruiken.
    Online een bestelling geplaatst er bleef een resterend bedrag over die ik via iDeal nog moest betalen.
    Toen ik dit wou doen gaf hij een error melding aan. Nogmaals een poging gedaan toen kreeg ik een bericht dat me kaart leeg was.
    Dus gemaild na Woonexpress (hier overigens nooit wat van terug gehoord) even later dacht ik, ik probeer het weer.
    En ja me kaart deed het weer en het ging goed.
    ik heb het resterende bedrag netjes via iDeal betaald.
    Ook al snel kreeg ik me bestelling binnen.
    Ook blij dat het snel bezorgt werd.
    Een paar dagen later kreeg ik een telefoontje van woonexpress(fenna). Huis&tuin had hun het geld van de cadeaubon niet uitbetaald.. ja ik begreep niet helemaal waar ze nou heen wou en wat ik hieraan kon doen.
    Dit is toch een samenwerking tussen hun en Woonexpress🤔
    Nou het hoge woord kwam eruit ik moest het bedrag van de cadeau bon betalen anders kreeg ik aanmaningen en ik stond bij hun nu bekend als debiteur 😯.
    Ook dit werd zo zonder pardon heel bot medegedeeld.
    Ondertussen heb ik contact gezocht met huis en tuin en zijn hiermee aan de slag gegaan.
    Meteen een oprechte excuses van huis en tuin gekregen want dit was niet de bedoeling.
    ook vonden ze dit heel raar want dit was niet de eerste klacht met exact het zelfde verhaal.
    Zo jammer om zo behandeld te worden door woonexpres en door een fout bij hun of tussen hun en tuin&cadeau hun klanten hiervan de dupe zijn.
    Ondertussen heb ik ook contact gehad met een juridische adviseur.
    En gelukkig kon Woonexpress me weinig maken omdat ik bewijzen had dat ik wel degelijk betaald had en de bestelling al bezorgd was. Als ik de bon gewoon in de winkel had uitgegeven kunnen ze dit ook niet achteraf maken dus nu ook niet.
    Het gaat/ging me niet eens meer om het geld maar om het principe en de onrecht dat ze hun klanten zo behandelen, bedreigen met aanmaningen en je uitmaken voor debiteur. Dit terwijl je netjes betaald heb doormiddel van een cadeaukaart en het resterende via iDeal. Vandaag kreeg ik een mail van huis en tuin met de mededeling dat Woonexpress een storing had waardoor hun de bonnen niet konden verzilveren… Ach dus een fout bij Woonexpress werd mooi bij de klant neer gelegd!
    Goed bezig!
    En fijn dat jullie nog een excuus hebben gemaakt. (Niet dus)
    huis en tuin heeft dit gelukkig allemaal netjes opgelost en wel meerdere malen excuses gemaakt.

    Ik raad niemand meer aan om hier wat te kopen.

    Lees meer...
    + Pluspunten: Mooie producten
    - Minpunten: Klantonvriendelijkheid
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  4. 1
    Bestelgemak
    20
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    40
    Verzending
    10

    Ik weet niet eens waar ik moet beginnen,
    wij hadden de site bekeken en dachten dit is perfect! Een mooie eettafel en een kast. Dus wij wilde bestellen en dachten we gaan info vragen om te bestellen.

    Niks aan de hand natuurlijk en super vriendelijke en we konden spoed levering doen van de eettafel want wij gingen verhuizen naar ons eerste huisje en de winkels zijn dicht en konden dan mooi volgende week leveren, de kast duurde helaas wat langer maar dat vonden wij niet erg.

    Wij zouden een sms krijgen met datum en tijd en gebeld worden of de datum goed was. Wij werden inderdaad gebeld om te vragen voor de datum en dat was goed en zouden een sms krijgen.

    Nu begin het!!

    De sms ontvangen zonder tijd erin alleen de datum die we per telefoon hadden afgesproken. Dus wat deden wij de site van track & tracé in de gaten houden maar niet 1,2,3 te zien Hoelaat. En op de dag van de levering, waar wij nog niet wonen want zijn aan verhuizen en verbouwen wat wij hadden aangeven.

    Staan ze om 8 uur smorgens voor de deur wat wij dus niet weten. Worden wij gebeld op 06 en net te laat voor opnemen wil je terug bellen zijn ze bereikbaar vanaf 9:00. Wel 4 x geprobeerd te bellen..

    Krijg ik een mail 15 min later dat wij er niet waren. En nu extra kosten moeten betalen van 90 euro.. terwijl wij niet op de hoogte waren van de tijd..

    Wij gaan om 9 uur bellen. 15 min de wachtrij, Mevrouw had haar woordje al klaar en het is pech en moeten nu 2 weken wachten. Geen eet tafel.. en 90 euro lichter..

    Wij gaven aan dat het niet in de sms stond maar wij moesten beter kijken naar de site was het antwoord..
    waar ook niks te vinden was.

    Vervolgens willen we vragen via de chat op de site of wij het mochten ophalen en duidelijk antwoord nee kan niet, en die kosten blijven staan.

    Ze wilde niet naar ons verhaal luisteren, het lag aan ons en we hadden maar thuis moeten zijn.

    Ben nog nooit zo slecht ergens behandelt.. echt vreselijk dit!!

    Niet kopen op via deze site!

    Lees meer...
    + Pluspunten: Niks
    - Minpunten: Alles.. niet bestellen
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  5. 0.85
    Bestelgemak
    20
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    40
    Verzending
    0

    Het regent klachten lees ik hier nou ik heb ook een klacht hoor belachelijk bedrijf in heb een dressior besteld. En betaald Stond op de site 7 weken lever tijd. Zitten wachten op week 7 niks we gebeld zeiden ze het komt over twee weken en nee hoor weer gebeld zeggen ze de site gehackt is en alles weg is hele bedrijf plat huh ? En op de site staat dat de dressior meteen leverbaar is weer gebeld en gezegt wat is dit voor smoes dan ? We zitten nu bij week 10 kom op zeg leveren die handel. Ja ja Mischien volgende week zegt ze Nog even en wil me geld terug. En de klachten kan naar de consument bond

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  6. 0.85
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    40
    Verzending
    10

    Koop niet bij WoonExpress.
    Mijn bank paste niet omhoog, terwijl de verkoopster zei dat het wel zou passen.
    De bank is mee terug genomen, ik mocht voor hetzelfde geld een herkeuze kiezen, echter waren de opties die er waren die wel zouden passen minstens 500 euro duurder en dan ook nog exclusief impregnatie en vlekgarantie. Ik wilde dus het koopcontract ontbinden, echter was dit heel moeilijk. Klantenservice is niet aardig en werkt niet mee. Woonexpress weigert dingen op mail te zetten, en de verkoper/baas/klantenservice zeggen allemaal wat anders.
    Ik zou 225 euro annuleringskosten moeten betalen zeiden ze aan de telefoon, maar toen het puntje bij paaltje kwam, was ik ineens mijn aanbetaling van 350 euro kwijt. Op de vraag of ik het verschil terug kon krijgen werd gezegd dat dit niet mogelijk was.
    Het gaat Woonexpress alleen maar om geld en niet om de klant.

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  7. 0.35
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    0

    Ik kom hier nooit niet meer met die Onzin Corona maatregelen. Word je verplicht een mondkapje te dragen als je een beperking hebt en wordt er om een medisch bewijs gevraagd. Pardon maar wtf ben je om dat te vragen. Je hebt daar niet eens de bevoegdheid voor. Medisch betekent ook Prive en laat ik niet zien aan iedereen die erom vraagt! Adios mij zie je niet meer terug asociaal gedrag.
    Laat die ene verkoper maar eens een training volgen met wat hij duidelijk wel en niet mag vragen. De andere verkoper die erbij stond was vriendelijker en was duidelijk onderdanig aan zijn collega want die durfde niks te zeggen. Jammer dat mensen zo zwaar in het systeem zitten.

    Lees meer...
    - Minpunten: Verkoper denkt dat hij de baas is maar vergeet niet dat hij werkt voor iemand en behoort zich netjes en correct te gedragen en niet autoritair.
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd

Laat een reactie achter

Uw totale score

€€ korting bij Woonexpress
De 6e stoel is gratis

Het inrichten van je huis is één van de leukste dingen die er is. Wanneer je je woning (opnieuw) kunt gaan inrichten, kun je dat helemaal doen op de manier waar jij je fijn bij voelt. Je creëert je eigen veilige omgeving waar jij je voor een lange tijd thuis mag gaan voelen. Behalve dat het een leuk klusje is moeten er wel een hoop lastige keuzes genomen worden, voordat het gerealiseerd is. Dit is geen gemakkelijke taak. Gelukkig is er de website van Woonexpress die je hierbij helpt. Woonexpress verkoopt alle producten op het gebied van wonen en het inrichten van een woning.

Of je nu bezig bent met het inrichten van je nieuwe woonkamer of dat je aan de slaapkamer bezig bent. Woonexpress heeft het allemaal en heeft veel producten op voorraad. Woonexpress is het grootste Nederlandse woonwarenhuis en heeft maar liefst meet dan 6 000 artikelen op voorraad. Dit allemaal tegen zeer aangename en concurrerende prijzen.

Laat Woonexpress je inspireren bij het inrichten van je kamer

Woonexpress inspireert je in de webshop om dat er talloze afbeeldingen te vinden zijn van ingerichte kamers. Dit is gedaan met verschillende combinaties, zodat iedereen geïnspireerd wordt door de talloze mogelijkheden op het gebied van wonen en leven.

Wanneer je toch even je nieuwe bank of bed in het echt wilt zien en voelen is dat geen probleem. Woonexpress heeft door het land namelijk 10 vestigingen waar je de allerlaatste woontrends in het echt kunt aanschouwen. Zo kies je wat echt bij je past en maak je nooit meer de verkeerde keuze. Voor advies kun je op elke werkdag tussen 08:30 en 18:00 terecht bij de klantenservice. Hier helpt het deskundig personeel je bij al je vragen en problemen.

Voor de echte interieur fans heeft Woonexpress een aantal social media pagina’s die je kunt volgen. Zo is Woonexpres te vinden op Facebook, Instagram en Pinterest. Hier posten ze leuke woon ideeën en inspiratie tips.

Woonexpress ervaringen zijn zeer positief

Er zijn meer bedrijven die Woonexpress ervaringen in kaart brengen, waaronder Trustpilot. Op deze website scoort dit bedrijf een 4.5/5 met meer dan 3700 verschillende reviews. Een knappe prestatie met de volumes die dit bedrijf maakt. Positieve punten zijn vooral het advies en het grote assortiment. Een minder punt is de levertijd, dit kan nog wel eens wat langer duren.

Iets interessants gezien bij Woonexpress? Het is altijd belangrijk om eerst even de ervaringen en reviews van anderen te lezen. Zo weet je direct waar je aan toe bent, hoe er met problemen wordt omgegaan en of de website wel betrouwbaar is. Op 123Klantervaringen staat een overzicht van recensies van klanten die al eerder ervaring hebben gehad met Woonexpress. Zo lees je super makkelijk ervaringen van andere consumenten, die geschreven zijn door consumenten zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw Woonexpress review te laten lezen.

Is Woonexpress betrouwbaar?

Voordelen woonspullen bestellen bij woonexpress.nl:

  • Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (18074439)
  • Adresgegevens staan weergegeven op de website (Havenweg 30, 5145NJ Waalwijk)
  • Alles voor alle kamers in het huis op één plek
  • 11 fysieke winkels in: Amsterdam (Westpoort en Zuidoost), Barendrecht, Beverwijk, Breda, Den Haag, Duiven, Utrecht, Rotterdam, Son en Waalwijk
  • Eigen trend magazine
  • Eigen bezorg en montageservice
  • Thuiswinkel Waarborg en Zeker van je Aankoop certificaat

De Woonexpress klantenservice

Service Kenmerken
Betaalmethoden o.a. iDEAL, Paypal, Credit Card en Bancontact
Verzendkosten Tussen de € 4,95 en de € 49,50
Levertijd 2-5 werkdagen (gemiddeld)
Bedenktijd 30 dagen
Retourneren Op rekening van de koper

Woonexpress klachten

Waar mensen werken kunnen wel eens foutjes voorkomen en bij eerlijke reviews horen ook klachten. De meeste webshops doen hard hun best om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij adviseren dan ook om eerst contact op te nemen met Woonexpress bij problemen. Is er contact geweest en wil je toch je verhaal kwijt? Doe dit dan netjes, anders zijn wij genoodzaakt je review te bewerken of te weigeren.

Woonexpress kortingscode

Woonartikelen voor je woon-, slaap- of andere kamer nodig met extra korting? Het kan met een Woonexpress kortingscode. Deze codes zijn meestal geldig op het gehele assortiment of slechts een klein productgroep. Bij 123Klantervaringen plaatsen wij ook direct alle beschikbare kortingscodes, zodat je niet alleen alle ervaringen bij de hand hebt, maar ook alle voordelen. Indien er een Woonexpress kortingscode beschikbaar is wordt deze hieronder getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.

Woonexpress
1.9 Totale Score
6 recensies
Uw recensie toevoegen
Bestelgemak
1.3
Klantenservice
1.0
Prijs/Kwaliteit
3.8
Verzending
1.5

Is Woonexpress betrouwbaar?

Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van Woonexpress of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of Woonexpress een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen Woonexpress ervaring te delen met andere gebruikers.

Kan ik hier mijn eigen Woonexpress ervaring delen?

Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen Woonexpress review te delen met onze bezoekers. Je Woonexpress beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).

Wat voor bedrijf is Woonexpress?

Woonexpress is vooral actief in de categorie Wonen huis en tuin. Het kan zo zijn dat Woonexpress ook actief is in andere sectoren.

Wordt mijn Woonexpress review geplaatst?

Wanneer een review in strijd is met onze regels dan behouden wij het recht om de review niet te publiceren. Bijvoorbeeld bij grof taalgebruik of negatieve reviews die geplaatst zijn via een proxy.

123Klantervaringen
Logo