Camera Tweedehands ervaringen en reviews

1 Reactie van Camera Tweedehands
  1. Omdat ik niet steeds mijn lenzen wou wisselen van mijn Nikon d850 zocht ik eigenlijk een 2e camera ,maar ja geld kun je maar een keer uitgeven ,vond nieuwe eigenlijk wel weer veel geld ,lang verhaal kort te maken kwam uit bij camera tweedehands, Had een vraagje over bepaald model werd netjes beantwoord, en zo de beslissing genomen om hem te bestellen ,er was niets overdreven door de verkoper aan de telefoon, Hij werd keurig en goed verpakt verzonden , ik weet nu mijn volgende aankoop is weer bij camera Tweedehands

Laat een reactie achter

Uw totale score

De websitenaam kon niet specifieker zijn. Op Camera-tweedehands.nl koop je tweedehands camera artikelen. Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om je oude camera’s en lenzen aan het bedrijf te verkopen. De webshop handelt in A-merken als Nikon, Sony, Canon, Olympus en Fujifilm.

Camera Tweedehands verkoopt gebruikte spiegelreflex- en systeemcamera’s

Alle artikelen kun je zowel in de webshop kopen als in de showroom in Waardenburg in Gelderland. Daar maak je eenvoudig een afspraak en word je geholpen door uitstekend personeel. Zij helpen je bijvoorbeeld bij het kiezen van de juiste spiegelreflex- of systeemcamera. Beide vind je in grote hoeveelheden bij Camera-tweedehands.nl. Verder vind je er ook altijd een grote collectie lenzen in de webshop.

De camerawinkel bekijkt alle producten die je inlevert zorgvuldig. De medewerkers schroeven het apparaat open en repareren waar nodig. Daarna maakt het personeel alles grondig schoon en schroeft het apparaat weer dicht. Vervolgens kun jij dit product in de winkel of de webshop kopen. Het mooie hiervan is dat jij een product in goede staat tegen een scherpe prijs kan aanschaffen.

Maar dat is nog niet alles. Het is namelijk goed mogelijk dat je je zorgen maakt over de kwaliteit van een tweedehands product. Het is daarom mooi dat je op Camera-tweedehands altijd 6 tot 24 maanden garantie krijgt. Verder maakt het bedrijf zelf haar productfoto’s. Zodoende zie je direct hoe je aankoop er uit ziet en wat voor beschadigingen erop aanwezig zijn. Deze neemt de webshop ook mee in haar productomschrijvingen. Het resultaat hiervan is dat jij zorgeloos een nieuwe camera aanschaft.

Camera-Tweedehands ervaringen zijn zeer positief

Tot slot blinkt de Gelderse webwinkel uit met een snelle levering en gratis verzending bij een besteding van 300 euro of meer. Daarnaast verzendt het bedrijf producten door heel Europa.

Mocht je nu nog steeds niet overtuigd zijn van de kwaliteit van Camera-tweedehands, dan kun je rustig de beoordeling op de website bekijken. De Camera-Tweedehands ervaringen wordt namelijk beoordeeld met een 9.5 uit 10 met meer dan 800 reviews. Hiermee weet je zeker dat je niet voor verrassingen komt te staan.

Heb je iets gezien bij Camera Tweedehands? Check altijd even de ervaringen en reviews van mensen die hier eerder een aankoop hebben gedaan. Zo kun je gemakkelijk bepalen of Camera Tweedehands voor jou betrouwbaar is en interessant is om een aankoop te doen. Op 123Klantervaringen kunnen bezoekers hun review achterlaten en zo heb jij een eenvoudig overzicht van alle Camera Tweedehands beoordelingen. Lees eenvoudig ervaringen van andere klanten, die geschreven zijn door bezoekers zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw Camera Tweedehands review te laten lezen.

Is Camera Tweedehands betrouwbaar?

Voordelen digitale spiegelreflexcamera’s, systeemcamera’s en objectieven bestellen bij Camera-tweedehands.nl:

• Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (57002126)
  • Adresgegevens staan weergegeven op de website (De Vergt 6, 4181RA Waardenburg)
  • Betaal niet de volle prijs door camera’s tweedehands aan te schaffen
  • Altijd garantie op alle producten
  • Koopt ook camera apparatuur in
  • Showroom in Waardenburg
  • Webwinkel KEUR

De Camera Tweedehands klantenservice

Service Kenmerken
Betaalmethoden o.a. iDEAL, Paypal, creditcard en Bancontact
Verzendkosten Gratis vanaf € 300, anders € 8,60
Levertijd Binnen 24 uur
Bedenktijd 14 dagen
Retourneren Op rekening van de koper

Camera Tweedehands klachten

De meeste webshops doen hard hun best om een zo goed mogelijke service te bieden. Helaas kan het zo zijn dat er iets verkeerds is gegaan bij jouw bestelling. Dat kan bij ieder bedrijf gebeuren waar mensen werken. Wij raden je aan om bij een Camera Tweedehands klacht altijd eerst contact op te nemen met het bedrijf zelf. Lukt het niet om samen met het bedrijf er uit te komen? Dan kun je bij 123Klantervaringen je verhaal kwijt. Houd er wel rekening mee dat je dit netjes en volgens de regels doet, anders zijn wij genoodzaakt om je Camera Tweedehands review te weigeren.

Camera Tweedehands kortingscode

Extra korting op tweedehands camera’s en lenzen? Het kan met een Camera Tweedehands kortingscode. Om meer bezoekers aan te trekken verspreiden veel webshops code’s waarmee je kan profiteren van korting op producten. Deze code’s zijn meestal geldig op het gehele assortiment, tenzij anders aangegeven. Om een totaalaanbod aan onze bezoekers te leveren, tonen wij naast Camera Tweedehands reviews, ook alle actuele kortingsbonnen. Zo heb je alle voordelen van een bedrijf op één website. Soms zijn er regels verbonden aan een coupon, zoals een minimale besteding of dat deze alleen geldig is op een bepaalde productgroep. Ook deze regels laten wij zien op de website. Indien er een Camera Tweedehands kortingscode beschikbaar is wordt deze op de website getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.

Is Camera Tweedehands betrouwbaar?

Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van Camera Tweedehands of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of Camera Tweedehands een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen Camera Tweedehands ervaring te delen met andere gebruikers.

Kan ik hier mijn eigen Camera Tweedehands ervaring delen?

Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen Camera Tweedehands review te delen met onze bezoekers. Je Camera Tweedehands beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).

Wat voor bedrijf is Camera Tweedehands?

Camera Tweedehands is vooral actief in de categorie Elektronica. Het kan zo zijn dat Camera Tweedehands ook actief is in andere sectoren.

Wordt mijn Camera Tweedehands review geplaatst?