Internet Bookshop ervaringen en reviews

We kijken uit naar je ideeën van Internet Bookshop

Laat een reactie achter

Uw totale score

Ben jij een echte boekenliefhebber en houd je van romans, non-fictie of kookboeken? Kijk dan eens op internet-bookshop.com. In deze online boekenwinkel vind je een zeer grote variatie aan boeken voor zowel de jonge als oudere lezer en voor de ervaren en minder ervaren lezer.

Internet-bookshop.com is onderdeel van Tom Omnichannel Management wat een multichannel Business to Business en retail organisatie is. Naast de Internet Bookshop heeft dit bedrijf nog veel meer webshops. Ook is het bedrijf actief met inkooporganisaties en fysieke winkels. Het hoofdkantoor van TOM is in Bladel in Noord-Brabant.

In de Internet Bookshop van TOM vind je alle boeken in uiteenlopende categorieën. Denk hierbij aan fanboeken, kookboeken, klussen, literatuur en romans, huishouden en noem het maar op. Ook koop je eenvoudig kinderboeken bij de Internet Bookshop. Zoals educatieve boeken, leesboeken, hobbyboeken en prikblokken. Dus ben je op zoek naar inspiratie voor je droomreis, ben je op zoek naar nieuwe gerechten voor het avondeten of zoek je iets ter ontspanning na je werk, in de Internet Bookshop vind je het allemaal.

Internet Bookshop is de online boekenwinkel met het grootste assortiment

Maar dat is nog niet alles. Ook als je meer wil leren over fitness en krachttraining is er bijvoorbeeld het boek Kettlebell Training van de bekende Russische krachttrainer Pavel Tsatsouline. Of als je liever een boek leest wat je de hele nacht wakker houdt, kijk dan eens bij een van de boeken van Stephen King.

De keuze is reuze en aan variëteit is geen gebrek bij de Internet Bookshop. In de webshop kies je eenvoudig je favoriete boek en bestel je razendsnel. Daarnaast ben je gegarandeerd van lage prijzen en kun je op korte levertijden rekenen. Bestel je je boek namelijk voor 16:00 dan wordt het dezelfde dag verzonden. Daarnaast heb je 30 dagen bedenktijd na aankoop. Dus bevalt het boek je toch niet, dan kun je het rustig terug sturen. Woon je niet in Nederland dan is het ook mogelijk dat je bestelling in het buitenland bezorgd wordt. De Internet Bookshop levert haar producten namelijk in 28 landen met haar partner DHL.

Heb je iets gezien bij Internet Bookshop? Check altijd even de ervaringen en reviews van mensen die hier eerder een aankoop hebben gedaan. Zo kun je gemakkelijk bepalen of Internet Bookshop voor jou betrouwbaar is en interessant is om een aankoop te doen. Op 123Klantervaringen kunnen bezoekers hun review achterlaten en zo heb jij een eenvoudig overzicht van alle Internet Bookshop beoordelingen. Lees eenvoudig ervaringen van andere klanten, die geschreven zijn door bezoekers zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw Internet Bookshop review te laten lezen.

Is Internet Bookshop betrouwbaar?

Voordelen boeken bestellen bij Internet-bookshop.com:

• Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (18077169)
  • Adresgegevens staan weergegeven op de website (Rootven 18, 5531 MB Blade)
  • Onderdeel van T.O.M. bv dat meerdere webshops beheert
  • Ruim 1 miljoen artikelen op voorraad

De Internet Bookshop klantenservice

Service Kenmerken
Betaalmethoden o.a. iDEAL, Paypal, creditcard en Bancontact
Verzendkosten € 3,50 tot € 25,95
Levertijd Voor 16:00 besteld, morgen in huis
Bedenktijd 30 dagen
Retourneren Op rekening van de koper

Internet bookshop klachten

De meeste webshops doen hard hun best om een zo goed mogelijke service te bieden. Helaas kan het zo zijn dat er iets verkeerds is gegaan bij jouw bestelling. Dat kan bij ieder bedrijf gebeuren waar mensen werken. Wij raden je aan om bij een Internet Bookshop klacht altijd eerst contact op te nemen met het bedrijf zelf. Lukt het niet om samen met het bedrijf er uit te komen? Dan kun je bij 123Klantervaringen je verhaal kwijt. Houd er wel rekening mee dat je dit netjes en volgens de regels doet, anders zijn wij genoodzaakt om je Internet Bookshop review te weigeren.

Internet Bookshop kortingscode

Extra korting op boeken? Het kan met een Internet Bookshop kortingscode. Om meer bezoekers aan te trekken verspreiden veel webshops code’s waarmee je kan profiteren van korting op producten. Deze code’s zijn meestal geldig op het gehele assortiment, tenzij anders aangegeven. Om een totaalaanbod aan onze bezoekers te leveren, tonen wij naast Internet Bookshop  reviews, ook alle actuele kortingsbonnen. Zo heb je alle voordelen van een bedrijf op één website. Soms zijn er regels verbonden aan een coupon, zoals een minimale besteding of dat deze alleen geldig is op een bepaalde productgroep. Ook deze regels laten wij zien op de website. Indien er een Internet Bookshop kortingscode beschikbaar is wordt deze op de website getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.

Is Internet Bookshop betrouwbaar?

Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van Internet Bookshop of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of Internet Bookshop een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen Internet Bookshop ervaring te delen met andere gebruikers.

Kan ik hier mijn eigen Internet Bookshop ervaring delen?

Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen Internet Bookshop review te delen met onze bezoekers. Je Internet Bookshop beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).

Wat voor bedrijf is Internet Bookshop?

Internet Bookshop is vooral actief in de categorie Boeken kranten en tijdschriften. Het kan zo zijn dat Internet Bookshop ook actief is in andere sectoren.

Wordt mijn Internet Bookshop review geplaatst?