Studystore ervaringen en reviews

Studystore
10% Korting bij StudyStore
10% Korting bij StudyStore
Deel jouw ervaring en laat als eerste weten wat je vindt van Studystore

Schrijf jouw beoordeling

Eindscore

Als je opzoek bent naar nieuwe of tweedehandse studieboeken dan is Studystore de perfecte plaats om deze te vinden. Studystore heeft vrijwel alle collegeboeken voor iedere student, of je nou net gaat studeren aan een ROC, Hogeschool of een universiteit of als je al in het tweede, derde of vierde jaar zit. Je kunt gemakkelijk de volledige noodzakelijk boekenlijst vinden via de website. Zo kun je door het selecteren van je opleiding of instelling, het niveau en jaar gemakkelijk zien welke boeken je nodig hebt en welke je kunt aanschaffen via de website. In het overzicht van alle boeken kun je ervoor kiezen om de boeken nieuw aan te schaffen of tweedehands. Tweedehands boeken zijn vaak een stuk goedkoper en worden door Studystore zelf geleverd. Zij dragen zorg bij de controle van de boeken en of deze nog een goede staat hebben. Tweedehands boeken zijn school, heel en compleet, alleen eenmalige of unieke codes voor digitale content kunnen ontbreken. De getoonde boeken zijn de nieuwste versies en drukken die noodzakelijk zijn bij je studie. Ook de tweedehands boeken hebben de meest recente druk. Als je via StudyStore je boeken inslaat kun je als student gebruikmaken van speciale kortingen op Nederlandse en Engelse titels. De kortingsprijs wordt naast de originele prijs getoond en het is verplicht om minimaal twee titels af te nemen om hier gebruik van te maken. Onderwijsinstellingen stellen bepaalde boeken verplicht voor de opleiding, waardoor je de studie meestal niet kan/mag volgen zonder deze boeken. Je ziet bij iedere boek staan of deze noodzakelijk zijn voor de study of niet. Je kunt via deze website dus gemakkelijk je volledige boeklijst inslaan zonder op verschillende sites je boeken bij elkaar te hoeven schrapen. Alle titels worden gratis en snel thuisbezorgd, zodat jij je zo snel mogelijk kunt voorbereiden op het nieuwe jaar.

Naast de website heeft StudyStore op dit moment ook vijf fysieke boekenwinkels verspreid door het land. Deze zijn meestal gelokaliseerd in een onderwijsinstelling of in het centrum van een stad. Het voordeel van een fysieke winkel is dat je direct de boeken kunt meenemen als je deze op het laatste moment nodig hebt. De winkels zijn gevestigd in Amsterdam, Den Haag, Maastricht, Rotterdam en Wageningen. De vijf populaire studentensteden van Nederland. Aan het eind van het jaar kun je ook weer je studieboeken doorverkopen aan Studystore om je boeken een nieuw leven te geven en uiteraard geld eraan te verdienen. Dit heeft als voordeel dat je zelf niet tevergeefs opzoek moet gaan naar een koper en dat je direct alles kunt verkopen. Een voorwaarde is uiteraard wel dat de boeken in goede staat verkeren, lees de voorwaarden goed door om de eisen te bekijken. Je krijgt direct een aanbod van Studystore door middel van de waardechecker. Zo weet jij meteen hoeveel je terugkrijgt voor een boek. Je kunt altijd eerst proberen om zelf een koper te vinden via bijvoorbeeld Marktplaats en als laatste redmiddel deze te verkopen via StudyStore. Zo weet je zeker dat je er alles aan hebt gedaan om het meeste uit je boeken te halen. Het geld ontvang je van Studystore binnen 7 dagen op je rekening.

Iets interessants gezien bij Studystore? Het is altijd belangrijk om eerst even de ervaringen en reviews van anderen te lezen. Zo weet je direct waar je aan toe bent, hoe er met problemen wordt omgegaan en of de website wel betrouwbaar is. Op 123Klantervaringen staat een overzicht van recensies van klanten die al eerder ervaring hebben gehad met Studystore. Zo lees je super makkelijk ervaringen van andere consumenten, die geschreven zijn door consumenten zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw Studystore review te laten lezen.

Is Studystore betrouwbaar?

Voordelen bestellen bij Studystore:

• Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (09041265)
      • Adresgegevens staan weergegeven op de website (Dieselstraat 1, 8263 AE Kampen)
      • Vijf fysieke winkel verspreid door heel Nederland
      • Direct inzicht in alle boeken die je nodig hebt voor het nieuwe jaar

De Studystore klantenservice

ServiceKenmerken
      Betaalmethodeno.a. iDEAL, Paypal en Credit Card
      VerzendkostenGratis
      LevertijdBinnen 48 uur
      Bedenktijd14 dagen
      RetournerenOp rekening van de koper of gratis in de winkel

Studystore klachten

Waar mensen werken kunnen wel eens foutjes voorkomen en bij eerlijke reviews horen ook klachten. De meeste webshops doen hard hun best om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij adviseren dan ook om eerst contact op te nemen met Studystore bij problemen. Is er contact geweest en wil je toch je verhaal kwijt? Doe dit dan netjes, anders zijn wij genoodzaakt je review te bewerken of te weigeren.

Studystore kortingscode

Studystore geeft standaard 5% korting op Nederlandse titels en 10% korting op buitenlandse titels, maar er kunnen natuurlijk nog extra kortingscodes circuleren voor extra korting. Veel websites stellen voor een klein groepje consumenten kortingscodes beschikbaar om ze te laten profiteren van extra korting op hun aankopen. Deze codes zijn meestal geldig op alle studieboeken of studie accessoires. Bij 123Klantervaringen plaatsen wij ook direct alle beschikbare kortingscodes, zodat je niet alleen alle ervaringen bij de hand hebt, maar ook alle voordelen. Indien er een Studystore kortingscode beschikbaar is wordt deze hieronder getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.