Tirendo ervaringen en reviews

Deel jouw ervaring en laat als eerste weten wat je vindt van Tirendo

Schrijf jouw beoordeling

Eindscore

5% korting bij Tirendo
      5% korting op alle Semperit banden en complete wielen met Semperit banden. Kortingscode: SLSEMPRDTNL19 (niet te combineren met andere kortingscodes) .Termijn: 21.01.19 - 27.01.19. AdMedia is voor u beschikbaar.

Tirendo is de online bandenspecialist waar jij je banden voor onder je auto kunt aanschaffen. Het is een Europees bedrijf die met trots de beste klantenservice aan kan bieden, doordat het team is samengesteld met verschillende experts in de bandenindustrie. De allerbeste bandenspecialisten staan klaar om jouw te helpen bij de aankoop van nieuwe banden.

Het team van Tirendo heeft een krachtig en groot netwerk en werkt samen met meer dan 5 000 montagepartners. Door de nauwe samenwerking met groothandels in heel Europa kunnen ze jouw banden leveren voor een enorm lage prijs. De klantenservice is zo ingesteld dat ze jouw zo goed mogelijk kunnen helpen. Dit doen ze door ervaren en vriendelijke klantenservice te bieden via de telefoon en de reactietijd zo kort mogelijk te houden wanneer je ze bijvoorbeeld een mailtje stuurt.

Tirendo levert banden van populaire fabrikanten tegen een lage prijs

Het doel van de website is om de klanten een zo aangenaam mogelijke ervaring te geven bij de online aankoop van banden. Dit doen ze door professioneel, gedreven en innovatief te zijn. Tirendo biedt een breed scala van banden aan. De meest bekende merken zijn beschikbaar, denk aan: Continental, Michelin, Pirelli en Kumho banden. Deze merken kunnen ze aanbieden voor een eerlijke prijs.

De score die ze krijgen op Tirendo review websites is hoog. Ze scoren namelijk een 4.82 van de 5 en dat betekent dat ze al vele klanten gelukkig hebben mogen maken. Buiten de levering van banden kunnen ze je ook nog helpen met een montage partner en een eventuele bandenverzekering. Op deze manier is de service helemaal compleet en is Tirendo dus echt goed voor alles wat je nodig hebt op het gebied van banden.

Ben jij dus op zoek naar een nieuwe band waar je comfort tijdens het rijden nog net een stukje beter van wordt en de veiligheid een stuk hoger? Ga dan snel naar de webshop van Tirendo

Iets interessants gezien bij Tirendo? Het is altijd belangrijk om eerst even de ervaringen en reviews van anderen te lezen. Zo weet je direct waar je aan toe bent, hoe er met problemen wordt omgegaan en of de website wel betrouwbaar is. Op 123Klantervaringen staat een overzicht van recensies van klanten die al eerder ervaring hebben gehad met Tirendo. Zo lees je super makkelijk ervaringen van andere consumenten, die geschreven zijn door consumenten zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw Tirendo review te laten lezen.

Is Tirendo betrouwbaar?

Voordelen banden bestellen bij tirendo.nl:

• Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel van Duitsland onder nummer: HRB 145365 B
      • Adresgegevens staan weergegeven op de website (Pappelallee 78/79 10437 Berlijn in Duitsland)
      • Actief in heel Europa en samenwerkingen met veel groothandels
      • Partnerschap met meer dan 5 000 montagepartners
      • Goedgekeurd door Continental (partner)

De Tirendo klantenservice

ServiceKenmerken
      Betaalmethodeno.a. iDEAL, Paypal, Credit Card en Bancontact
      VerzendkostenGratis (m.u.v. waddeneilanden)
      Levertijd2-5 werdagen
      Bedenktijd14 dagen
      RetournerenOp rekening van de koper

Tirendo klachten

Waar mensen werken kunnen wel eens foutjes voorkomen en bij eerlijke reviews horen ook klachten. De meeste webshops doen hard hun best om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij adviseren dan ook om eerst contact op te nemen met Tirendo bij problemen. Is er contact geweest en wil je toch je verhaal kwijt? Doe dit dan netjes, anders zijn wij genoodzaakt je review te bewerken of te weigeren.

Tirendo kortingscode

Banden kopen voor je auto of motor met extra korting? Het kan met een Tirendo kortingscode. Deze codes zijn meestal geldig op het gehele assortiment of slechts een klein productgroep. Bij 123Klantervaringen plaatsen wij ook direct alle beschikbare kortingscodes, zodat je niet alleen alle ervaringen bij de hand hebt, maar ook alle voordelen. Indien er een Tirendo kortingscode beschikbaar is wordt deze hieronder getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.