Blokker ervaringen en reviews

14 Opmerkingen van Blokker
Toon alles Handigst Hoogste Beoordeling Laagste Beoordeling Uw recensie toevoegen
  1. 5
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    100
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

    Blokker blijft mijn favoriete winkel om gewoon even langs te gaan of de folder te bekijken. Sinds de webshop bekijk ik eerst het product in de winkel en bestel ik het online met een kortingscode (als die beschikbaar is). Ik hoop echt niet dat de Blokker onderdoor gaat aan het faillissement en hoop dat deze winkel en webshop nog lang zal bestaan.

    Lees meer...
    + Pluspunten: Echte winkel en webshop Folder in de bus met aanbiedingen Aardig en goed gekozen personeel
    Nuttig(2) Niet nuttig(1)U hebt al gestemd
    • Nadat mijn steelstofzuiger binnen een half jaar kapot was gegaan heb ik een Blokker cadeaubon van €138 gekregen. Toen ik online een andere steelstofzuiger wilde kopen is er een storing geweest die maar zelden voorkomt volgens Jessica. Nu is mijn Blokker cadeaubon leeg en ben al een maand bezig dit tegoed terug te krijgen. Ik ben bang dat ik erna kan fluiten. MISSCHIEN ZIJN ER MEER MENSEN MET DIT PROBLEEM???

      • Blokker eigen merk zeer slechte service. Sturen je naar Handyman en Handyman kan er 0,0 000mee. Zoals velen ben ik ook gedupeerd. Dan voor een onderdeel telkens een andere site doorgeven.? Jammer voor het prettige winkelpersoneel. Die zijn en worden ook de dupe van helaas!

  2. Nog nooit zo’n slechte webshop gezien! Gister een airco besteld voor mijn bejaarde ouders i.v.m. de hittegolf.
    Zou vandaag geleverd worden, maar geen airco! Bellen naar het servicenummer, zou binnen 10 minuten geholpen worden, heb 20 minuten in totaal in de wacht gezeten. Zeggen ze dat er een landelijke storing in het systeem is en dat er ook een storing in het depot is. In het systeem staat mijn airco nog steeds in de winkelwagen, dat ik nog moet betalen, maar de €500 was gister al wel van mijn rekening af! Ze hebben geen idee of ik mijn airco krijg en met een beetje geluk zou ik mijn geld over 3 dagen terug kunnen hebben zei de dame aan de telefoon. 3 Dagen???!! Ik heb het geld nu nodig om ergens anders een andere airco te kopen. Hoe rijk denken ze dat ik ben? Dat ik vandaag nog eens €500 kan betalen voor een andere airco en dan afwachten of ik van hun over 3 dagen misschien mijn geld terug krijg?
    De eerste en meteen ook de allerlaatste keer dat ik iets bij Blokker bestel. Wat een bende!!!! Ik raad het iedereen af!

  3. 3.1
    Bestelgemak
    70
    Klantenservice
    50
    Prijs/Kwaliteit
    60
    Verzending
    70

    In de nieuwe Blokker folder staat een Senseo type HD6553 voor 39 euro.
    Gelijk naar de Blokker winkel gegaan toen deze open was. Antwoord uitverkocht! Nog 5 filialen gebeld, ook geen Senseo aanwezig.
    Naar Blokker klantenservice gebeld, antwoord: vervelend, maar na ruggespraak we kunnen niets doen.
    Ik vind dit een vreemde gaan van zaken, dit is al de tweede keer dat mij dit overkomt.
    Eerste keer met de Karcher raamwisser, stond ook in de folder eind juni. Ik naar de winkel, meneer uitverkocht, we hebben er maar twee gehad.
    Blokker adverteert met een artikel in de folder en vervolgens is het niet of nauwelijks beschikbaar.

    Daarna nog diverse keren gebeld met Blokker, mailtjes gestuurd. Steeds antwoord, we hebben het teruggekoppeld naar de verkoop. Uiteindelijk is het resultaat Blokker doet NIETS voor u. Nee Blokker is niet zo klantvriendelijk als bijv. Coolblue, de Gamma of de Karwei. Die leveren wel een folderartikel na voor de folderprijs en bellen je dan ook nog netjes als het binnen is.
    Ik ga dus NOOIT meer naar de Blokker!!!. Samengevat WAARDELOZE SERVICE bij Blokker en dat lees je dus ook in de andere recensies.

    Lees meer...
    Nuttig(3) Niet nuttig(1)U hebt al gestemd
  4. 5
    Bestelgemak
    100
    Klantenservice
    100
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    100

    Op 15 februari j.l een Philips KZA Grind BR HD7767/00 koffieapparaat gekocht. Helaas na enkele weken begaf de molen het. er kwam een brommend geluid uit. Ik heb het apparaat mee naar het Blokker filiaal in Ulft meegenomen en uitgelegd wat er aan de hand was. Enkele aluminium delen zaten in het filter, waarschijnlijk van de molen waardoor deze het begaf. Zonder problemen kreeg ik een nieuw exemplaar uit de winkel mee. Tevens ging de garantie weer opnieuw in. Blokker weet hoe het hoort, service gericht en vriendelijk en behulpzaam personeel. Daarom komen wij al jaren bij Blokker. Top!

    Lees meer...
    Nuttig(1) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  5. 0.25
    Bestelgemak
    0
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    0

    Waardeloos bedrijf ik bestel wat en het is er niet ,nou dan krijg je je geld terug ! Dus niet ik wacht al bijna een maand en ik ben niet de enige . Dezelfde dag kreeg ik te horen dat het er niet is en niet meer komt het is maar 35 euro maar het gaat om het principe. misschien heb ik het geld wel ergens anders voor nodig ze geven niet thuis en blokken je gewoon .dit is niet normaal dat ze je geld afpikken .

    Lees meer...
    Nuttig(1) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  6. 1.75
    Bestelgemak
    60
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    70
    Verzending
    0

    Een strijkplank besteld bij Blokker. Niet geleverd en geen geld terug
    Een strijkplank besteld bij Blokker.
    Zou binnen 2 dagen worden geleverd via de winkel in winkelcentrum De Koperwiek. De levering van de strijkplank is door Blokker zelf gecanceld omdat de voorraad op was. Geen enkel bericht ontvangen van Blokker. Geprobeerd via de winkel geld terug te krijgen van de koop, echter dat mogen ze niet van het management. Via de klantenservice moeten we zelf de betaling terug vragen. Volgens de klantenservice zou dat maximaal binnen 10 dagen worden teruggestort.Veel bureaucratie dus. Nu 14 dagen later nog steeds geen geld teruggestort gekregen. Ze zeggen elke keer dat een spoedige terugbetaling wordt geregeld, maar zeggen niet wanneer er wordt teruggestort. Ik heb inmiddels besloten om niets meer te kopen bij Blokker. Wat een gepruts wordt hier geleverd
    Jaap Blokker, de founder van Blokker, zou zich in zijn graf omdraaien als hij dit soort berichten zou lezen

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  7. via blokker een rolgordijn besteld voor buiten welke zij via vidaxl leveren. Dit laten bezorgen en toen bleek dat het gordijn geen 2.00 x 270 is zoals staat vermeld doch 1,83. Meld dit om het terug te sturen , krijg alle info daarvoor, stuur het terug en daarna meerdere mails eraan gericht naar vida xl en zij zeggen je moet voor je geld bij blokker zijn en blokker op zijn beurt zegt je moet bij vida xl zijn. nu een maand verder en nog steeds me geld niet terug dus voor mij nooit meer iets bij webshop blokker bestellen gaat om bijna 90 euro.

  8. Nadat mijn steelstofzuiger binnen een half jaar kapot was gegaan heb ik een Blokker cadeaubon van €138 gekregen. Toen ik online een andere steelstofzuiger wilde kopen is er een storing geweest die maar zelden voorkomt volgens Jessica. Nu is mijn Blokker cadeaubon leeg en ben al een maand bezig dit tegoed terug te krijgen. Ik ben bang dat ik erna kan fluiten. MISSCHIEN ZIJN ER MEER MENSEN MET DIT PROBLEEM???

  9. 2
    Bestelgemak
    60
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    80
    Verzending
    10

    Gisteren een friteuse besteld, zou vandaag geleverd worden. Maar helaas, toch niet. Bij navraag bij klantenservice een standaard riedeltje over storing …. Maar annuleren om vervolgens er gewoon een te kopen in een winkel (is tenslotte geen exclusief artikel) gaat niet. Moet de levering weigeren en dan, nadat alles verwerkt is dus ooit …., krijg je je geld terug. Niet klantvriendelijk en m.i. onrechtmatig. Want ze plegen contractbreuk, we hebben een overeenkomst die ze 1zijdig niet nakomen!

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  10. 2.5
    Bestelgemak
    90
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    90

    Zaterdag senioren telefoon bij Blokker besteld. gaat om Bea-Fon SL860s Touch met gratis L-mobi jaarbundel. Geheel keurig bevestigd gekregen via Dechardon. nl met logo van Blokker op bevestiging. Donderdag 11-11 toestel toegestuurd gekregen zonder Sim kaart en belbundel. Vervolgens verschuild Dechardon zich achter Blokker en Blokker achter Dechardon. “niemand” kan hier iets aan doen! Dechardon verschuild zich achter artikelnummers die door “iemand” fout ingevoerd zouden zijn. Enige dat men wil doen is artikel retour nemen. Toen ik ze telefonisch aansprak op verantwoording kreeg ik te horen dat ik onredelijk was. Kortom uiters onbetrouwbare club!

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  11. 1
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    50

    Tijdens opzetten stellingkast blijkt een onderdeel niet te deugen (gaatjes ontbreken in ijzeren frame (staafje) waardoor tussensteun niet geplaatst kan worden). Hele kast staat verder… Blokker geeft aan dat ik enkel of €6 kan terugkrijgen, of de hele kast retour kan sturen…. Dat betekent dat ik én de kast uit elkaar moet halen, én een verpakking moet hebben die inmiddels kapot is én ik het hele pakket naar een PostNL punt moet brengen. Na een mail van mij met de vraag om een andere oplossing die minder buitenproportioneel is (bijvoorbeeld het ijzeren staafje terugsturen en dus ruilen voor een ander ijzeren staafje en dan het pakket waaruit het goede staafje komt als ondeugdelijk beschouwen) of een andere oplossing die voor beide partijen tevredenstellend is, meldt men mij opnieuw dat ik de kast of kan terugsturen of dat ik €6 terug kan krijgen. Geen enkele flexibiliteit dus. Erg jammer, want als ik deze hele kast terugstuur en een andere bestel dan heeft dat precies hetzelfde effect…… de klant dus buitenproportioneel belasten zodat deze het ondeugdelijke product niet terugstuurt. Eens maar nooit meer

    Lees meer...
    + Pluspunten: Geen
    - Minpunten: Zie omschrijving
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  12. 0.6
    Bestelgemak
    50
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    0
    Verzending
    0

    Vandaag bij Blokker geweest voor een slechte Roblox kaart van 10 euro. Geen service, na verwijzing naar verkeerd nummer, verwijzing naar nummer van 1 euro per minuut. Zeer slechte service helaas!

    Lees meer...
    - Minpunten: Geen service, na verwijzing naar verkeerd nummer, verwijzing naar nummer van 1 euro per minuut. Zeer slechte service helaas!
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd

Laat een reactie achter

Uw totale score

Blokker is één van de bekendste winkelketens van Nederlands bodem dat opgericht werd in 1896. Van origine heette dit bedrijf geen Blokker, maar De goedkope IJzer- en Houtwinkel, dat erg populair was en snel groeide. De naam Blokker is ontstaan sinds de fusie met de Gebroeders Blokker, waarna er gekozen werd om onder die naam verder te gaan met een landelijke winkelketen. Vandaag de dag weet iedereen je te vertellen wat de Blokker is en waar het dichtstbijzijnde filiaal te vinden is. Het bedrijf is niet alleen gegroeid qua naamsbekendheid, maar heeft het assortiment ook flink uitgebreid. Naast huishoudelijke producten wordt er ook elektronica en tuinartikelen verkocht. Iedere week kun je weer de nieuwste acties en aanbiedingen vinden in de Blokker folder dat wekelijks op je deurmat valt. Het bedrijf kon natuurlijk niet meedraaien met enkel fysieke winkels en heeft sinds een ruime tijd ook haar eigen webshop met een eigen distributiecentrum. Voordeel van online bestellen is dat orders boven de 25 euro gratis thuisbezorgd worden en dat je gratis kunt retourneren binnen 30 dagen. Mocht je het product toch liever in het echt willen zien kun je altijd langs één van de filialen gaan.

Is de Blokker failliet?

In 2017 is de keten regelmatig in het nieuws geweest doordat het moederbedrijf van Blokker meer kosten heeft dan inkomsten. Blokker heeft besloten om meer dan 100 winkels in Nederland en België te sluiten. Dit betekent uiteraard niet direct dat de Blokker failliet is. Door het sluiten van vestigingen kan er meer gefocust worden op vestigingen die een goede omzet draaien. Ondanks dat Blokker onlangs nog een vernieuwd logo heeft gekregen en een ander imago, is het toch anders uitgepakt dan men dacht. De verbouwing van de 450 filialen hebben natuurlijk hoge kosten met zich meegebracht. Of het faillissement van de Blokker doorzet kunnen wij je niet vertellen, maar het staat wel een stuk beter in de markt dan bijvoorbeeld V&D. Daarnaast loopt de webshop met meer dan 35 000 artikelen nog goed en als de focus daarop gelegd kan worden, kan dit alleen maar stijgen.

Iets interessants gezien bij Blokker? Het is altijd belangrijk om eerst even de ervaringen en reviews van anderen te lezen. Zo weet je direct waar je aan toe bent, hoe er met problemen wordt omgegaan en of de website wel betrouwbaar is. Op 123Klantervaringen staat een overzicht van recensies van klanten die al eerder ervaring hebben gehad met Blokker. Zo lees je super makkelijk ervaringen van andere consumenten, die geschreven zijn door consumenten zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw Blokker review te laten lezen.

Is Blokker betrouwbaar?

Voordelen bestellen bij Blokker.nl:

  • Hoge naamsbekendheid
  • Fysieke folder via de post
  • Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel
  • Alle filiaal gegevens bij jou in de buurt staan op de website
  • Gratis verzending en retouren

De Blokker klantenservice

Service Kenmerken
Betaalmethoden o.a. iDEAL, Paypal en Mister Cash
Verzendkosten Gratis vanaf € 25, anders € 3,99 / of hoger
Levertijd 1 á 2 werkdagen
Bedenktijd 30 dagen
Retourneren Gratis

Blokker klachten

Waar mensen werken kunnen wel eens foutjes voorkomen en bij eerlijke reviews horen ook klachten. De meeste webshops doen hard hun best om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij adviseren dan ook om eerst contact op te nemen met Blokker bij problemen. Is er contact geweest en wil je toch je verhaal kwijt? Doe dit dan netjes, anders zijn wij genoodzaakt je review te bewerken of te weigeren.

Blokker kortingscode

Veel websites stellen voor een klein groepje consumenten kortingscodes beschikbaar om ze te laten profiteren van extra korting op hun aankopen. Deze codes zijn meestal geldig op het gehele assortiment of slechts een klein productgroep. Bij 123Klantervaringen plaatsen wij ook direct alle beschikbare kortingscodes, zodat je niet alleen alle ervaringen bij de hand hebt, maar ook alle voordelen. Indien er een Blokker kortingscode beschikbaar is wordt deze hieronder getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.

40% korting bij Blokker
40% korting op pannenserie Vision

Blokker
4.3 Totale Score
10 recensies
Uw recensie toevoegen
Bestelgemak
5.5
Klantenservice
3.1
Prijs/Kwaliteit
4.5
Verzending
4.2

Is Blokker betrouwbaar?

Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van Blokker of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of Blokker een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen Blokker ervaring te delen met andere gebruikers.

Kan ik hier mijn eigen Blokker ervaring delen?

Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen Blokker review te delen met onze bezoekers. Je Blokker beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).

Wat voor bedrijf is Blokker?

Blokker is vooral actief in de categorie Wonen huis en tuin. Het kan zo zijn dat Blokker ook actief is in andere sectoren.

Wordt mijn Blokker review geplaatst?

Wanneer een review in strijd is met onze regels dan behouden wij het recht om de review niet te publiceren. Bijvoorbeeld bij grof taalgebruik of negatieve reviews die geplaatst zijn via een proxy.

123Klantervaringen
Logo