Beddenreus ervaringen en reviews

15% Kortingscode
15% Kortingscode
Beddenreus
15% Kortingscode
15% Kortingscode
17 Opmerkingen van Beddenreus
Toon alles Handigst Hoogste Beoordeling Laagste Beoordeling Uw recensie toevoegen
  1. In December besteld bij beddenreus in Amersfoort bedden kussens dons dekken alles wat je nodig heb voor de bedden was voor onze B&B in Duitsland Sauerland wij werden zeer goed en netjes geholpen alles was voor elkaar ,dachten wij en gingen naar Duitsland ze zouden alles bezorgen op de gewenste Datum 12 Maart 2019
    dus dachten dat alles wel goed zat tot 2dagen voor dat het bezorgd zou worden per mail te horen kregen dat ze het niet konden bezorgen in Sauerland nou ik werd mij toch een partij boos wat de fok niet bezorgen alles was geregeld en wij zouden 15maart open gaan met onze B&B wat nu wij mail sturen en zelfs gebeld was een mis verstand wat een misverstand wij kunnen nu niet open en de Gasten moet ik dan maar zeggen u kan niet komen want wij hebben geen bedden tot heden nog steeds niet opgelost door beddenreus niks meer Gehoord kost ons een week aan geld hals over kop andere bedden moeten kopen in ja wel Duitsland wie betaald nu mijn week Gasten?/ we zijn nog steeds Heel erg Boos wat u wel begrijpt hoop nog steeds op een oplossing schade vergoeding van een week van 6pers .

  2. Ontzettend slechte service. Op de website staat vermeld dat het pakket tot in de juiste ruimte geleverd wordt. In plaats daarvan wordt mijn pakket door postNL geleverd en dus alleen over de drempel gezet.

    Daarna contact opgenomen omdat ik wel 30 euro verzendkosten heb betaald en waarom de site anders aangeeft. Medewerker gaf aan dat dit duidelijk bij het product stond. Daarna andere medewerker gesproken die inderdaad aangaf dat dit er helemaal niet bij stond.

    Maar gelukkig waren ze zo aardig om mijn pakket te willen retourneren voor een schrale 75 euro. Dus: als je service verwacht, niet hier.

  3. 0.1
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    0
    Verzending
    0

    De meest slechte winkel en klantenservice ooit

    De meest slechte winkel en klantendienst waar ik ooit mee te maken heb gehad. Wist je trouwens dat Beter Bed en de Beddenreus dezelfde winkel is?
    Ik niet, daar waar het hun uit komt verwijzen ze naar elkaar.Op 29 januari 2020 werd mij een een bed geleverd die al snel ondeugdelijk bleek en waar ik media februari 2020 doorheen zakte. Nare ervaring en toen ik een beroep deed op de garantie werd mij toegezegd dat deze vele maanden later op 16 juni 2020 zou worden vervangen. Ik had geen vertrouwen meer in de constructie van dit bed en vroeg via mail aan de klantenservice om mijn geld terug of eventueel een voucher om in de winkel een bed van betere kwaliteit uit te zoeken tegen meerprijs. Geen enkele reactie. Ben vervolgens naar de woonboulevard in Utrecht gegaan om daar in overleg met de verkoper een ander bed uit te zoeken. Ene meneer Hollander stond mij te woord en stemde in met de aankoop van een beter bed als upgrade vanuit het te vervangen bed. En toen begon de ellende. Het geld van het oorspronkelijke bed zou worden teruggestort. Dat gebeurde niet. Bellen naar deze “meneer” werd niet opgenomen. Emails naar de klantenservice werd niet op gereageerd. Uiteindelijk na lang wachten iemand van de klantenservice aan de lijn, ene “Euridice”, duurde even voordat ze alles door had maar ze zou alles regelen en rechttrekken en ze zou het ook bevestigen. Niet dus, wel een bevestiging dat het nieuwe bed tegen de oorspronkelijke prijs zou worden geleverd.. Verrekening of omruil van het kapotte bed werd niet over gesproken. Vandaag weer gebeld en na lang wachten ene “Shania”aan de telefoon. Weer uitgelegd, weer alle begrip maar niks geregeld. Ik heb geëist dat ik voor het eind van de dag zou worden geïnformeerd anders zou levering van het nieuwe bed niet worden geaccepteerd.maar niks van dit alles. Ook vandaag eindelijk kunnen spreken met de verkoper dHr D. Hollander, maardie kon niks voor mij doen zonder de manager (die man is er kennelijk nooit). Kortom een gebed zonder einde, Beddenreus is naar mijn mening een grote oplichters bende overeenkomstig seats en sofa’s. Koop daar nooit wat want als er wat niet klopt ben je machteloos, tenzij je net als ik jurist bent en je ze keihard juridisch aan kan pakken wat ik zeker zal doen, bij Corendon liggen ze ook nog steeds van me wakker, wordt vervolgd.

    Lees meer...
    Nuttig(1) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  4. 2
    Bestelgemak
    80
    Klantenservice
    20
    Prijs/Kwaliteit
    40
    Verzending
    20

    Bed gekocht in de winkel in Katwijk, goed geholpen daar. Na 8 weken kwam het bed, helaas de verkeerde kleur. Bestelling, factuur, afleverbon en label op verpakking waren allemaal correct. Tijdens in elkaar zetten bleek het ook nog de verkeerde maat te zijn. Gemeld bij de klantenservice en gevraagd om zo snel mogelijk terug gebeld te worden, na 2 bezoeken en nog 2x klantenservice bellen uiteindelijk een mail gestuurd naar de klantenservice (2 weken verder inmiddels). Toen konden we wel na een dag terug gebeld worden. Het was niet mogelijk om het goede bed eerder te krijgen als de normale levertijd, als tussenoplossing een onderstel gekregen (dubbel) zodat we niet op de grond hoeven te liggen. Na 6 weken kregen we het nieuwe bed en helaas tijdens in elkaar zetten kwamen we erachter dat LT010 (lat tussen hoofd en voeteneind) zo’n 50cm te kort was ! Klantenservice weer gebeld en met nadruk gevraagd of we binnen een aantal dagen een nieuwe lat konden krijgen. Nu 1 week later nog steeds niet terug gebeld of iets gehoord, in de tussentijd zelf maar een lat gehaald bij de gamma zodat we het bed konden afmaken.
    Voor mij noooooit meer beddenreus! Er kan altijd iets mis gaan en zelfs meerdere keren echter help je klant dan en dat gebeurt niet.

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  5. 1.85
    Bestelgemak
    60
    Klantenservice
    20
    Prijs/Kwaliteit
    70
    Verzending
    0

    Hoi Beddenreus,

    ik vind het zeer aangenaam dat jullie voor 100euro de montage van een bed aanbieden. Echter, het is niet voordelig – voor ons niet, voor jullie monteurs niet – als jullie dan halve bedden leveren en de monteurs al viermaal moeten langs sturen om steeds tot de constatatie te komen dat ze de verkeerde stukken meehebben. Ook fijn dat jullie de liefste customer service dames hebben aangenomen, die al een half jaar vriendelijk zeggen dat het de volgende keer “zeker goed zal komen” omdat ze “exact neerschrijven wat er mist” en ons dan een waardebon beloven. Helaas voor ons blijkt dat telkens een leugen (en voor jullie callcenter medewerkers moet dat liegen/naïef zijn toch ook gaan wegen).

    Voor jullie portemonnee, en voor onze nachtrust, zullen we afspreken dat jullie volgende keer (I) het juiste materiaal (twee dwarsbalken (breedte) met gat ter ondersteuning van de lattenbodem, 140cm, (II) voldoende tijd voor de monteurs (minstens 45min voor de versteviging en installeren van de lades), en (III) de beloofde vergoeding (waardebon) meesturen? (En liefst niet pas over anderhalve maand?)

    Groetjes van een naïeve klant die 5 maanden geleden dacht “als ik zowel matras, lattenbodem, bed als montage bij beddenreus bestel, komt dat wel in orde”

    Marthe

    Lees meer...
    - Minpunten: onvolledige levering, tot viermaal toe (en nog steeds niet in orde)
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  6. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Op 7 december een matras gekocht met optie zelf ophalen. ik krijg te horen dat dit tussen 23 en 24 januari kan uiteindelijk bevestiging gehad dat het 3 februari klaar ligt nu is er een lockdown en mag de winkel niet open inplaats van met een oplossing komen zeggen ze dood leuk sorry we hebben geen oplossing dus zoek het maar uit.
    totaal ongepast ik heb betaald en verwacht dat er geleverd wordt en 2 maanden wachten op een matras dien ik zelf wil ophalen is absurt laat staan wachten tot de lockdown voorbij is
    Bedden reus hun klanten service is echt te slecht voor woorden

    Lees meer...
    + Pluspunten: heb er serieus geen
    - Minpunten: 1 super slechte klanten service 2 brutaal naar gasten toe aan de telefoon 3 denken niet in oplossingen 4 laten de gast maar stikken
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  7. 0.75
    Bestelgemak
    60
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    0
    Verzending
    0

    ” Beste heer/mevrouw,

    Dit is toch echt de wereld op zijn kop.

    Vanaf 18 december heeft Beddenreus mij weken lang aangegeven dat de bestelling aan huis geleverd zou worden.
    Echter hoorde ik niets en heb ik enkele keren gebeld. “Het is erg druk maar de order wordt bij uw thuis bezorg’

    Vervolgens geeft u op 4 januari aan dat de bestelling pas vanaf 19 jan ter doorgaan kan vinden.
    Nogmaals vertrouw ik erop dat u dan zal leveren.
    U verzuimd wederom om mij op de hoogte te brengen hoe de levering vanaf die datum plaats kan vinden.
    Het filiaal geeft aan dit te willen oplossen maar klantenservice denkt daar anders over.
    De afgelopen anderhalve maand heb ik veel geduld opgebracht er van uitgaande dat Beddenreus met een oplossing komt, service gericht werkt en zal leveren.

    Niet ik ben in deze in gebreken bij annulering/wijziging van mijn bestelling maar Beddenreus als leverancier.
    Toon uw coulance, service gerichtheid en oplossend vermogen.
    Dat is wat ik doe met mijn bedrijven, klanten en leveranciers.

    Ik plaats een nieuwe bestelling die wel geleverd kan worden. Dit lieverd u geenszins verlies op.
    Indien u vervolgens overgaat tot in rekening brengen van annuleringskosten van de niet geleverde order zal ik dit zeker aan vechten.

    Het is aan u om uw onmacht om te leveren en niet na kunnen komen van gemaakte afspraken te erkennen en de eerdere bestelling te annuleren of de order te leveren.

    Lees meer...
    - Minpunten: Ondanks gedane toezegging en / wordt bestelling na 7 weken nog niet geleverd
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  8. Normaal ben ik niet van het schrijven en een slechte review maar hiermee probeer ik toekomstige klanten te behoeden voor de slechte service van Beddenreus.

    In november een nieuw bed+matras besteld. Deze zou 5 januari bezorgd worden. Eind december bericht dat de bezorging uitgesteld werd omdat het bed nog niet geleverd kon worden, prima dat kan gebeuren in coronatijd.

    De volgende bezorgdatum: 21 januari. Een dag van te voren netjes mijn oude bed naar de stort gebracht. Krijg ik een dag later 3,5 uur van te voren! te horen dat ze bezorging wederom niet door kan gaan. Het bed zou pas op zijn vroegst 15 februari geleverd kunnen worden. Ik moest dus 3,5 week zonder bed doorbrengen.. Ze komen alleen met excuses maar aan oplossingen word niet gewerkt. Alle winkels zijn dicht en staan vol met bedden, maar een leenbed geleverd krijgen, omdat ik door hun schuld nu bijna een maand zonder bed moet doorbrengen, was absoluut geen optie. Nu slaap ik noodgedwongen al die tijd bij andere mensen wat is deze tijd met de maatregelen en mijn wisselende avond/nachtdiensten absoluut geen pretje is.

    Een financiële compensatie voor alle ellende: €25 textielcheque… lachwekkend.

    Wilt u een bed kopen bij beddenreus? doe het niet…

  9. 0.5
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    10
    Verzending
    10

    Opzettelijk bedriegen en liegen

    In één woord ……..OPLICHTERS !!!!

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  10. 1.5
    Bestelgemak
    20
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    0
    Verzending
    100

    Wij kochten voor het eerst een boxspring bij de Beddenreus in Hoorn. Niet wetende dat er naast de topper ook matrassen op moesten. De verkoopster heeft ons hier ook niet op gewezen en Wij dachten dus een compleet bed gekocht te hebben. Bij de levering vroeg 1 van de bezorgers die het bed ook kwamen monteren waar de matrassen waren die hier op kwamen. Die waren er dus niet! Eenmaal terug bij de beddenreus om verhaal te halen werd er gezegd dat het matras bij de vering in zit. Wat er op neer komt dat je het matras niet kunt vervangen maar dan een geheel nieuw bed moet kopen. Wij waren het hier niet mee eens en gaven aan dat we dan het bed wilden retourneren. Wat blijkt….(lettertjes onderaan de aankoopbon waar niet op gewezen is wederom) 50 % retourkosten. Dus de helft van je geld kwijt. We mochten bij gods gratie 2 matrassen er bij kopen met 15 % korting. De filiaalmanager van Hoorn nam niet eens de moeite om van achter haar tafeltje naar ons toe te komen en zei meerdere keren in ga niet met u indiscussie want we komen er toch niet uit. De aanschaf van 2 matrassen was goedkoper dan de helft van ons geld kwijt zijn. Je wordt dus met de rug tegen de muur gezet en de service is waardeloos. Nooit maar dan ook nooit meer koop ik daar iets! Wijze les….

    Lees meer...
    + Pluspunten: Bezorgers en monteurs waren prima in orde. De aankoop snel geregeld
    - Minpunten: Er wordt je niet verteld dat je de helft van je geld kwijt bent als je wilt retourneren. Slechte verkoop praatjes waar wij helaas ingetrapt zijn. En een filiaal manager van Hoorn die niet eens het fatsoen heeft om naar ons toe te komen...en zegt geen discussie aan te willen gaan!
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  11. Eens en nooit weer wat een slechte zaak bed gekocht met 2 nachtkastjes 10 weken wachten oke wisten we komen ze het bed en kastjes monteren sloop de monteur 2 nachtkastjes gewoon stuk hout uit de bovenkant kon wel tegoedbon krijgen niet akkoord gegaan zou hij nieuwe regelen heb naderhand zelf klantenservice gebeld daar was niets bekend zouden wel kijken of ze er iets aan konden doen naar veel aandringen zouden we nieuwe kastjes krijgen weer 8 weken wachten worden ze geleverd of ik ze zelf inzetbaar kon zetten terwijl ik daarvoor heb betaald na veel discussies met mijn vrouw chauffeur vetrokken na 1 kwartier kwam ie terug om ze toch maar in elkaar te zetten alle respect voor deze chauffeur maar het bedrijf is echt niet klant gericht

  12. 0.85
    Bestelgemak
    70
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    0
    Verzending
    0

    Bed al bij eerste dag kapot, meteen gemeld. Zou binnen 8 weken nieuw komen. Na 8 weken komen monteurs zonder bed. Kijken wat probleem is. Constateren inderdaad de waslijst aan verkeerde montage en kwaliteitsproblemen. Nieuw bed wordt dan pas besteld. Weer 8 weken later komen weer andere monteurs eerst kijken wat het probleem is. Bleken wel bed in auto te hebben, maar geven gelijk aan dat toch weer dezelfde problemen weer terugkomen. Daar de kwaliteit zeer slecht is bij Beddenreus. !! Eigen personeel!!
    Monteur regelt via HK het totaal betaalde als tegoed bij BeterBed. Deze zouden wel kwaliteit hebben. Uiteraard tegen meerprijs daar iets te kopen.
    Na 3 weken is daar nog niets bekend en wederom moet er contact opgenomen worden bij Beddenreus.
    Nu wordt het geld teruggestort zodra het bed is opgehaald over 3 weken, minus montage en bezorgingskosten.
    Iets kopen bij BB duurt minimaal 6 weken…
    Dus wordt het op de grond slapen?!?
    Dus bestellen we elders, en komende week al geleverd, top M-Line!!
    Zelfs goedkoper dan BB.
    Beddenreus en BeterBed heeft werkelijk slechtse service award gewonnen. De waarderingscode op hun site is gewoon fake!

    Lees meer...
    + Pluspunten: Winkelpersoneel oke
    - Minpunten: Zeeeeeer slechte klantenservice en afwikkeling.
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  13. MISLEIDENDE VERKOOPPRAATJES VAN DE BEDDENREUS
    Mijn man en ik kopen een  2-persoons ledikant, in een winkel van de Beddenreus omdat we graag goed advies willen. De verkoper raadt ons aan er de duurste flexibele lattenbodem (€ 198,=) bij te kopen. In het midden wordt het ledikant gedragen door een kunststof pootje met schroefdraad. De schroefdraad houdt het niet. Met een scherp knarsgeluid zakken wij (normaal postuur) door het bed. We krijgen van de klantenservice een nieuw kunststof pootje en zakken weer door het bed. We concluderen dat de bedbodem te zwaar is voor het kunststof pootje. Met een eenvoudige, lichte rollattenbodem (€ 49,=) en twee zelf aangebrachte stevige houten blokken onder het bed (i.p.v. het kunststof pootje) hebben we  alle problemen opgelost. We slapen goed. De dure flexibele lattenbodem is nergens voor nodig. Wij vragen de Beddenreus of er een of andere vorm van compensatie mogelijk is voor de bedbodem die de verkoper ons ten onrechte in de maag heeft gesplitst. Na een lange wachttijd waarin we vaker op antwoord moeten aandringen, krijgen wij uiteindelijk een ontwijkende reactie. Wij voelen ons bekocht. De verkooppraatjes van de Beddenreus zijn misleidend en de klantenservice is beneden peil. KOOP NOOIT BIJ DE BEDDENREUS!

  14. 1 ster is nog veel. Vorige week maandag bed besteld. Er zou 20 procent korting op het matras komen. Door een fout e-mail adres geen bevestiging mail gehad (lag aan hun, slecht genoteerd) dit eindelijk recht gebreid, hebben ze de kortingscode niet toegevoegd. Hele week achteraan geweest, vrijdag was er spoed beloofd. Zit zijn ze niet nagekomen. Maandag gebeld; weer spoed beloofd. Niets gehoord. Uiteindelijk via Facebook contact gehad, zeggen ze dat die kortingscode niet klopt terwijl de actie nog loopt. Screenshots doorgestuurd van de bestelling mét kortingscode, annuleren ze super snel de order en blokkeren ze mij op Facebook zodat ik geen recensie neer kan zetten.

    Overigens komt deze mooie recensie ook op trust pilot

  15. 2
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    20
    Prijs/Kwaliteit
    80
    Verzending
    50

    In 2020 twee topcare matrassen gekocht. 1 x medium voor mijn vrouw en 1 x stevig voor mij.
    Dit was overwogen op ons gewichtsverschil. Ons gewicht viel ruim binnen de range welke prachtig omschreven staat in de winkel. Proefgelegen, en aangeschaft.
    Nu anderhalf jaar later is mijn stevige matras ZACHTER dan het mediummatras van mijn vrouw. Winkel pakt klacht niet op, je moet naar de klantenservice bellen, prima. Gebeld, nog een keer gebeld en er komt over 3 weken iemand langs. Service meneer legt matras op de grond na mijn klacht aangehoord te hebben, loop naar z’n bus, heeft een stuk gereedschap zegt hij, haalt lange vierkant aluminium kokerprofiel, legt m op mijn matras . Hij is recht kijk maar geen kuil, keurig. Maar meneer moet u niet even voelen? Ze worden eenmaal zachter, verkoopster niet gemeld? dat had ze wel mogen doen zegt hij. Waar is je gereedschap om de hardheid te testen vroeg ik na m gewezen te heen op z’n amateuristisch gereedschap. De meting kunnen we niet doen , en we hebben dat gereedschap helaas niet.
    Kortom, dit is wijzen naar elkaar, ik heb een veel te zacht matras inmiddels.

    Mensen denk na voordat u hier koopt.

    Lees meer...
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  16. 0.1
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    0
    Prijs/Kwaliteit
    0
    Verzending
    0

    Het bed mist verschillende onderdelen en is ook kapot
    Nooit meer!
    Net verhuisd van Denemarken naar Nederland, vond een bed op Beddenreus en besloot het eens te proberen in plaats van voor de veilige optie van IKEA te gaan. Wat een nachtmerrie!
    1) Bed doet er 17 dagen over om aan te komen, geweldig. Wie heeft er een bed nodig als je verhuist?
    2) Bed komt aan zonder doos met poten. Neem contact op met de klantenservice en krijg te horen dat ik gewoon moet wachten, dat het ze spijt en dat de doos met poten per post zal worden opgestuurd. Vriendelijk verzocht om dit af te wachten. Geweldig, nog meer wachten en zonder bed zitten.
    3) We proberen in ieder geval het bed in elkaar te zetten zodat als de poten arriveren we eindelijk op een bed kunnen slapen. Maar verrassing, verrassing, het bed mist 8 schroeven dus zelfs dat lukt niet. Ook is een van de metalen schroefgaten kapot en draait de schroef gewoon rond binnenin.
    Teleurgesteld en boos. Nooit meer Beddenreus, nooit meer.

    Ik wil dat Beddenreus dit vreselijke en kapotte bed ophaalt en mijn geld teruggeeft

    Lees meer...
    + Pluspunten: Gemakkelijk online te bestellen
    - Minpunten: Slechte kwaliteit van het product Slechte levering Ontbrekende onderdelen Kapot artikel
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd
  17. 0.6
    Bestelgemak
    10
    Klantenservice
    10
    Prijs/Kwaliteit
    20
    Verzending
    10

    Slechter dan slecht.. alles wat fout kon gaan ging fout en niks word opgelost deze mensen innen alleen geld en leveren niks goed… en zijn daarna onbereikbaar

    Lees meer...
    + Pluspunten: Er zijn geen positieve punten aan deze zaak
    - Minpunten: - kledingkast met water schade - monteur te laat- monteur alleen - geen montage gedaan - MEGA SLECHTE SERVICE!!!!!!!!!! - 7 weken wachten op nieuwe kast - weer fout roedes en planken passen niet - denken weer dat ik 7 weken ga wachten. - poten commode kast niet geleverd - deurtje commodekast beschadigd - deurtje commode kast vergeten bij nieuwe levering Echt mensen doe jezelf en mij een plezier en koop hier nooit iets...... zoek lekker verder
    Nuttig(0) Niet nuttig(0)U hebt al gestemd

Laat een reactie achter

Uw totale score

15% kortingscode bij Beddenreus
15% korting tijdens Black Friday & Cyber Monday. Uitzonderingen zijn de merken Vipack, Flexa en Cinderella. 19 t/m 30 nov 2020.

Een goede nachtrust is één van de belangrijkste dingen die er bestaan. Je nachtrust bepaald je productiviteit en humeur gedurende de dag door. Wanneer je slecht slaapt zal je overdag chagrijnig zijn en dit is niet zo fijn voor de mensen waar je heel de dag samen mee moet leven. Wanneer je elke dag een goede nachtrust hebt zal dit je prestaties op elk gebied verbeteren. Een goed bed bepaald voor het grootste deel je nachtrust, het is erg belangrijk om lekker te liggen om in een diepe slaap te komen. Als we kijken hoelang wij van ons leven spenderen in een bed komen we erachter dat een goed bed één van de belangrijkste dingen in je leven is.

Beddenreus helpt jou bij het vinden van het bed wat jij nodig hebt. Met een gigantisch assortiment aan bedden is beddenreus één van de grootste beddenwinkels van Nederland. Er is in bijna elke stad in Nederland wel een fysieke winkel te vinden waar je het bed wat je op het oog hebt uit kunt testen, zien en voelen. Dit is bij een bed altijd handig. Ben je nu toch een echte vanuit-huis-shopper dan heeft Beddenreus een mooie overzichtelijke webshop voor je waar je eens rustig rond kunt kijken of je jouw ideale bed er tussen vindt.

Laat je inspireren door de Beddenreus webshop of winkel

Wanneer je je nieuwe bed voor op je kamer aan het uitkiezen bent kan het zomaar zijn dat er je enorm veel inspiratie te binnenschiet. Beddenreus heeft behalve bedden ook keuze tussen andere artikelen voor in je slaapkamer. Het mooie hiervan is dat je bij Beddenreus in een klap klaar kunt zijn en direct een hele andere sfeer aanbrengt in je kamer.

De klantenservice van Beddenreus staat paraat voor al je vragen die je hebt op het gebied van bedden. Buiten de goede service van Beddenreus heeft het ook nog eens fantastische prijzen en ben je nooit duur uit. Genoeg reden om Beddenreus te bezoeken voor het uitkiezen van je nieuwe bed.

Iets interessants gezien bij Beddenreus? Het is altijd belangrijk om eerst even de ervaringen en reviews van anderen te lezen. Zo weet je direct waar je aan toe bent, hoe er met problemen wordt omgegaan en of de website wel betrouwbaar is. Op 123Klantervaringen staat een overzicht van recensies van klanten die al eerder ervaring hebben gehad met Beddenreus. Zo lees je super makkelijk ervaringen van andere consumenten, die geschreven zijn door consumenten zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw Beddenreus review te laten lezen.

Is Beddenreus betrouwbaar?

Voordelen bestellen bij Beddenreus.nl:

  • Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (16062358)
  • Adresgegevens staan weergegeven op de website (Linie 27, 5405 AR UDEN)
  • 5 jaar kwaliteitsgarantie op alle producten
  • Meer dan 30 fysieke winkels verspreid door Nederland
  • 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie bij aankopen vanaf € 250

De Beddenreus klantenservice

Service Kenmerken
Betaalmethoden o.a. iDEAL, Paypal en creditcard
Verzendkosten Gratis vanaf € 20, anders € 3,95
Levertijd Voor 13:00 besteld, morgen in huis
Bedenktijd 30 dagen
Retourneren Op rekening van de koper

Beddenreus klachten

Waar mensen werken kunnen wel eens foutjes voorkomen en bij eerlijke reviews horen ook klachten. De meeste webshops doen hard hun best om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij adviseren dan ook om eerst contact op te nemen met Beddenreus bij problemen. Is er contact geweest en wil je toch je verhaal kwijt? Doe dit dan netjes, anders zijn wij genoodzaakt je review te bewerken of te weigeren.

Beddenreus kortingscode

Goedkoper bedden, boxsprings, matrassen en bed accessoires kopen? Het kan met een Beddenreus kortingscode. Deze codes zijn meestal geldig op het gehele assortiment of slechts een klein productgroep. Bij 123Klantervaringen plaatsen wij ook direct alle beschikbare kortingscodes, zodat je niet alleen alle ervaringen bij de hand hebt, maar ook alle voordelen. Indien er een Beddenreus kortingscode beschikbaar is wordt deze hieronder getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.

Beddenreus
1.9 Totale Score
11 recensies
Uw recensie toevoegen
Bestelgemak
3.1
Klantenservice
0.8
Prijs/Kwaliteit
2.0
Verzending
1.8

Is Beddenreus betrouwbaar?

Wij controleren aan de hand van verschillende gegevens van Beddenreus of dit bedrijf betrouwbaar is. Denk hierbij aan een inschrijving in het handelsregister, een adrescontrole en er wordt gekeken of Beddenreus een keurmerk heeft. Op de pagina kan je reviews inzien van klanten die eerder een ervaring hebben gehad met dit bedrijf. Je krijgt ook de mogelijkheid om je eigen Beddenreus ervaring te delen met andere gebruikers.

Kan ik hier mijn eigen Beddenreus ervaring delen?

Ja, wij bieden de mogelijkheid om je eigen Beddenreus review te delen met onze bezoekers. Je Beddenreus beoordeling is eenvoudig te schrijven en de score wordt bepaald op basis van bestelgemak, klantenservice, prijs/kwaliteit en verzending (indien mogelijk).

Wat voor bedrijf is Beddenreus?

Beddenreus is vooral actief in de categorie Wonen huis en tuin. Het kan zo zijn dat Beddenreus ook actief is in andere sectoren.

Wordt mijn Beddenreus review geplaatst?

Wanneer een review in strijd is met onze regels dan behouden wij het recht om de review niet te publiceren. Bijvoorbeeld bij grof taalgebruik of negatieve reviews die geplaatst zijn via een proxy.

123Klantervaringen
Logo