1 Review van e-Boekhouden
    Klantenservice
    90
    Prijs/Kwaliteit
    100
    Verzending
    80

Heb nu ongeveer sinds 4 maanden mijn webshop en moest vorige maand voor Q4 mijn btw aangifte doen. Natuurlijk had ik mijn excel lijst niet bijgewerkt en kon ik mooi 150 bestellingen met terugwerkende kracht in mijn excel lijst invoeren. Ben hier bijna twee volle dagen mee bezig geweest, gekkewerk! Op dat moment kreeg ik een flyer van e-Boekhouden.nl in mijn brievenbus met 1 jaar gratis boekhouden. Direct aangemeld, want proberen kan geen kwaad. Ik kan mijn woocommerce webshop direct koppelen met hun software en alles wordt AUTOMATISCH bijgewerkt. Ik wil niets anders meer, dit scheelt mij zoveel stress en frustratie Q1 2017.

Lees meer...
    + Positieve Punten: 1 jaar gratis proberen, prima termijn om het bedrijf te leren kennen.
    Nuttige Review (1) Geen Nuttige Review (1)Je hebt al gestemd

Schrijf jouw beoordeling

Eindscore

e-Boekhouden.nl is dé partner voor het voeren van een professionele boekhouding. Zij zijn u graag van dienst. e-Boekhouden is gestart in 2002 en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online boekhoudprogramma’s van Nederland. Met e-Boekhouden.nl voert u uw administratie online.

• 24/7 online bereikbaar
    • Geen installatie van software
    • Altijd up-to-date.

e-Boekhouden.nl is continu in ontwikkeling. U kunt overal ter wereld met een internetverbinding bij uw administratie. Via elk apparaat en ieder besturingssysteem heeft u toegang tot het beveiligde systeem. Het systeem wordt regelmatig gecontroleerd op beveiligingslekken. De verbinding met de servers is altijd versleuteld. En iedere 10 minuten wordt een back-up van uw gegevens gemaakt.

e-Boekhouden.nl is uitermate geschikt voor:

• Ondernemers
    • Accountants & boekhouders
    • Verenigingen & stichtingen.

Bij e-Boekhouden kunt u boekhouden op een manier die u begrijpt. Als u weet wat een factuur, bonnetje en afschrift is kunt u met e-Boekhouden.nl uw boekhouding voeren. Als u e-Boekhouden belt, krijgt direct een deskundige aan de lijn. Geen wachtrijen of doorkiesmenu’s. De klantenservice wordt gewaardeerd met een 9,6! Kortom, e-Boekhouden.nl is: ongekend eenvoudig in gebruik, heeft een deskundige en razendsnelle helpdesk, heeft koppelingen met alle banken er is geen jaarcontract. U kunt iedere maand opzeggen. e-Boekhouden.nl compleet eenvoudig en betaalbaar! Probeer e-Boekhouden.nl GRATIS uit en ervaar het gemak van online boekhouden.

Iets interessants gezien bij E boekhouden? Het is altijd belangrijk om eerst even de ervaringen en reviews van anderen te lezen. Zo weet je direct waar je aan toe bent, hoe er met problemen wordt omgegaan en of de website wel betrouwbaar is. Op 123Klantervaringen staat een overzicht van recensies van klanten die al eerder ervaring hebben gehad met E boekhouden. Zo lees je super makkelijk ervaringen van andere consumenten, die geschreven zijn door consumenten zoals jij en ik. Zo kan jij ook gemakkelijk je ervaring achterlaten op deze website om andere klanten jouw E boekhouden review te laten lezen.

Is E-boekhouden betrouwbaar?

Voordelen bestellen bij E-boekhouden:

• Eenvoudige elektronische BTW-aangifte
    • Facturen maken in eigen huisstijl
    • Uitgebreide importmogelijkheden
    • Automatische bankkoppelingen
    • Overzichtelijke rapporten.

De E-boekhouden klantenservice

ServiceKenmerken
    Betaalmethodeno.a. iDEAL
    VerzendkostenNiet van toepassing
    LevertijdDirect toegnag
    Bedenktijd1 jaar lang gratis proberen
    RetournerenNiet van toepassing

E-boekhouden klachten

Waar mensen werken kunnen wel eens foutjes voorkomen en bij eerlijke reviews horen ook klachten. De meeste webshops doen hard hun best om problemen zo snel mogelijk op te lossen. Wij adviseren dan ook om eerst contact op te nemen met e-Boekhouden bij problemen. Is er contact geweest en wil je toch je verhaal kwijt? Doe dit dan netjes, anders zijn wij genoodzaakt je review te bewerken of te weigeren.

E-boekhouden kortingscode

Veel websites stellen voor een klein groepje consumenten kortingscodes beschikbaar om ze te laten profiteren van extra korting op hun aankopen. Deze codes zijn meestal geldig op het gehele assortiment of slechts een klein productgroep. Bij 123Klantervaringen plaatsen wij ook direct alle beschikbare kortingscodes, zodat je niet alleen alle ervaringen bij de hand hebt, maar ook alle voordelen. Indien er een E-boekhouden kortingscode beschikbaar is wordt deze hieronder getoond. Door op de rode knop te klikken wordt de kortingscode zichtbaar en kun je deze gebruiken.

Probeer 1 jaar gratis
    1 jaar lang gratis boekhouden voor starters zonder verplichtingen

e-Boekhouden