Tuinmeubelshop ervaringen en reviews

7 Opmerkingen van Tuinmeubelshop
Toon alles Handigst Hoogste Beoordeling Laagste Beoordeling Uw recensie toevoegen
  1. 4.35
    Bestelgemak
    90
    Klantenservice
    90
    Prijs/Kwaliteit
    90
    Verzending
    80

    Vlotte service, zetel zit heerlijk!

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  2. 4.75
    Bestelgemak
    80
    Klantenservice
    100
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

    Een zeer mooie winkel met een groot assortiment met kwaliteit tuinmeubelen.
    Wordt er heel vriendelijk geholpen in Sliedrecht.
    Ook als je even een klacht heb ivm de zitting.
    Geen probleem wordt gelijk in handen genomen de andere dag was het al opgelost.
    Top geregeld door Jan de bedrijfsleider.
    Zeker een uitdaging om te gaan kijken want zoveel mooie meubels.

    Lees meer...
    + Pluspunten: Top behandeld
    - Minpunten: Geen negatieve
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  3. 0.1
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    0
    Verzending
    0

    IK KOOP HIER NOOIT MEER!

    21 april werd onze tuinset geleverd. hier keken wij enorm naar uit. De stoelen en de tafel zagen er prima uit. Maar de kussens waren om te janken. Wat een troep , de draden hingen er los aan, verkeerd gestikt, vulling was magertjes dubbel gestikte naden. Welk naaiatelier hier mee bezig is geweest??? Klacht ingediend, kussens werden opgehaald en ze hadden geen reserve kussens. ruim een maand zonder kussen, jammer dan was het antwoord.
    Na ruim een maand de kussens retour gekregen. Ik word hier moedeloos van. De vulling was erbij “gepropt” draden even snel afknipt. Voor de verandering was er nog maar eens scheef overheen gestikt. Maar het allerergste is dat deze kussen niet meer in de stoelen te krijgen zijn, scheef en een enkele staat rechtop!
    Wederom contact gezocht met de service afdeling, krijg je antwoord…..”we kunnen niks voor u dit is de normale afwering van de kussens”. Wat een enorme ballentent!! 1300 euro uitgegeven voor een tuinset(4pers) en dan krijg je dit. Spijt, spijt,spijt dat ik hier klant ben geweest!
    Nadat ik een slechte recensie had geschreven kreeg ik het aanbod om 4 kussens te ontvangen en daar de beste eruit te halen?,?!?!?
    Maar of ik dan wel even de recensie weg wilde halen. Naïef als ik ben deed ik dit.
    Nu twee weken geleden en niets meer gehoord van deze ballentent!!
    Mensen kijk uit!!!

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  4. 0.6
    Bestelgemak
    20
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    20
    Verzending
    0

    Slechte zaak , wacht al weken op een voetenbankje van tuinmeubelset Houston, waren ze vergeten werd er gezegd, maar was gewoon op voorraad, mocht de set ook voor 100 euro minder hebben zonder voetenbankje .Dat wil je echt niet natuurlijk !!

    Lees meer...
    + Pluspunten: Geen
    - Minpunten: Afspaken nakomen , en geen smoesjes constant !!!
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  5. Op 17 april hebben wij bij tuinmeubelshop in den bosch 1 tafel en 6 stoelen besteld. De tafel was op voorraad, de stoelen niet dus deze moesten besteld worden. We wilden de meubels graag in  1 levering en er werd ons verteld dat alles in mei geleverd zou worden. Half mei nog niks ontvangen waarop ik de klantenservice heb gebeld. Ze vertelden mij dat de levering eind mei zou plaatsvinden. 31 mei opnieuw gebeld, ze gaven aan dat de stoelen in de haven waren aangekomen en het nog 2 weken zou duren voor we ze in huis hadden. Op 14 juni stond ik smorgens op het punt om naar mijn werk te gaan, staat er ineens (onaangekondigd) een chauffeur voor de deur met een levering van tuinmeubelshop. Wat denk je, 6 stoelen worden uit de vrachtwagen gehaald maar geen tafel te bekennen. Ik de klantenservice weer geprobeerd te bellen waarop ik na een half uur in de wacht gestaan te hebben heb opgehangen. Toen via de chat geprobeerd in contact te komen waarna ik na lang wachten eindelijk mijn verhaal kwijt kon bij iemand. Ze ging het nakijken waarop ze vertelde dat de vervoerder aangaf dat het niet door hen was geladen en dat de levering opnieuw ingepland moest worden. Ze boden ons sierkussens omdat we zoveel pech hadden met de levering. Ik zei dat we graag korting wilden ter compensatie, uiteindelijk 50 euro korting gekregen op de tafel maar de sierkussens heb ik nooit gezien.
    Afijn, de levering werd ingepland voor dinsdag 22 juni. Een dag van tevoren zou ik worden ingelicht hoelaat de tafel ongeveer zou komen. Je raad het al, ik kreeg geen bericht waarop ik maar weer ging chatten met Marlize. We zouden te maken hebben met de wet van Murphy, de levering was verzet naar donderdag i.p.v. Dinsdag. Waarop ik heb gezegd dat ik graag de baas wilde spreken als het niet lukte om dinsdag te leveren. Ze zou gaan bellen waarna ze vertelde de levering toch wel de volgende dag zou komen. Ik vroeg hoelaat maar hier zouden we nog bericht van krijgen. De dag van de levering om half 9 ’s morgens pas bericht gekregen hoelaat de tafel zou komen wat ik ook een beetje laat vond.

    Al met al, wil je binnen 2 maanden en zonder gezeik je bestelling binnen hebben zou ik hier niet bestellen. Ons zullen ze hier nooit meer zien.

  6. 1
    Bestelgemak
    50
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Slecht, aftersales/service is een ramp
    Na bezoek winkel Den Bosch div artikelen merk Presto besteld. Tot zover alles OK. Na aflevering (25-08) en uitpakken bleek slechte afwerking en vele beschadigingen. Dan begint het!! Ik met 1 stoel en hocker naar de winkel om het te laten zien, reactie wij zijn alleen verkooppunt en je wordt verwezen naar mail-adres. Dan maar mailen , na 3 dagen nog steeds geen reaktie, dan maar bellen. Zelf retourneren kan maar dan alleen in originele verpakking, dat wordt lastig als het al is uitgepakt. Om een lang verhaal kort te maken, 3 september bus gehuurd (kosten 87 euro) en de spullen teruggebracht naar Kesteren. Aankoopsom zou binnen 2 weken worden gerestitueerd, gisteren na opnieuw div. contacten bedrag ontvangen. Ook hier de nodige fouten, retourformulier/afgiftebewijs Kesteren zoek geraakt, administratie met vakantie, ja, ja. Misschien moeten ze eens in de leer gaan qua service bij van der Garde te Opheusden!! Wel wil ik Tom van Tuinmeubelshop complimenteren, was altijd vriendelijk en behulpzaam. Waarschijnlijk ook voor hem vechten tegen de interne bierkaai.

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  7. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Werkelijk waar dramatische klantenservice. Wij hebben in Mei 2021 onze loungeset aangeschaft bij Tuinmeubelshop.nl en hoe goed de afhandeling van de verkoop was, is de klantenservice het compleet tegenovergestelde. Begin dit jaar ontdekte wij een scheurtje in het kussen van 10cm groot bij de stiksel naad. Ik nam contact op met de klantenservice en mij werd verteld dat dit gerepareerd zou worden voor ons door de stoffeerder.

    Ik moest wel even het kussen zelf brengen (eerste rode vlag), na uitleggen dat het voor mij een uur rijden was en dat niet helemaal is zoals het moet besloten ze toch maar iemand te sturen die het kussen zou ophalen. Na 3 weken zou het kussen weer terug zijn, vond ik al lang voor een naadje van 10cm maar goed wij zijn natuurlijk niet de enige met problemen.

    Na 5 weken niks gehoord te hebben nam ik voor het eerst contact op met de klantenservice via telefoon en mij werd verteld dat contact met de stoffeerder op gingen nemen waar het kussen bleef en ze er alles aan gingen doen om het kussen z.s.m. onze kant op te sturen.

    Een week later (6 weken) heb ik gemaild en toen zou er weer contact opgenomen worden met de stoffeerder, zodra ze iets wisten lieten ze het weten.

    Na 2 dagen niks gehoord te hebben heb ik gebeld en toen kreeg ik een ontzettende botte en niet klantvriendelijke vrouw aan de lijn, na onze situatie uitgelegd te hebben zou er weer contact opgenomen worden met de klantenservice.

    Weer een week later heeft mijn vriendin contact opgenomen via de mail en nu wordt de vraag gesteld of het om een zit of rug kussen gaat. Het is ongelofelijk! Ik begin te vermoeden dat Tuinmeubelshop ons kussen kwijt is en ons aan het lijntje houdt! Hoe erg hebben zij hun klantenservice NIET op orde!!

    We zijn nu 8 weken verder en de loungeset waar wij deze zomer van hoopte te genieten is nu de hele zomer incompleet geweest. TUINMEUBELSHOP BEDANKT!

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd

Laat een reactie achter

Uw totale score

€80 korting bij Tuinmeubelshop
Super Lente Deals: zweefparasols 300x300 van € 399 voor € 319
Je bent op zoek naar tuinmeubelen, maar waar begin je dan? Daarnaast wil je de artikelen het liefst online bekijken voordat je ook maar een stap zet. Dat kan op Tuinmeubelshop.nl. Daar vind je alles voor je tuin. Denk hierbij aan loungesets, tuinsets, tuinstoelen, vuurtafels, parasols en tuinkussens. Deze ruime keuze kun je rustig bekijken op de overzichtelijke website.

Van der Garde Tuinmeubelshop heeft alles voor in en rondom de tuin

Zo selecteer je eenvoudig de categorie van je keuze en bekijk je de artikelen. De tuinstoelen bijvoorbeeld, kun je zowel op type stoel verdelen of op basis van het materiaal. Daarna kies je voor barstoelen, waarna je de prachtige Suns Sense of Garden Collections Windsor barstoel kan bestellen. Gewoon aanklikken en bestellen, dat is alles.

Als je liever toch de producten van dichtbij wil bekijken kun je ook bij één van de Tuinmeubelshop Megastores langs gaan. Die vind je in Bergen op Zoom, Cruquius (Noord-Holland), Den Bosch, Eindhoven, Gouda, Kesteren, Sliedrecht, Utrecht, Veenendaal en Zaanstad. Met deze ruime spreiding is er altijd een megastore bij jou in de buurt.

In de webshop van Tuinmeubelshop is een grote variatie aan merken. Zoals Lifestyle, Garden Collections, Hartman, 4 Seasons Outdoor, Domani en Hartman. Iedere fabrikant produceert niets dan kwaliteit. Al het meubilair is gemaakt om intensief buiten gebruikt te worden. Dat betekent dat het tegen een stootje kan en niet na een enkele regenbui vergaat.

Tuinmeubelshop ervaringen is beoordeeld met een gemiddelde van 9.1

Na het bestellen van je favoriete artikel krijg je de bestelling al binnen 3 dagen thuis geleverd. Daarnaast word je bestelling altijd gratis thuisbezorgd, ongeacht hoeveel euro je uitgeeft. Maar dat is nog niet alles. Je kan namelijk je bestelling ook gratis terugsturen. Hiervoor heb je 14 dagen bedenktijd.

In zijn geheel is Tuinmeubelshop de one-stop-shop voor al je tuinmeubilair. Wat betreft tuinartikelen laat het bedrijf geen steen onberoerd. Daarnaast schaf je ook eenvoudig accessoires zoals dienbladen en opbergboxen en kussens op de website aan. Met dit complete aanbod slaagt jouw aankoop altijd. Met meer dan 6000 reviews scoort deze webwinkel een gemiddelde van 9.2 op KiyOh.

Heb je iets gezien bij Tuinmeubelshop? Check altijd even de ervaringen en reviews van mensen die hier eerder een aankoop hebben gedaan. Zo kun je gemakkelijk bepalen of Tuinmeubelshop voor jou betrouwbaar is en interessant is om een aankoop te doen. Op 123Klantervaringen kunnen bezoekers hun review achterlaten en zo heb jij een eenvoudig overzicht van alle Tuinmeubelshop beoordelingen. Lees eenvoudig ervaringen van andere klanten, die geschreven zijn door bezoekers zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw Tuinmeubelshop review te laten lezen.

Is Tuinmeubelshop betrouwbaar?

Voordelen tuinartikelen bestellen bij Tuinmeubelshop.nl:

  • Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (30271554, Van der Garde Tuinmeubelshop)
  • Adresgegevens staan weergegeven op de website (Groeneveldselaan 37A, 3902HA Veenendaal)
  • 10 fysieke megastores verspreid door Nederland
  • Bereikbaar via de telefoon, WhatsApp, e-mail en livechat. Op zondag is de webshop volledig afgesloten.
  • Thuiswinkel Waarborg

De Tuinmeubelshop klantenservice

Service Kenmerken
Betaalmethoden o.a. iDEAL, Paypal, creditcard en Bancontact
Verzendkosten Gratis
Levertijd 3 werkdagen
Bedenktijd 14 dagen
Retourneren Gratis

Tuinmeubelshop klachten

De meeste webshops doen hard hun best om een zo goed mogelijke service te bieden. Helaas kan het zo zijn dat er iets verkeerds is gegaan bij jouw bestelling. Dat kan bij ieder bedrijf gebeuren waar mensen werken. Wij raden je aan om bij een Tuinmeubelshop klacht altijd eerst contact op te nemen met het bedrijf zelf. Lukt het niet om samen met het bedrijf er uit te komen? Dan kun je bij 123Klantervaringen je verhaal kwijt. Houd er wel rekening mee dat je dit netjes en volgens de regels doet, anders zijn wij genoodzaakt om je Tuinmeubelshop review te weigeren.

Tuinmeubelshop kortingscode

Extra korting op tuinproducten? Het kan met een Tuinmeubelshop kortingscode. Om meer bezoekers aan te trekken verspreiden veel webshops code’s waarmee je kan profiteren van korting op producten. Deze code’s zijn meestal geldig op het gehele assortiment, tenzij anders aangegeven. Om een totaalaanbod aan onze bezoekers te leveren, tonen wij naast Tuinmeubelshop reviews, ook alle actuele kortingsbonnen. Zo heb je alle voordelen van een bedrijf op één website. Soms zijn er regels verbonden aan een coupon, zoals een minimale besteding of dat deze alleen geldig is op een bepaalde productgroep. Ook deze regels laten wij zien op de website. Indien er een Tuinmeubelshop kortingscode beschikbaar is wordt deze op de website getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.

Tuinmeubelshop
3.7 Totale Score
6 recensies
Uw recensie toevoegen
Bestelgemak
4.3
Klantenservice
3.6
Prijs/Kwaliteit
3.8
Verzending
3.3

Is Tuinmeubelshop betrouwbaar?

Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van Tuinmeubelshop of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of Tuinmeubelshop een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen Tuinmeubelshop ervaring te delen met andere gebruikers.

Kan ik hier mijn eigen Tuinmeubelshop ervaring delen?

Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen Tuinmeubelshop review te delen met onze bezoekers. Je Tuinmeubelshop beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).

Wat voor bedrijf is Tuinmeubelshop?

Tuinmeubelshop is vooral actief in de categorie Wonen huis en tuin. Het kan zo zijn dat Tuinmeubelshop ook actief is in andere sectoren.

Wordt mijn Tuinmeubelshop review geplaatst?

Wanneer een review in strijd is met onze regels dan behouden wij het recht om de review niet te publiceren. Bijvoorbeeld bij grof taalgebruik of negatieve reviews die geplaatst zijn via een proxy.

123Klantervaringen
Logo