Max Guitar Store ervaringen en reviews

Lees meer...
    + Pluspunten: ruim assortiment Goede prijzen
    - Minpunten: Soms te prijzig
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd

Laat een reactie achter

Uw totale score

Max Guitar Store is een winkel ontstaan vanuit een liefde voor gitaren. De winkel is begonnen als een kleine gespecialiseerde winkel voor de echte gitarenliefhebbers. Door de passie en het gevoel voor gitaren is de winkel nu uitgegroeid tot één van de grootste gitaar winkels in de Benelux. Dit komt door de grenzeloze discipline voor het leveren van alleen de allerbeste kwaliteit. Ze geven je het gevoel dat je hen enige klant bent en doen er alles aan om aan je wensen te voldoen en je met een goed gevoel te geven wat je wilt.

Max Guitar Store is gevestigd in de haven van Scheveningen en Utrecht. Ook vanuit huis kun je via de webshop terecht bij Max Guitar Store voor een nieuwe of gebruikte gitaar en gitaar accessoires. Iets stuk van je gitaar? Bij Max Guitar Store zullen ze je helpen en het met zorg repareren zodat het niet snel een volgende keer gaat gebeuren. Via de webshop kun je je vraag stellen en ze zullen dit in een korte tijd beantwoorden.

Bij Max Guitar Store wordt er gestreefd naar kwaliteit waardoor alleen de allerbeste merken hier te verkrijgen zijn. De medewerkers van deze winkel spelen zelf ook gitaar en hebben veel ervaring op het gebied van gitaren en accessoires. Omdat de medewerkers zo ervaren zijn op het gebied van gitaren weten ze precies hoe jij je voelt en zullen ze je vraag over je gitaar met zorg behandelen en beantwoorden.

Heb je nog een gitaar thuis liggen waar je vanaf wil? Hiervoor kun je naar één van de winkels (in Scheveningen of Utrecht) om je gitaar te laten taxeren, Max Guitar Store wil je gitaar voor een eerlijke prijs innemen en opknappen om er vervolgens zelf weer iemand anders blij mee te maken. Handig voor de gitarenverzamelaar die even krap bij kas zit.

Door de grote liefde en passie voor gitaren en kwaliteit is Max Guitar Store een geschikte winkel om je gitaar aan te schaffen wanneer je zelf ook een passie hebt voor gitaar spelen.

Iets interessants gezien bij Maxguitarstore? Het is altijd belangrijk om eerst even de ervaringen en reviews van anderen te lezen. Zo weet je direct waar je aan toe bent, hoe er met problemen wordt omgegaan en of de website wel betrouwbaar is. Op 123Klantervaringen staat een overzicht van recensies van klanten die al eerder ervaring hebben gehad met Max Guitar Store. Zo lees je super makkelijk ervaringen van andere consumenten, die geschreven zijn door consumenten zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw Max Guitar Store review te laten lezen.

Is Max Guitar Store betrouwbaar?

Voordelen bestellen bij Maxguitarstore.com:

• Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (63631644)
  • Adresgegevens staan weergegeven op de website (Doctor Lelykade 12, 2583 CM Den Haag)
  • Twee fysieke winkels in Den Haag en in Utrecht
  • Grootste gitaarwinkel in de Benelux
  • Verkoop je oude gitaar of laat je gitaar repareren
  • Duidelijke verzend- en retourneergegevens

De Maxguitarstore klantenservice

Service Kenmerken
Betaalmethoden o.a. iDEAL, Paypal, Credit Card en Mister Cash
Verzendkosten UPS tarieven, gratis ophalen in de winkel
Levertijd 1 werkdag
Bedenktijd 14 dagen
Retourneren Op rekening van de koper

Maxguitarstore klachten

Waar mensen werken kunnen wel eens foutjes voorkomen en bij eerlijke reviews horen ook klachten. De meeste webshops doen hard hun best om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij adviseren dan ook om eerst contact op te nemen met Maxguitarstore bij problemen. Is er contact geweest en wil je toch je verhaal kwijt? Doe dit dan netjes, anders zijn wij genoodzaakt je review te bewerken of te weigeren.

Max Guitar Store kortingscode

Max Guitar Store stelt bijna nooit een kortingscode beschikbaar voor haar klanten. De prijzen zijn zo concurrerend dat er geen extra korting gegeven hoeft te worden. Mocht er toch een couponcode beschikbaar zijn dan plaatsen wij deze direct op 123Klantervaringen, zodat je niet alleen alle ervaringen bij de hand hebt, maar ook alle kortingen. Indien er een Maxguitarstore kortingscode beschikbaar is wordt deze hieronder getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.

Ontvang 30% korting op gitaren
Profiteer van extra korting op (elektrische) gitaren

Max Guitar Store
9 Totale Score
1 recensies
Uw recensie toevoegen
Bestelgemak
10
Klantenservice
9
Prijs/Kwaliteit
9
Verzending
8

Is Max Guitar Store betrouwbaar?

Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van Max Guitar Store of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of Max Guitar Store een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen Max Guitar Store ervaring te delen met andere gebruikers.

Kan ik hier mijn eigen Max Guitar Store ervaring delen?

Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen Max Guitar Store review te delen met onze bezoekers. Je Max Guitar Store beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).

Wat voor bedrijf is Max Guitar Store?

Max Guitar Store is vooral actief in de categorie Elektronica. Het kan zo zijn dat Max Guitar Store ook actief is in andere sectoren.

Wordt mijn Max Guitar Store review geplaatst?