Alles Nuttigst Hoogste Beoordeling Laagste Beoordeling Schrijf een review
    Klantenservice
    90
    Prijs/Kwaliteit
    80
    Verzending
    90

Meestal zit tussen de daily deals wel wat interessants. De code’s worden meteen naar je mail verstuurd en ik heb de klantenservice nooit nodig gehad. Wat mij betreft een prima shop dat geloof ik ook al heel lang bestaat.

Lees meer...
    + Positieve Punten: snelle verzending goede deals
    Nuttige Review (5) Geen Nuttige Review (0)Je hebt al gestemd
  2. 4.75
    Bestelgemak
    90
    Klantenservice
    90
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

Soms hebben ze zeer scherpe aanbiedingen, maar je moet wel eerst goed vergelijken.

Lees meer...
    + Positieve Punten: Keys worden direct verzonden
    Nuttige Review (1) Geen Nuttige Review (0)Je hebt al gestemd

Schrijf jouw beoordeling

Eindscore

CDKeys.com is een platform waar je unieke serial numbers voor games, gift cards, memberships en season passes kunt kopen voor PC en spelcomputers. Het hoofddoel is om serial keys van games te verkopen, waardoor je een digitale versie van de game hebt. Hierdoor kun je direct na aankoop de game spelen en hoef je niet te wachten totdat je deze fysiek ontvangt. Daarnaast zijn de keys vaak stukken goedkoper dan dat je het spel fysiek in de winkel koopt. Op de website van CDKeys kun je een keuze maken voor welke platform je een game wilt kopen. Momenteel worden de bekendste platformen ondersteund: PC, Playstation, Xbox en Nintendo. CDKeys.com koopt de gamekeys in bulk in en kan zo de prijzen laag houden. Als je tot aankoop overgaat ontvang je direct de code in je mail en kan je direct het product activeren wat je hebt aangekocht. Als het iets langer duurt dan voert CDKeys toevallig bij jouw bestelling een fraude check toe.

Betaling gaat eenvoudig via bekende betaalmethoden, zoals iDEAL, PayPal en creditcard. Voor het gebruik van deze methoden worden geen extra kosten gerekend. Naast gamekeys kun je ook verschillende andere digitale producten aanschaffen in de webstore. Denk hierbij aan Playstation Plus memberships, die over het algemeen goedkoper zijn dan in de winkel. Of Xbox live points of membership, waarbij je extra kortingen krijgt. In de deals sectie vind je game keys met kortingen die kunnen oplopen tot wel 50% en is gericht op alle platformen. In de coming soon sectie vind je de games die binnenkort verwacht worden. Hier zie je de nieuwste titels voor scherpe prijzen.

Iets interessants gezien bij CDKeys? Het is altijd belangrijk om eerst even de ervaringen en reviews van anderen te lezen. Zo weet je direct waar je aan toe bent, hoe er met problemen wordt omgegaan en of de website wel betrouwbaar is. Op 123Klantervaringen staat een overzicht van recensies van klanten die al eerder ervaring hebben gehad met CDKeys. Zo lees je super makkelijk ervaringen van andere consumenten, die geschreven zijn door consumenten zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw CDKeys review te laten lezen.

Is CDKeys betrouwbaar?

Voordelen game key kopen bij CDKeys.com:

• Direct de serial code in je mailbox
    • Uniek systeem om code’s aan te leveren
    • Goedkope game’s, memberships en andere producten
    • Helpdesk die voor je klaar staat
    • Internationale webshop, maar makkelijk betalen met iDEAL

De CDKeys klantenservice

ServiceKenmerken
    Betaalmethodeno.a. iDEAL, Paypal en Credit Card
    VerzendkostenGratis
    LevertijdDirect in je mailbox

CDKeys kortingscode

Er is altijd een CDKeys coupon beschikbaar waarmee jij profiteert van 5% korting op alle games, memberships en giftcards. Wat je hiervoor moet doen vind je onder de grote rode knop aan de rechterkant. Ook al zijn de prijzen erg aantrekken, 5% korting is zeker mooi meegenomen. Mochten er hogere kortingscodes beschikbaar zijn dan plaatsen wij deze ook. Wij houden de website en nieuwsbrief nauwlettend in de gaten en updaten deze pagina regelmatig. Bij 123Klantervaringen plaatsen wij ook direct alle beschikbare kortingscodes, zodat je niet alleen alle ervaringen bij de hand hebt, maar ook alle voordelen. Indien er een CDKeys kortingscode beschikbaar is wordt deze hieronder getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.

Profiteer direct van 5% korting bij CDKeys.com

CDKeys
    9.2 Score