Douglas ervaringen en reviews

10 Opmerkingen van Douglas
Toon alles Handigst Hoogste Beoordeling Laagste Beoordeling Uw recensie toevoegen
  1. 2.6
    Bestelgemak
    50
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    50
    Verzending
    100

    Nou ik ben normaal heel tevreden. Maar kreeg net me pakketje binnen en de lippenstift van jeffree star zat letterlijk open ik wou na de kleur kijken en het product was gewoon open (dat dingetje waar je aan draait om de lipgloss mee op te brengen). Vindt ik echt slecht.
    Want het hoort dicht te zitten.

    Lees meer...
    + Pluspunten: De verzending was snel.
    - Minpunten: Product was open, hoort niet als een product open zit, hoe sneller het minder goed is. En wie weet wat er mee gebeurd is voordat dhl het binnen heeft gekregen.
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  2. Giftset van Ritual besteld. Op moment van bestellen gold een korting van 25% die niet werd verwerkt. Nog de zelfde dag werd de prijs aangepast en met 25% verlaagd. Ik had al wel de normale prijs betaald.
    Telefonisch contact met de klantenservice kan niet. Verbinding wordt vanwege de drukte verbroken. Op e-mail en contactformulier wordt niet gereageerd. Waardeloos.
    Het is beter om rechtstreeks in de winkel van Douglas of Ritual te kopen.
    Contact is tot dusver niet geregeld. Gen reactie > 10 dagen.

  3. 2.75
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    40
    Prijs/Kwaliteit
    40
    Verzending
    40

    Verschillende producten besteld bij de online winkel. Een doosje poeder van clinique (30 euro) kwam stuk aan. Bij het open maken zat ik onder de poeder. Foto’s gestuurd en gevraagd hoe ik kon retourneren en of ik een nieuwe kon krijgen. Geen reactie op dag 3, dus gebeld. De dame aan de telefoon, Lize, zei dat ik naar een dhl punt moest om de poederdoos terug te sturen. Ik kon het pakket daar gewoon heen brengen. Beweerde zelfs nog dat het een ‘minimale schade’ was, waar ik flink geïrriteerd van raakte. Ik haal me niet voor jan piet snot werk op de hals en mag voor dat geld een heel product verwachten. Aangekomen bij dhl kreeg ik te horen dat ze geen label konden aanmaken als het pakket niet aangemeld was. Dus weer terug naar huis en wederom gebeld. Kreeg nu te horen dat dhl het dan fout had gedaan, maar kreeg wel een label. Kan nu dus voor de tweede keer in de auto stappen om een kapot product terug te sturen. Ik maak alleen maar kosten zo en douglas ging het geld terug vragen bij de leverancier. Serieus! Hoe klant onvriendelijk kun je zijn! Voor mij geen douglas meer en raad deze webwinkel niet aan. De service van IC paris is een stuk beter!

    Lees meer...
    + Pluspunten: Betalen gaat makkelijk
    - Minpunten: Klantenservice is vreselijk. Zeer klant onvriendelijk. Laat klant kosten maken (2x naar dhl punt rijden en kost een hoop tijd), zodat zij het product dat zij kapot verstuurd kunnen declareren bij de leverancier.
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  4. 1.1
    Bestelgemak
    60
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    zeer slecht bedrijf; bestelling niet ontvangen; klantenservice reageert niet op klachtenformulieren en geven telefonisch geen antwoord. Verbinding wordt heel vaak verbroken omdat er geen medewerkers genoeg zijn. 18-11 besteld, nog steeds geen pakket ontvangen.

    Lees meer...
    + Pluspunten: geen kunnen ontdekken
    - Minpunten: Zeer slechte klanten service.
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  5. afgelopen donderdag een mail gestuurd over een probleem met reservering op de website. Hierna afgelopen maandag weer een mail gestuurd maar krijg geen reactie. Slechte klantenservice. In de winkel waren ze ook niet heel behulpzaam. Volgende keer loop ik toch maar door naar de concurrent.

  6. 0.85
    Bestelgemak
    0
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    50
    Verzending
    10

    Ik heb mijn Sinterklascadeautjes online besteld bij Douglas (mijn bestelling is op 26 november geplaatst) en deze is nooit aangekomen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met zowel DHL als Douglas (de eerste via messenger en de tweede via e-mail) en in beide gevallen was het een hel. Douglas reageert niet op e-mails en de lijn is altijd bezet. Ik ben erin geslaagd om met één persoon te spreken en ze vertelden me dat ze een “onderzoek met DHL” moesten starten omdat het pakket zogenaamd met succes is afgeleverd en dat ik een week moet wachten om antwoord te krijgen. Uiteindelijk antwoordt DHL mij enkele dagen na mijn berichten en eerst zeiden ze dat ze een “onderzoek” zouden starten en na weken als antwoord op mijn toenemende hoeveelheid ongemak en berichten zeiden ze (DHL) dat het “onderzoek” voorbij was en dat ik contact zou zijn met Douglas, meer niet, allemaal super geheim blijkbaar. Dezelfde dag belde ik voor de tweede keer naar Douglas (na verschillende pogingen van communicatie en het niet beantwoorden van e-mails) en ze vertelden me dat ze wat “ongebruikelijk” verkeer hadden, zodat ze niet konden aanzetten tot het “onderzoek” na mijn vorige telefoontje dus moesten ze op dat moment het “onderzoek” met DHL starten. Daardoor ietwat verbaasd vroeg ik opnieuw aan DHL of hun onderzoek voorbij was en ze bevestigden het dus … DOUGLAS loog tegen me. Douglas online is een louche en inefficiënt bedrijf. KOOP NIET ONLINE. Tot op hedene (27 december) heb ik GEEN ENKELE oplossing voor mijn probleem. Ik heb 160 euro aan cadeaus voor mijn familie uitgegeven en ik heb ze niet ontvangen, maar het ergste van dit alles is het gebrek aan communicatie en het gevoel ongestraft beroofd te zijn en respectloos behandeld te worden. Dat terwijl ik inmiddels uren bezig ben met bellen, mailen enzovoort.

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  7. 1
    Bestelgemak
    40
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    40
    Verzending
    0

    Pakket dat binnen 1 werkdag geleverd zou worden is er na 1,5 week nog niet, track & trace link werkt niet. Al 3x gemaild maar geen enkele reactie. Ontzettend slechte service.

    Lees meer...
    + Pluspunten: Goede prijs voor produkt
    - Minpunten: Bestelling niet bezorgd Track & Trace werkt niet Klantenservice reageert totaal niet
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
    • Heel slecht! Bestelling geplaatst op 28.01 als verjaardagscadeu met een kaart erbij. 1 week later heb ik ze gemaild dat ik nogsteeds niks had ontvangen, geen reactie gekregen op de mail (voor wat heb je dan een klantenservice?). En dan wordt vandaag 10.02 mij bestelling geannuleerd met de domste reden. Dat ze niks hebben kunnen afschrijven van mijn bank, terwijl ik nooit mijn bank details met ze heb gedeeld! Ik had de optie gekozen om te betalen en afhalen in de winkel. Als jullie iets niet kunnen leveren dan zeg je dat gewoon op tijd en laat je iemand niet wachten om dan met een leugen te komen 2 weken later!

  8. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Bestelling door Douglas geannuleerd, op dezelfde dag als bestelling.
    Artikel zogezegd niet voorradig, maar blijft wel te koop staan op de site.
    Meer dan 10 telefoons (noodgedwongen internationaal telefoonverkeer) en heel wat loze beloften (5 werkdagen, 10 werkdagen, 3 werkdagen, …) later nog steeds geen terugbetaling
    Telefoniste (naam op vraag verkrijgbaar door Douglas) gooit de telefoon dicht en weigert nog op te nemen
    Klantendienst onmogelijk te bereiken gedurende een volledige dag.
    Na 25 dagen nog steeds geen terugbetaling voor een annulering door Douglas zelf
    Malafide organisatie?
    Of slecht werkende interne procedures?
    Ik voel me in ieder geval zwaar bekocht.

    Lees meer...
    + Pluspunten: Alles lijkt vlot te werken, tot de bestelling nog dezelfde dag van bestellen door Douglas zelf geannuleerd wordt...
    - Minpunten: Klantendienst onvriendelijk en onbereikbaar Beloftes over termijnen terugbetaling worden niet nageleefd
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  9. Heel slecht! Bestelling geplaatst op 28.01 als verjaardagscadeu met een kaart erbij. 1 week later heb ik ze gemaild dat ik nogsteeds niks had ontvangen, geen reactie gekregen op de mail (voor wat heb je dan een klantenservice?). En dan wordt vandaag 10.02 mij bestelling geannuleerd met de domste reden. Dat ze niks hebben kunnen afschrijven van mijn bank, terwijl ik nooit mijn bank details met ze heb gedeeld! Ik had de optie gekozen om te betalen en afhalen in de winkel. Als jullie iets niet kunnen leveren dan zeg je dat gewoon op tijd en laat je iemand niet wachten om dan met een leugen te komen 2 weken later!

Laat een reactie achter

Uw totale score

€€ korting bij Douglas
Skincare
Op zoek naar je favoriete artikelen voor parfums, huidverzorging, haar of make-up? Wil je bovendien bij een gerenommeerde parfumerie online inkopen? Kijk dan eens op Douglas.nl. Dit bedrijf heeft namelijk zowel een grote hoeveelheid winkel verspreid door heel Nederland als een super online winkel. Hier koop je eenvoudig alle producten online die je normalerwijze in de winkel koopt.

Zo koop je onder andere geuren, verzorging, make-up, haar artikelen en accessoires in de webshop. Denk hierbij aan huidverzorging, voetverzorging, parfums en shampoos. Verder vind je in de webshop ook artikelen zoals sieraden, tassen, bad textiel en zelfs kaarsen. Op de overzichtelijke website vind je al deze artikelen snel door je wens in de zoekbalk in te geven of door op de juiste categorie te klikken.

Verder zie je ook in één oogopslag alle tips, trends en aanbiedingen. Zodoende weet je bijvoorbeeld direct wat de top 10 herengeuren zijn of wat je het beste voor je gezichtshuid aanschaft tijdens koude en gure winters. Met al deze informatie kies je een eenvoudig een geschikt product voor bijvoorbeeld een droge- of bleke huid.

Douglas is meer dan alleen een parfumerie

In de Douglas webshop koop je ook nog eens de bekende merken tegen scherpe prijzen. Denk hierbij aan merken zoals Chanel, Hugo Boss, Clinique, Micheal Kors en Biotherm. Met de aanwezigheid van dergelijke merken weet je dat je altijd verzekerd bent van kwaliteit ongeacht het artikel wat je koopt. Daarnaast is de keuze reuze waardoor er altijd bij zit wat je zoekt. Douglas claimt namelijk het grootste beauty-assortiment te bezitten van Nederland en België.

Het grote voordeel van de Douglas webshop is dat je de deur niet uit hoeft om je favoriete cosmetica aan te schaffen. Daarnaast worden je producten binnen 24 uur bezorgt als je voor 22:00 bestelt. Met deze rappe levering zit je nooit te lang zonder essentiële verzorgingsartikelen. Verder is de levering altijd gratis en krijg je altijd 2 samples bij je levering. Op deze manier leer je zonder de winkel te bezoeken toch nieuwe artikelen kennen, die je in het vervolg wellicht deel van je bestelling kan maken. Bovendien kun je als je ontevreden bent of denkt dat je toch niet het juiste product hebt gekocht, je bestelling gratis retourneren.

Wij adviseren onze bezoekers om altijd Douglas ervaringen te lezen van consumenten die eerder een aankoop hebben gedaan. Als potentiële koper weet je direct waar je aan toe bent en heb je inzicht in of het bedrijf haar klanten netjes behandeld. Op 123Klantervaringen bieden wij jou de mogelijkheid om een Douglas review achter te laten of die van anderen te lezen. Zo zie jij eenvoudig alle ervaringen en reviews om een weloverwogen keuze te maken.

Is Douglas betrouwbaar?

Voordelen parfum en verzorgingsproducten bestellen bij douglas.nl:

  • Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (10005918)
  • Adresgegevens staan weergegeven op de website (St. Annastraat 265, 6525 GR Nijmegen)
  • Tientallen winkels verspreid door heel Nederland
  • Grote naamsbekendheid
  • Gratis walk-in service in iedere winkel: make-up bijwerken, huidanalyse en wenkbrauwen bijwerken
  • o.a. 10% korting en punten sparen met de Douglas Beauty Card

De Douglas klantenservice

Service Kenmerken
Betaalmethoden o.a. iDEAL, PayPal, creditcard en Bancontact
Verzendkosten Gratis
Levertijd Voor 22:00 besteld, morgen in huis
Bedenktijd 14 dagen
Retourneren Gratis

Douglas klachten

Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets mis gaat bij een bestelling, er werken immers mensen, en waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden. Wij adviseren bezoekers om bij problemen altijd eerst contact op te nemen met de webshop waar jij een aankoop hebt gedaan. Over het algemeen doet een webshop haar best om problemen zo efficiënt mogelijk op te lossen. Lukt het niet met de webshop en heb je toch een Douglas klacht? Dan kun je hier je ervaring achterlaten. Houd je wel aan de richtlijnen die wij hebben opgesteld. Als jouw Douglas review in strijd is met onze regels, dan kunnen wij jouw bericht weigeren of aanpassen.

Douglas kortingscode

Wil jij parfum, make-up en andere verzorgingsproducten kopen met extra korting? Dat is mogelijk met een Douglas kortingscode. Op 123Klantervaringen bieden wij naast reviews, ook de mogelijkheid om meer te weten te komen over het bedrijf én alle actuele acties. Zo heb je alles eenvoudig op één plek. De codes zijn over het algemeen geldig op het gehele assortiment. Mochten er speciale voorwaarden zijn dan tonen wij dat ook op de website. Indien er een Douglas kortingscode beschikbaar is wordt deze op de website getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.

Douglas
2.9 Totale Score
6 recensies
Uw recensie toevoegen
Bestelgemak
4.3
Klantenservice
1.3
Prijs/Kwaliteit
3.3
Verzending
2.8

Is Douglas betrouwbaar?

Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van Douglas of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of Douglas een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen Douglas ervaring te delen met andere gebruikers.

Kan ik hier mijn eigen Douglas ervaring delen?

Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen Douglas review te delen met onze bezoekers. Je Douglas beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).

Wat voor bedrijf is Douglas?

Douglas is vooral actief in de categorie Parfumerie. Het kan zo zijn dat Douglas ook actief is in andere sectoren.

Wordt mijn Douglas review geplaatst?

Wanneer een review in strijd is met onze regels dan behouden wij het recht om de review niet te publiceren. Bijvoorbeeld bij grof taalgebruik of negatieve reviews die geplaatst zijn via een proxy.

123Klantervaringen
Logo