Nedgame ervaringen en reviews

50% Korting
We kijken uit naar je ideeën van Nedgame

Laat een reactie achter

Uw totale score

Meer dan 50% korting op consoles, games, accessoires en merchandise?
Check de sale en sla goedkoop in!

Gamers opgelet! Nedgame is dé webshop om de nieuwste games te bestellen of je nieuwe gameconsole aan te schaffen. Dit kan in de webshop, maar voor de ouderwetse shoppers onder ons die liever toch naar de winkel gaan heeft Nedgame vestigingen in Almere, Amersfoort, Apeldoorn, Arnhem, Dordrecht, Gouda, Groningen, Haarlem, Leiden, Nijmegen, Tilburg en Utrecht. Hier kun je één van de specialisten aanspreken en ze vragen om advies over je nieuwe game of spelcomputer.

Wat Nedgame onder andere speciaal maakt is het brede assortiment aan tweedehands producten. Hierdoor is het mogelijk om als game community elkaar te helpen. Zit je bijvoorbeeld even krap bij kas, en heb je nog een oude game console liggen met een aantal games, dan ga je gewoon even langs de winkel en vraag je hoeveel je oude producten waard zijn. Hierna heb jij weer centjes om eventueel een nieuwe game te kopen en maak je een andere gamer blij die geld over heeft voor je oude game console.

Behalve games houdt Nedgame zich ook bezig met de verkoop van populaire gamekleding en game merchandise. Ben je een echte fan van bepaalde games dan vind je bij Nedgame je nieuwe Mario of Pokémon shirt, ook leuk om je nieuwe kamer mee aan te kleden.

De nieuwe trend is het spelen op retro game consoles, zeg nu zelf een potje Mario Kart spelen op een old school Nintendo? Wie wilt dat nu niet? Bij Nedgame bestel je de retro consoles waar vroeger op gespeeld werd, nu maak je de blits met je vrienden en zullen er veel mooie game avonden ontstaan.

Wanneer je een order plaatst bij Nedgame voor 22:30 worden de producten direct naar je huist verzonden en hoef je nooit lang te wachten om je nieuwe game te spelen. Het is ook mogelijk om te betalen via AfterPay, zodat je pas betaald wanneer je de producten in huis hebt en ervan bent verzekerd dat hij het doet. Genoeg reden om een kijkje te nemen op de webshop.

Iets interessants gezien bij Nedgame? Het is altijd belangrijk om eerst even de ervaringen en reviews van anderen te lezen. Zo weet je direct waar je aan toe bent, hoe er met problemen wordt omgegaan en of de website wel betrouwbaar is. Op 123Klantervaringen staat een overzicht van recensies van klanten die al eerder ervaring hebben gehad met Nedgame. Zo lees je super makkelijk ervaringen van andere consumenten, die geschreven zijn door consumenten zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw Nedgame review te laten lezen.

Is Nedgame betrouwbaar?

Voordelen bestellen bij Nedgame.nl:

• Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (02058239)
  • Adresgegevens staan weergegeven op de website
  • 12 vestigingen verspreid door Nederland
  • Actief vanaf 1996 en getrainde specialisten in de winkels

De Nedgame klantenservice

Service Kenmerken
Betaalmethoden o.a. iDEAL, Paypal, creditcard en Bancontact
Verzendkosten Gratis vanaf € 75, anders € 1,99
Levertijd Voor 22:30 besteld, morgen in huis
Bedenktijd 14 dagen
Retourneren Op rekening van de koper

Nedgame klachten

Waar mensen werken kunnen wel eens foutjes voorkomen en bij eerlijke reviews horen ook klachten. De meeste webshops doen hard hun best om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij adviseren dan ook om eerst contact op te nemen met Nedgame bij problemen. Is er contact geweest en wil je toch je verhaal kwijt? Doe dit dan netjes, anders zijn wij genoodzaakt je review te bewerken of te weigeren.

Nedgame kortingscode

Helaas is het niet mogelijk om met een Nedgame kortingscode extra korting te krijgen op je games of accessoires. De prijzen zijn zó scherp dat er geen kortingscodes nodig zijn. Op de website is geen mogelijkheid om een code in te voeren, dus wij verwachten dat er ook geen codes beschikbaar zullen zijn. Uiteraard zijn er wel altijd speciale aanbiedingen en scherpe prijzen. Houd hiervoor de website in de gaten.

Is Nedgame betrouwbaar?

Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van Nedgame of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of Nedgame een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen Nedgame ervaring te delen met andere gebruikers.

Kan ik hier mijn eigen Nedgame ervaring delen?

Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen Nedgame review te delen met onze bezoekers. Je Nedgame beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).

Wat voor bedrijf is Nedgame?

Nedgame is vooral actief in de categorie Games en spellen. Het kan zo zijn dat Nedgame ook actief is in andere sectoren.

Wordt mijn Nedgame review geplaatst?